בכיתה י’1, במסגרת שיעור טכנולוגיה, לומדים התלמידים מהו חקר וכיצד לבצע תהליך חקר שלם. כעת, בתחילת הדרך הם לומדים על שלב שאילת השאלות והאם הן מתאימות לתהליך חקר. התלמידים העלו רעיון לעשות סקר צריכה ולמדו כיצד להתכונן אליו וכיצד לבצע אותו. הסקר אותו בחרו התלמידים לעשות היה של טעימה עיוורת של חומוס צבר וחומוס אחלה. השאלה שנשאלה בסקר היתה מה החומוס המועדף וכן לתת דירוג לכל טעימה. ביום שלישי בהפסקה, עם מוזיקת רקע, הציבו תלמידי הכיתה “דוכן חומוס”, והתלמידים הגיעו לטעימות. בסוף נאספו הנתונים ונותחו על ידי התלמידים.
הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז
עדי וגרהוף, מורה לפיזיקה במיתר: “במבחן התוצאה, יותר אנשים העדיפו את חומוס אחלה עם מגמה בולטת בקרב המורים לחומוס הזה. מבחינה מגדרית, הבנות העדיפו אחלה ואילו הבנים העדיפו צבר”
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]