לוי, הבעלים של רשת רמי לוי השקמה הנסחרת בבורסה בת”א, הסביר שחווית השירות הדיגיטלי חשובה כמעט כמו הקניה הפיזית ברשתות שכן צרכנים רבים מבקשים ליהנות משירות יעיל וזול ללא צורך להגיע לחנויות.
הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז
השירות הדיגיטלי הפך ברשת רמי לוי לאחד מהאתגרים במכירות. לדבריו “התופעה הולכת ומתגברת בקצב מהיר ולכן התרחבותה תהפוך למרכזית יותר בעתיד.” לוי הסביר לבוגרים כי צריך בימנו לשים דגש מיוחד על לימודי שיווק ושירות ללקוחות כי אלה תחומים שעשויים להתפתח וירכזו ביקוש של עובדים מיומנים בעלי בשכר נאה.
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]
רמי לוי הוא איש עסקים מצליח שבנה את עצמו מאפס עד לדרגה של חברה עיסקית משגשגת. האיש יזם בנשמתו וחשוב שהסטודנטים, מעבר ללימודי האקדמיה, יבינו מהי יזמות ויכנסו לעולם העסקים ברגל ימין כמו לוי.
שירות שווה ללקוחות הרבה. אמנם המחיר חשוב מאוד אבל השירות והיחס תורמים לרצון לחזור ולקנות. לכן חווית השירות הופכת בהדרגה למרכזית.
לא הכל זה מחיר, שרות ונוחיות שווים גם ללקוחות. אמנם רוב הלקוחות בודקים מחירים אבל -חניה, מבחר, שרות מאיר פנים, חשובים בשיקולים היכן לקנות. אני מקווה שהרשתות מבינות ששירות הוא דבר חשוב.