שבת , נובמבר 16 2024
דף הבית / עשרות תושבי יהוד-מונוסון וקריית אונו מתקשים בהפקדת הצ’ק ממי אונו

עשרות תושבי יהוד-מונוסון וקריית אונו מתקשים בהפקדת הצ’ק ממי אונו

במערכת אונו ניוז התקבלו עשרות תלונות של תושבים שלא הצליחו להפקיד את הצ'ק דרך האפליקציה וגם לא בעמדת ההפקדה. אלה שכן הצליחו להפקיד הצליחו לעשות זאת רק בהפקדה ישירה מול פקיד. ממי אונו נמסר כי הם מודעים לקושי בהפקדה ועובדים על פתרון מול הבנקים. "מי עובד עם צ'קים היום?", תוהה אחד התושבים

מי אונו צ’ק לתושבים. צילום אונו ניוז
מי אונו צ'ק לתושבים. צילום אונו ניוז

קיבלתם לאחרונה צ’ק ממי אונו ולא הצלחתם להפקיד אותו? אתם לא לבד. עשרות מתושבי יהוד-מונוסון וקריית אונו, המקבלים שירות מים מתאגיד ‘מי אונו’ קיבלו בימים האחרונים צ’ק על סך 300 שקלים ו-15 אגורות כחלק מהחזר על רווחי התאגיד בשנתיים האחרונות.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


התושבים מיהרו להפקיד את הצ’ק המפתיע, אך לצערם רובם נתקלו בקושי להפקיד את הצ’ק דרך האפליקציה או כל האמצעים הדיגיטליים האחרים.

“ניסיתי לצלם ודרך האפליקציה וזה לא עבד, כנראה בגלל שהצד האחורי של הצ’ק בצבע כחול”, מספר תושב קריית אונו. “ניסיתי גם לחתום בצד האחורי ולהפקיד באשנב אך המערכת לא זיהתה את החתימה שלי. כשביקשתי להפקיד ישירות אצל פקיד נאמר לי שאי אפשר ושעליי להפקיד באמצעות האשנב בלבד.

“זה ממש מעצבן ומתיש. מי עובד בכלל עם צ’קים היום? למה לא זיכו לנו את החשבון וזהו”, תהה התושב. “גם טרטור מיותר, אני בן אדם מבוגר ויש עוד הרבה כמוני. ללכת עכשיו לקבוע תור בבנק בשביל להפקיד את ה-300 שקלים ועוד לשלם עמלת הפקדה, זה לא שווה את הזמן שלי”.

בנוסף תושבים רבים בשתי הערים טוענים שעד כה הם לא קיבלו את הצ’ק והם עדיין ממתינים לו.

תאגיד מי אונו פרסם לפני מספר דקות את ההודעה הבאה לתושבים: “אנו מודעים לכך כי קיים קושי בהפקדת ההמחאות שקיבלתם מאתנו באמצעות האפליקציות של הבנקים והאמצעים הדיגיטליים השונים, ולפיכך חלק מההמחאות שהופקדו באופן דיגיטלי במהלך סוף השבוע נדחו בימים האחרונים, זאת בשל בעיה טכנית.

אנו עומדים בקשר מול הבנקים במטרה להתגבר על המכשול הטכני שיאפשר את הפקדת הצ’ק שנמצא אצלכם, ואנו ממליצים לכל מי שההפקדה שביצע באפליקציה נדחתה, לנסות ולהפקידה שוב כעת.

אם עדיין לא הצלחתם לבצע את ההפקדה תוכלו להפקיד את הצ’ק באופן ידני בסניף הבנק הקרוב אליכם או להגיע למוקדי שירות הלקוחות שלנו עם הצ’ק ולקבל כנגדו זיכוי.

כמו כן, אנו נעצור את הפצת הצ’קים למספר ימים, לטובת עדכון טכני של המערכות ובתוך כ-10 ימים נפיץ את הצ’קים למי שטרם קיבלו את המעטפות עם ההחזר הכספי שלכם.

אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית ומתחייבים כי כל הצרכנים הזכאים לקבל את ההחזר הכספי יקבלו אותו בהקדם”.

בנוגע לשאלת אונו ניוז מדוע לשלוח צ’ק בנקאי במקום לזכות את חשבונות המים של התושבים נמסר מהתאגיד כי לא כל הלקוחות בעלי הוראת קבע ולכן זה הקשה טכנית על ביצוע זיכוי לכלל התושבים.

אולי יעניין אותך גם: כ- 800 יחידות דיור בפרויקט פינוי בינוי במתחם 10 ביהוד מונוסוןהמדד החברתי-כלכלי פורסם – מי היא העיר אשר ירדה בדירוג?,קריית אונו: ישראל גל לא הגיע לפגישה עם תושבים בנושא הנת״צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

3 תגובות

  1. אזרח שאיכפת לו

    מיי אונו, במקום כל הבלאגן היחצ”ני שעשיתם, זיכוי של הסכום לחשבונית הבאה – מה יותר פשוט?

  2. לא יותר פשוט לזכות את הסכום בחיוב הבא ? נראה שסתם מקשים בכוונה.

  3. הבעיה שלא ניתן לחתום בגב השייק .הפיתרון למי שמפקיד בסלולר .לקחת דף לבן לקפל לגודל של השייק ולחתום מאחור ולצלם אצלי זה הופקד
    בהצלחה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק-משטרה-אונו-ניוז (1)

הכנופייה המסוכנת- נעצר נתין זר קטין המתגורר באור יהודה בחשד לשוד אלים בת”א

תפריט נגישות