אחת הרעות החולות של המשק הישראלי היא איכות השירות. בניגוד לתפיסה האמריקאית שגורסת שהלקוח תמיד צודק (ולכן אומרים לו בחיוך “שיהיה לך יום טוב” גם כשהוא שיגע את המוכרות במשך חצי שעה ויצא מהחנות בלי להוציא שקל) בישראל מקבלים לא פעם את הרושם שהלקוח הוא יותר מכל דבר מטרד עבור המוכר.
הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז
הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז
ההנחה הזו היא שגורמת ככל הנראה לקופאיות לדבר עם הלקוחות בזמן שהן לועסות מסטיק או לדבר בטלפון עם חברה (סיפור אמיתי) כשבתור עומדים 30 לקוחות זועמים.
כדי לשפר במעט את השירות החלטנו להשיק מדור חדש באתר: בדיקת פתע. מדי שבוע נצא לבדוק את איכות השירות במוסדות ציבוריים, בנקאים וקופות חולים.
היום נספר לכם על השירות שקיבלנו בסניף בנק לאומי בקריית אונו.
הגענו בשעה 16:36. בסניף היו באותה שעה שמונה לקוחות בלבד.
בנק לאומי קריית אונו
כשהגיע תורנו קיבל את פנינו פקיד נחמד וסבלני שענה על כל השאלות שלנו (שהיו מעט מוזרות בהתחשב בעובדה שאנחנו לקוחות דיסקונט).
בשעה 16:50 – 14 דקות על השעון מרגע שנכנסנו – יצאנו מהסניף קצת יותר אופטימיים לגבי איכות השירות במחוזותינו.
ציון: 10.
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]