יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / חדשות חמות / אור יהודה: העירייה פתחה שירות חדש – קבוצות וואטסאפ לעדכון התושבים בשגרה ובחירום

אור יהודה: העירייה פתחה שירות חדש – קבוצות וואטסאפ לעדכון התושבים בשגרה ובחירום

מדובר בשמונה קבוצות שמאפשרות לעירייה להעביר מסרים לתושבים בנושאים כגון עבודות תשתית, הפסקות חשמל, חסימות כבישים ודרכים, וכן אירועים שמתקיימים בסביבת מגוריהם. ביום הראשון לפתיחת הקבוצות הצטרפו 500 תושבים.

SMS

עיריית אור יהודה חנכה בשבוע האחרון שמונה קבוצות וואטסאפ לעדכון התושבים בשגרה ובחירום. הקבוצות, שמתופעלות על ידי דובר העירייה ומנהלת המוקד העירוני, נועדו כדי לייצר ממשק יעיל ונוח לתושבים לקבלת עדכונים הנוגעים לאיזור מגוריהם, בדגש על אירועי חירום, כמו גם פעילויות המתקיימות בשכונה שבה הם גרים.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות אור יהודה  – להצטרפות
רוצים לדווח על מפגע או בעיה? היכנסו לקבוצה    – 106 של בקעת אונו – עושים סדר


הקבוצות נפתחו יום לפני מרוץ אור יהודה כדי לעדכן את התושבים בנוגע לסגירה ופתיחת צירי התנועה בעיר, כאשר כבר ביום הראשון להפעלת הקבוצות הצטרפו כ-500 תושבים. מלבד העדכונים הללו, התושבים יקבלו עדכונים על פיצוצי מים, עבודות תשתית, הפסקות חשמל, חסימות כבישים ודרכים ומסרים שחשוב לעירייה להעביר בזמן אמת. דובר העירייה, אורן קורנפלד, מציין: “חשוב להדגיש כי אנו ממעטים בהעברת ההודעות כדי לא להציף במידע שאינו רלוונטי, וממקדים את המסר בהתאם לקבוצות הקיימות”.

ראש העיר, ליאת שוחט, מציינת: “היה חשוב לנו לפתוח אמצעי תקשורת נוסף עבור התושבים כדי לשפר את המיידיות של העברת המסר. אנו מודעים לכך שמרבית המסרים כיום מועברים באמצעות הוואטסאפ וזו דרך יעילה לעדכן את התושבים בנוגע לסביבת מגוריהם. אני שמחה לראות שהתושבים מצטרפים לשירות החדש שפתחנו ואין לי ספק שהוא יקל על התושבים בקבלת המידע בחירום כמו גם בשגרה”.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

משתלת קקטוס סביון. צילום באדיבות המקום

המשתלה החדשה בסביון: “משתלת קקטוס” במבצעי פתיחה ומתנות לחג

תפריט נגישות