יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / חדשות חמות / נפטר מפצעיו הפצוע שהופקר בתאונה בצומת סביון

נפטר מפצעיו הפצוע שהופקר בתאונה בצומת סביון

לפני כחודש ימים, סערה המדינה מסרטון תאונת דרכים בצומת סביון בה מכונית שנסעה באדום פגעה ברוכבי אופנוע ואופנוע תמימים, ואיש לא הגיש להם עזרה. בערב יום כיפור, נפטר מאורציו בן ה20, והשאיר תינוק בן עשרה חודשיים

תאונה בצומת סביון

חודש ימים שכב במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים תל השומר מחוסר הכרה, מאוריצו, שנפגע אנושות בתאונת דרכים בצומת סביון. מאוריציו ביחד עם בן דודו, היו בדרך לבקר את סבתו, רוז, תושבת קריית אונו. הם רכבו על אופנוע, והמתינו בצומת סביון, רכב שהגיע וככל הנראה חצה את הצומת באור אדום, פגע בשניים וברוכב אופניים נוסף. השלושה נפצעו בדרגות פציעה שונות.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


מאוריציו שספג את המכה הקשה ביותר, נפצע אנושות. בסרטון של מצלמות התנועה בצומת מתוארת השניות הראשונות אחרי הפגיעה, בה נראים הפצועים מוטלים על הרצפה, ומכוניות ועוברי אורח עוברים לידם ולא מגישים עזרה ראשונה.

מאורציו, שעלה מקולמביה לפני מספר שנים, בעקבות סבתו רוז. התחתן ולפני עשרה חודשיים נולד בנו בכורו. מצבם הכלכלי של המשפחה לא טוב, רוז סבתו מספרת – בערב יום כיפור הודיעו לנו שמנתקים אותו מהמכשירים, זה היה רגע מאוד קשה, יש לו ילד בן עשרה חודשיים שייגדל בלי אבא.

מצבם הכלכלי של המשפחה לא טוב, והם ישמחו לקבל כל תרומה כספית או ציוד לילד, טיטולים, אוכל ובגדים.

תאונת דרכים קשה בצומת סביון

לתרומות ניתן לפנות לרוז, סבתו של מאורציו, תושבת קריית אונו  054-6406846

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

משתלת קקטוס סביון. צילום באדיבות המקום

המשתלה החדשה בסביון: “משתלת קקטוס” במבצעי פתיחה ומתנות לחג

תפריט נגישות