יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / חדשות חמות / חודש כחול לבן בויקטורי: קונים ב-100 שקלים מוצרים עם תו כחול ומחזקים את הפריפריה

חודש כחול לבן בויקטורי: קונים ב-100 שקלים מוצרים עם תו כחול ומחזקים את הפריפריה

רשת הסופרים ויקטורי הצטרפה גם השנה לפרויקט של משרד הכלכלה 'חודש כחול לבן', שבו ניתן לרכוש מוצרים עם תו מסומן לחיזוק הכלכלה הישראלית. מאות מוצרים בסניפים ובאונליין של הרשת מסומנים בתו הכחול ומיוצרים במפעלי הפריפריה. בקנייה מעל 100 שקלים תקבלו במתנה בקבוק שמן זית של ליטר.

אייל רביד צילום יחצ
אייל רביד צילום יחצ

במבצע המיוחד של משרד הכלכלה, הושם דגש על סיוע למפעלים המייצרים כחול לבן. המדובר במוצרים איכותיים שרכישתם מחזקים את הכלכלה הישראלית. בתמורה, יקבלו הרוכשים גם מתנה מרשת ויקטורי – בקבוק שמן זית משובח. המהלך הוא המשך ישיר למדיניות של מנכ”ל ויקטורי, אייל רביד, מנכ”ל רשת ויקטורי, להוזלת יוקר המחייה ולעידוד כלכלה נבונה: “בכוחנו לתרום לתעשייה ולכלכלה הישראלית, תוך שאנו מחזקים את הפריפריה ובכך להביא לצמצום פערים. רשת ויקטורי שמה תמיד את הלקוח מול העיניים ותמשיך לפעול להוזלת יוקר המחייה”.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


 ‘ויקטורי’ רשת סופרמרקטים (ת”א: וקטר) היא קבוצה בתחום השיווק הקמעונאי והסיטונאי בתחום המזון בישראל. הרשת מפעילה 47 סופרמרקטים בכל הארץ, באמצעות חברת בת הפועלת בשיטת הדיסקאונט – מחירים זולים לצרכן הפרטי.  בסופרמרקטים למעלה מאלף סוגי פריטי מזון, מוצרי טואלטיקה וניקוי; מוצרי קוסמטיקה; מוצרי הלבשה וטקסטיל. כמו כן לחברה מותג פרטי בשם “המותג”. החברה מעסיקה כיום כ – 2,200 עובדים. מנכ”ל החברה – אייל רביד.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מי שיקמה היערכות לשעת חירום באור יהודה. צילום: מי שיקמה

מי שיקמה ממשיכים לתרגל כדי להיות מוכנים בזמן אמת

תפריט נגישות