יום חמישי , אפריל 18 2024
דף הבית / גני תקווה – מפעילי חוגים לא יעברו בין בתי ספר

גני תקווה – מפעילי חוגים לא יעברו בין בתי ספר

ליזי דלריצ'ה ראש מועצת גני תקווה, החליטה להחמיר את הנחיות משרד החינוך וקבעה כדי לקטוע שרשרת הדבקות במערכת החינוך, צוותי חינוך לא יוכלו לעבוד במספר בתי ספר בקייטנת החופש הגדול

לידר גני תקווה
צילום ארכיון - למצולמים אין קשר לכתבה

ליזי דלריצ’ה, ראש מועצת גני תקווה – “קיבלתי החלטה כי נחמיר עם הנחיות משרד החינוך בבתי הספר של החופש הגדול. מעתה, מפעילות/י חוגים חיצוניים לא יעברו יותר בקבוצות הגן והכיתות של מסגרות החופש הגדול.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


נמרוד מנכ”ל לידר ואני עומדים מאחורי החלטה זו בלב שלם מתוך דאגה אמיתית לשלום התושבות/ים, תוך שאנו עוקבים בדאגה אחר מצב התפשטות הנגיף ביישוב ובארץ.

גני תקווה
צילום – דוברות גני תקווה

הודעות שאנחנו מפיצים בדבר כניסה מיידית לבידוד לתלמידות/ים בעקבות חשיפה לחולים/ות – נשלחות לאחר הצגת נתונים לרופא המחוזי וקבלת הנחיותיו.
אנחנו פועלות/ים במהרה בעזרת מידע שוטף שמגיע אלינו. לכן, אני מעודדת את הציבור לדווח לנו על מקרי תחלואה על מנת שנוכל להגיב במהרה ולצמצם הדבקות נוספות.

צו השעה, כמו תמיד הוא לשמור על השגרה ולאפשר להורים לצאת לעבודה, לשטח את עקומת הנדבקות/ים ולשמור על סבא וסבתא – לכן, נחמיר בגני תקווה את הנהלים.

חשוב לומר – המגמה מראה כי עיקר ההדבקה מתרחשת במפגשים ובמסיבות בהם נמצאים ללא מסיכות!
אנא מכן/ם, גם בשטחים ציבוריים פתוחים וגם בארועים פרטיים הקפידו על עטיית מסיכות ושמרו על מרחקים, בוודאי כשנמצאים ליד אנשים, גם אם חברות/ים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 15.01.49

דליפת גז במיכלית סמוך למסעדה מוכרת באור יהודה

תפריט נגישות