יום חמישי , מרץ 28 2024
דף הבית / אור יהודה / 91% מהמשתתפות ב”אשת חיל” השתלבו בשוק העבודה או שדרגו את עצמן

91% מהמשתתפות ב”אשת חיל” השתלבו בשוק העבודה או שדרגו את עצמן

מחזור נוסף של התכנית המוצלחת הפועלת בשיתוף האגף לשירותים חברתיים וקהילתיים, משרד הרווחה וארגון בעצמי הגיע לסיומו. 20 אחוז מהנשים פתחו עסק עצמאי. ליאת שוחט, ראש העיר, בירכה: "אני בטוחה שהכלים שקיבלתן יעזרו לכן להגיע לעתיד טוב יותר". כ-150 נשים הגישו מועמדות למחזור הבא של התכנית.

אשת חיל
אשת חיל

בשבוע שעבר נערך טקס הסיום של תכנית “אשת חיל” המתקיים באור יהודה להעצמה נשית בתחום התעסוקה. מדובר בתכנית הפועלת בעיר מזה 13 שנים ומטרתה לקדם נשים בעולם העבודה. במעמד ראש העיר, ליאת שוחט, נערך במשכן למוסיקה ולמחול טקס הסיום בהשתתפות בוגרות התכנית, בני משפחתן והמועמדות למחזור הבא. 

אור יהודה

מדובר בתכנית המנוהלת על ידי משרד הרווחה ומרוכזת באגף לשירותים חברתיים וקהילתיים בעירייה, ומובילה אותה רכזת התכנית מיכל אלון. התכנית מופעלת מקצועית על ידי ארגון בעצמי ומיועדת לנשים בגילאי 25-45 הנמצאות מחוץ למעגל העבודה או כאלו המעוניינות להשתדרג ולהתקדם בעולם העבודה.

את התכנית סיימו 20 משתתפות שעברו שינוי משמעותי במהלך התכנית, כאשר 91 אחוז מהן השתלבו או שדרגו את עצמן בעולם העבודה. 50 אחוז מהנשים למדו במהלך התכנית החל מהשלמת 12 שנות לימוד, דרך הכשרה מקצועית ועד לימודי תואר אוניברסיטאי. לא פחות מעניין הוא ש-20 אחוז מהנשים פתחו עסק עצמאי.

האירוע נפתח בתערוכת צילומים פרי מצלמתן של הבוגרות כפרויקט סיום בסדנת פוטותרפיה. הצילומים סיכמו את החוויה והתהליך שעברו הבוגרות במסגרת התכנית, ובהמשך חולקו תעודות הסיום על ידי ראש העיר, ליאת שוחט, ומנהלת האגף לשירותים חברתיים וקהילתיים בעירייה, ד”ר אסתי אשל.

שוחט בירכה את הבוגרות, ואמרה להן: “אני בטוחה שהכלים שקיבלתן והתהליך שעברתן ב’אשת חיל’ גם כקבוצה וגם כל אחת בעצמה יעזרו לכן בחיים להגיע לעתיד טוב יותר”. מיכל אלון, רכזת התוכנית הוסיפה: “ההתמדה שלכן, הרצון לשינוי וקידום תעסוקתי והשכלתי, באו לידי ביטוי לאורך כל הדרך וקיבלו ביטוי בהצלחה של כל אחת ואחת מכן”. מחזור נוסף של התכנית נפתח בימים אלו, כאשר ישנה היענות רבה ובשיאה קרוב ל-150 נשים הגישו את מועמדותן להשתלב בה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

סיוע באיתור נעדר-יעקב אסרף בן ה-67 מאור יהודה

סיוע באיתור נעדר: מי ראה את יעקב אסרף בן ה-67 מאור יהודה?

תפריט נגישות