יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / כללי / העפילו לארצית: נבחרת הכדורעף של אור יהודה מצטיינת

העפילו לארצית: נבחרת הכדורעף של אור יהודה מצטיינת

נבחרת הבנים לכיתות י' עד י"ב צלחה את שני השלבים הראשונים בטורניר אחרי שגברה על נבחרות כמו בליך רמת גן ועירוני ד' תל אביב בדרך לכרטיס לאליפות הארצית שיתקיים בסוף החודש באשדוד. ליאת שוחט, ראש העיר: "ההשקעה שלנו בחינוך מוכיחה את עצמה"

נבחרת הכדורעף של אור יהודה
נבחרת הכדורעף של אור יהודה

נבחרות בתי הספר באור יהודה ממשיכות להסב גאווה גדולה לעיר. בשבוע שעבר העפילה נבחרת תיכון יובלים בכדורעף בנים (כיתות י’ עד י”ב) לאליפות הארצית לתיכונים.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות אור יהודה  – להצטרפות
רוצים להגיב לכתבה? היכנסו לקבוצה  – חדשות אור יהודה


הנבחרת, שמודרכת על ידי נמרוד רם ניצחה בשלב הראשון את עירוני ז’ תל אביב ואורט נתניה, ובשלב השני שהתקיים באולם שיזף בעיר התארחו נבחרות חזקות כמו בליך רמת גן ועירוני ד’ תל אביב. יובלים הצליחה להשיג ניצחונות מרשימים שסידרו לה את הכרטיס לאליפות הארצית שתתקיים לקראת סוף החודש באשדוד.


יעניין אותך גם

אור יהודה: פרץ למפעל ממנו פוטר וגנב סחורה באלפי שקלים
אור יהודה: מאירים את העיר


שרון ציוני, רכז החינוך הגופני בתיכון יובלים, מציין בגאווה: “אנו ממשיכים להשקיע בנבחרות הספורט של התיכון שבשנים האחרונות משתתפות במפעלים רבים וקורצים לא מעט הישגים בתחרויות שבהן הן משתתפות. זו הזדמנות להודות על שיתוף הפעולה המלא שמתקיים עם עיריית אור יהודה והנהלת בית הספר שתומכות בנו ומחנכות לספורט”.

ליאת שוחט, ראש העיר: “ההשקעה שלנו בחינוך מוכיחה את עצמה ואנו עושים הכול כדי להעמיד את כל התנאים להצלחת הספורטאים בבתי הספר. אני שמחה לראות שהנבחרת שלנו מגיעה לפסגות הגבוהות ביותר ואין לי ספק שככל שנמשיך להשקיע, נראה תוצאות מאין אלו גם בעתיד”.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

שעון קיץ 2024

שעון קיץ 2024: זוכרים שהלילה עוברים לשעון קיץ?

תפריט נגישות