יום שלישי , אפריל 30 2024
דף הבית / בעת ביקור ראש הממשלה – מחאת רופאים בבית החולים שיבא

בעת ביקור ראש הממשלה – מחאת רופאים בבית החולים שיבא

עשרות רופאים ואנשי צוות מפגינים בשעה זו, למרות מזג האוויר הסוער. "לא נשתוק כאשר זכויות האדם, בריאות הציבור ושירותי הרפואה בישראל בסכנה", אומרים המפגינים. ההפגנה מתרחשת במקביל לביקור ראש הממשלה ומ"מ שר הבריאות יואב בן צור שהגיעו לטקס הנחת אבן הפינה לבית חולים ספרא לרפואת ילדים

צילום: באדיבות משתתפי ההפגנה
צילום: באדיבות משתתפי ההפגנה

“הרופאים והרופאות נלחמים על חיי הדמוקרטיה”. אלה השלטים המונפים בשעה זו בפתח בית החולים שיבא. לדברי המשתתפים בהפגנה, המחאה היא מפני ש”זכויות האדם, בריאות הציבור ושירותי הרפואה בישראל נמצאים בסכנה”. בהפגנה לוקחים חלק עשרות רופאים ואני צוות אחרים מבית החולים.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


ההפגנה מתרחשת במקביל לביקור של ראש הממשלה בנימין נתניהו וממלא מקום שר הבריאות יואב בן צור, שהגיעו לבית החולים כדי להשתתף בטקס הנחת אבן הפינה לבית החולים ספרא לרפאות ילדים ע”ש אדמונד ולילי ספרא. בית החולים מקבל הבוקר הכרה כבית חולים עצמאי.

“לחנוך בית חולים לילדים זה לא מספיק”, נמסר ממארגני ההפגנה. “מה עם שר בריאות מתפקד? מה עם מניעת אפליה בטיפול? מה עם שמירה על מנהלת ציבורי תקין? מה עם הגנה על זכות השביתה?  לא ניתן להפוך את ישראל לדיקטטורה, לא נשתוק ונילחם על חיי הדמוקרטיה”.

מטעם החלוקים הלבנים נמסר: “התייצבנו בקור המקפיא בזמן ביקור ראש הממשלה כדי להשמיע קול ברור- לא ניתן להפוך את ישראל לדיקטטורה! ההפיכה המשטרית תהרוס את מערכת הבריאות, תרסק את הכלכלה, תפלג את העם ותפגע בבריאות ילדינו. הציבור ישלם את המחיר ואנחנו לא נשתוק! זו חובתנו, הרופאות והרופאים, להילחם על חיי הדמוקרטיה”

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

משתלת קקטוס סביון. צילום באדיבות המקום

הטיפ השבועי לגנן המתחיל: הכנת הגינה לקראת הקיץ

תפריט נגישות