יום שישי , מרץ 29 2024

מדור צרכנות חדש: באתי – ראיתי

יצאנו לסיבוב במרכז המסחרי קרוב לבית, בנווה סביון אור יהודה, ביום הראשון אחרי המעבר לשעון החורף. מזג האוויר ממש לא מרמז על החורף הצפוי. השמש מלטפת עם רוח נעימה. בחלונות הראווה, כבר מציגים מעילים, מגפונים  וסריגים עבים, לצד שאריות של בגדי קיץ בסופעונה.

נוה סביון. צילום: אונו ניוז
נוה סביון. צילום: אונו ניוז

בשעות הבוקר של היום, לא ניכרת תכונה רבה של אנשים במרכז סביון סנטר אך בשעות אחר הצהרים, הזרם גובר. אין כאן חנויות רבות, למרות שהשכונה היא תמהיל של צמודי קרקע  אבל הרוב בנינים רבי קומות. המרכז עצמו לא גדול, וקשה להתעלם ממספר חנויות שכבר היו ונעלמו, כמו חנות הנעלים ‘בי-יוניק’ שכיום פנויה להשכרה.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


במרכז, פועלים כמה עסקים ונותני שירותים, שקשה יהיה להסתדר בלעדיהם, כמו שירותי בריאות כללית ומכבי וסופר-פארם מכבי . יש גם  מרכול שהחליף את מגה בעיר, בית מאפה, שהניח כמה שולחנות בחוץ ,למי שרוצה גם כוס קפה, פיצוציה בשם טורקיז, שבה גם תחנת טוטו-לוטו, ומקומות ישיבה מוצלים, מעבדה לתיקון סלולר, מעצב שיער, חנות פרחים ומתנות, וגם שתי חנויות של ביגוד לנשים. לכל מי שחושקים באוכל ובילוי – יש גם פלאפל, פיצה ובית קפה שכונתי ‘בליקר בייקרי‘, וכמובן את מקדונלד.

קווים
קווים

ב-‘קווים’, תלויים על קולב, מחוץ לחנות, מציאות ב-50 שקל לבגד, ומגפונים עומדים שורות שורות על שולחן, עד 199 שקל בלבד.

קווים
קווים

סיגל בסון, מבעלי המקום, אומרת שהטרנדים לחורף הם הצבעים בכהים ובמיוחד צבע בורדו. יש גם ג’ינסים צבעונים והכל במראה משופשף. השוס – כל החנות עד מאה שקל בלבד, כולל גם תיקים תואמים ואביזרי אופנה, לדוגמה: שרשראות עץ צבעוניות. “אנו מוכרים בגדי מעצבים, אבל בהזדמנות, לדוגמה, המעצבת, טל בק ,שמסתבר שפשטה את הרגל, וכרגע הביגוד שעיצבה, כולל המעילים,רק במאה שקל”.

פרח לי
פרח לי

בפרח-לי הסמוכה, טרנד הדובונים הגדולים עדיין ישנו,ושורה של דובוני ענק  מחכים להינתן כמתנה למי שאוהבים. המבצע כרגע הוא זרי פרחים ב-20 שקל. יש מבחר עציצים וים של מתנות, גם ליולדות בצבעי תכלת – ורוד.

PARTY4U
PARTY4U

PARTY4U  כל מה שצריך או נחמד שיהיה,במסיבות ימי הולדת, ויש גם הפתעה בפנים, חדר מיוחד למסיבות רווקות, שלא נותנים לכל אחד להיכנס אליו… כי בכל זאת רוב הקונים הם ילדים.

קלרית אביגזר העובדת במקום, נלהבת להציג את המבחר הגדול שבחנות:” לכלות יש לנו עיצובים מיוחדים של מתנות, אנחנו לא מפרסמים את החדר הזה, אבל השמועה עוברת מאוזן לאוזן. יש לנו קיר שלם למסיסות והמחירים זולים בהתאם. יש מתנות החל משני שקלים ומעלה, ויש גם כמויות שמספיקות לכיתה שלמה. יש מסיבות שמתקיימות עם קונספט אישי, ואנחנו מתאימים להם את האביזרים. לבד מכך, יש גם כלי כתיבה, ואנחנו גם מנפחים בלוני הליום. יש לנו גם חדר להדפסות לחתונות ואירועים כמו חולצות לבני המשפחה,לימי הולדת ועוד”.

בוטיק אורלי & וטלי
בוטיק אורלי & וטלי

בוטיק אורלי & וטלי, מדובר בשתי שותפות, שהן גם גיסות. המקום פועל במרכז כבר כשש שנים ועבר לא מכבר לחנות קטנה יותר,בעיקר כדי לחסוך בדמי השכירות. טלי: “אורלי ואני נוסעות כמה פעמים בשנה, ללוס אנג’לס, כדי להביא לבוטיק את הבגדים. יש לנו לקוחות קבועות שמגיעות במיוחד אפילו מרחוק, כאלה שאוהבות את הסגנון שלנו. אנחנו כרגע במבצע מיוחד- כל החנות בחצי מחיר ממה שרשום על הטיקט. אני יודעת שבכיכר המדינה מוכרים ביגוד דומה פי שלוש”.

בוטיק אורלי & וטלי,
בוטיק אורלי & וטלי

בחנות הטרנד הנוכחי הוא המראה הצבאי, אותו מאמצות בחום אלו שרוצים להיזכר בתקופת בצה”ל, או אלו שמעולם לא התגייסו..וכן גם הפסים חזרו ובגדול, עם בשורה לבנות שרוצות לחשוף רגלים, גם בחורף יככבו המכנסונים הקצרים, רצוי עם גרביונים מתחת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מי שיקמה היערכות לשעת חירום באור יהודה. צילום: מי שיקמה

מי שיקמה ממשיכים לתרגל כדי להיות מוכנים בזמן אמת

תפריט נגישות