שבת , אפריל 20 2024
דף הבית / ארבעה בתי ספר מבקעת אונו הם מהמצטיינים של שנת תשפ”א

ארבעה בתי ספר מבקעת אונו הם מהמצטיינים של שנת תשפ”א

משרד החינוך העניק ל-313 החטיבות העליונות המצטיינות פרסים כספיים

מקיף ממ”ד יגאל אלון ביהוד-מונוסון. צילום: דוברות עיריית יהוד-מונוסון
מקיף ממ"ד יגאל אלון ביהוד-מונוסון. צילום: דוברות עיריית יהוד-מונוסון

משרד החינוך פרסם היום את רשימת 313 מוסדות החינוך של החטיבה העליונה שהצטיינו בתחום הערכי, החברתי והלימודי בשנת הלימודים תשפ”א. בין המוסדות המצטיינים נמצאים ארבעה בתי ספר מבקעת אונו – מכון ש.פ.י ומקיף ממ”ד יגאל אלון מיהוד-מונוסון, ישיבת בני עקיבא גבעת שמואל ואור חנה מאור יהודה. בחירתם של בתי הספר הזוכים התקבלה על סמך שקלול של שורת מדדים בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים וכן בהתאם לשיעור השיפור שחוללו מוסדות החינוך.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


בשנת הלימודים תשפ”א נכללו בסך הכל 784 חטיבות עליונות שעמדו בתנאי הסף, ומתוכן 313 חטיבות זכו בתגמול. 56% מתוכן הן חטיבות במגזר היהודי-ממלכתי, 26% ממלכתי-דתי, 11% מהחינוך הערבי, 3.4% מהחינוך החרדי, 1.9% מהחינוך הדרוזי ו-1.9% מהחינוך הבדואי.

ההישגים הערכיים-חברתיים שעל פיהם דורגו בתי הספר כללו את המדדים הבאים: שיעור הגיוס לצה”ל או לשירות אזרחי/לאומי, מניעת נשירת תלמידים, קליטת תלמידי החינוך המיוחד ומידת הקרבה לתעודת בגרות מתוך התלמידים שאינם זכאים לתעודה מלאה. כמו כן, מידת השיפור בהשוואה להישגים קודמים.

ההישגים הלימודיים שעל פיהם דורגו בתי הספר כללו את המדדים הבאים: ההישגים לאור מבחני המיצ”ב ביסודי ובחט”ב ולאור מדדי הטיפוח, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז הצטיינות במבחני הבגרות, אחוז זכאות לתעודת בגרות איכותית ומידת השיפור בהשוואה להישגים בשנה הקודמת.

לאור הישגיהם, עובדי ההוראה שבבתי הספר הזוכים יתוגמלו בסכום כספי הנע בין 3,166 שקל לכ-8,443 שקל, זאת בהתאם לסיכום שעוגן בין משרד החינוך לבין ארגון המורים ומשרד האוצר, במסגרת הרפורמה “עוז לתמורה”.

על פי רמת התגמול שקבע משרד החינוך למוסדות המצטיינים, מכון ש.פ.י ומקיף ממ”ד יגאל אלון מיהוד-מונוסון יזכו כל אחד ב-6,332.39 שקל, אור חנה מאור יהודה יזכה גם הוא ב-6,332.39 שקל וישיבת בני עקיבא גבעת שמואל תזכה ב-3,166.19 שקל.

מכון ש.פ.י ביהוד-מונוסון. צילום: דוברות עיריית יהוד-מונוסון
מכון ש.פ.י ביהוד-מונוסון. צילום: דוברות עיריית יהוד-מונוסון
ישיבת בני עקיבא גבעת שמואל. צילום: דוברות עיריית גבעת שמואל

שרת החינוך ד”ר יפעת שאשא ביטון אמרה: “מערכת החינוך התברכה באנשי חינוך, מנהלים ומורים, שמובילים את תלמידי ישראל ומצעידים אותם להישגים מרשימים בכל תחומי החיים. תלמידים ותלמידות אלו הם דור העתיד של מדינת ישראל. אנשי החינוך הזוכים מבססים את תחושת השייכות של התלמידים לקהילה, נוטעים בהם ערכים ומעניקים להם כלים משמעותיים לחיים. אני מברכת אותם על עשייתם החינוכית, שיש לה השפעה עצומה על כלל החברה הישראלית ועל עתיד מדינת ישראל”.

מנכ”ל משרד החינוך תא”ל במיל’ יגאל סלוביק אמר: “המנהלים והמורים הזוכים בפרס מייצגים את כל צבעי הקשת של החברה הישראלית, על כל גווניה. אני מברך אותם על זכייתם בפרס כהוקרה על הישגיהם המרשימים, הראויים לכל הערכה. אני מאחל להם שיעמידו עוד שורה של אנשי חינוך מובילים שילכו בעקבותיהם, ויצמיחו דור של תלמידים שיצעידו אותנו לקדמת הבמה”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

תגובה אחת

  1. האם בתי ספר כלליים אינם מקנים ערכים אלא רק הדתיים ??

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות