יום חמישי , מאי 2 2024
דף הבית / חדשות חמות / מותג היופי ג’ייד משיק מסכה חדשה בסדרת REVIVALIST

מותג היופי ג’ייד משיק מסכה חדשה בסדרת REVIVALIST

מסכה חדשה המצטרפת לסדרת המסכות המצליחה REVIVALIST ,תוצאה רב מימדית לעור הפנים – גם זוהר עוצמתי, גם הרגעה של העור וטשטוש הבדלי גוון וגם לחות והגנה.
חווית טיפוח רב חושית – גוון זהב מרהיב ובוהק, ניחוח עדין ומרקם ג'ל חלק ונעים – מתקלפת בקלות ומשאירה את העור רך וקורן במיוחד.

ג’ייד מסכת זהב מסדרת REVIVALIST 89.90 שח צילום יחצ
ג'ייד מסכת זהב מסדרת REVIVALIST צילום יחצ

בתקופה לחוצה זו, מסכות היופי הפכו לחלק משגרת החיים שלנו. היום יותר מתמיד חשוב לנו לשמור על מראה עור מטופח, זוהר ובריא גם אם נאלצנו לוותר על החופשה השנתית. מסכות היופי מעניקות לנו זמן איכות של טיפוח עצמי, לבד או עם חברה טובה, אמא או אחות, הן מהוות פינוק אמיתי וגם שומרות על עור הפנים.

את יכולה לבחור במסכה אחת ולטפל בעור בין פעמיים לשלוש בשבוע, או שאת יכולה שלב ולשחק בין כמה מסכות, כדי לתת לעור ויטמינים, מינרלים ומרכיבים פעילים שונים בכל טיפול. אחת המסכות המבוקשות ביותר בימים אלו היא מסכה שתעניק זוהר וחיות לעור עייף.

מותג הביוטי ג’ייד משיק מסכה חדשה המצטרפת לסדרת REVIVALIST – ILLUMINATING PEEL-OFF MUSK – מסכת יופי בגוון זהב המעניקה גם זוהר עוצמתי לעור הפנים גם מרגיעה את העור מטשטשת הבדלי גוון ומעניקה לו לחות למראה עור אחיד קורן ומרהיב – הפתרון המושלם לימים הטרופים שעוברים עלינו…

ג'ייד מסכת זהב מסדרת REVIVALIST 89.90 שח צילום יחצ (1) (002)
ג’ייד מסכת זהב מסדרת REVIVALIST  , צילום יחצ

נוסחה חכמה – המשלבת מרכיבים טבעיים רבי עוצמה לקבלת תוצאה רב מימדית

המסכה מאירה את עור הפנים ומסייעת להפחית כתמי גיל.

היא תורמת להבהרת העור הודות לנוסחה חכמה המכילה קומפלקס רב עוצמה המטשטש הבדלי גוון בעור למראה אחיד ומואר. המסכה מרגיעה, מרווה את העור בלחות ומותירה אותו חלק וזוהר בחיוניותו.

זוהר מרהיב לעור הפנים

אבקת פנינים: השימוש באבקות פנינים להענקת זוהר לעור מבוססת על התרבות הסינית. זוהי תערובת של חלקיקי פנינים המשלבת מספר מינרלים וחומצות אמינו חיוניות. ויוצרת אפקט מיידי של החזרת אור וזוהר לעור הפנים.

גוון עור אחיד וללא פגמים 

אדמונית לבנה: נחשבת ל”מלכת הפרחים”, בעלת השפעה מוכחת על גוון עור אחיד, בזכות תכונותיה נוגדות החמצון, היא תורמת להפחתת כתמי גיל ואדמומיות בעור.

תמצית פלומריה: עשירה בפלבונואידים ושמנים אתריים ומסייעת להרגעת עור מגורה ואדמומי.

לחות והגנה 

פרו-ויטמין B5: רכיב המסייע לשמירה על רמת לחות אופטימלית, פועל נגד פיגמנטציה לעור רענן וחיוני. מחקרים שונים מראים כי השימוש במוצרים המכילים פרו-ויטמין B5 למשך מספר שבועות מפחית כתמי עור ומסייע לקבלת גוון אחיד לעור הפנים.

תמצית מגנוליה: בעלת תכונות נוגדות חמצון, אנטי דלקתיות ואנטי בקטריאליות, העוזרות לנטרל רדיקלים חופשיים ולהאט את תהליך ההזדקנות. היא מסייעת גם בטשטוש כתמים ופיגמנטציה ותורמת למראה עור רך ואחיד.

מחיר מומלץ לצרכן:  89.90 ₪ , את מוצרי מותג “ג’ייד” ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתמרוקיות המובחרות ובחנות האונליין

www.gadecosmetics.co.il

www.facebook.com/gadeisrael

www.instagram.com/gade_israel

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

הכנסת ספר תורה לזכרו של גיבור ישראל אל”מ אסף חממי ז”ל. צילום: איתן אלחדז

מרגש: הכנסת ספר תורה לזכרו של גיבור ישראל אל”מ אסף חממי ז”ל

תפריט נגישות