יום חמישי , יולי 4 2024
דף הבית / הורוסקופ שבועי / הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות 28.8-3.9.22

הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות 28.8-3.9.22

הורוסקופ שבועי 28.8-3.9.22. טיפ שבועי לילידי השבוע וגם מזל בתולה והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים

הורוסקופ שבועי. צילום canva
הורוסקופ שבועי. צילום canva

בימים אלה בהם חוגג מזל בתולה  את יום ההולדת. מומלץ לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים או שלא……לשאר המזלות.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אלו מכם שגם נולדו במזלות האדמה והמים: גדי, שור, דגים, סרטן ועקרב – מוזמנים לקרוא את הכתוב, ולהקיש מהנאמר, ביחס לעצמכם.

מזל בתולה והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים

מזל בתולה עם מזל בתולה – שילוב שני מזלות אלו יוצר שילוב מאוד נוח לאורך ימים. התחושה היא כמו של נעל בית נוחה שאין חשק לזרוק אותה. הסכנה בזוגיות זו היא שמרוב נוחות וצרכים דומים, לא יהיה לכם אתגר לפתח ולקדם את עצמכם.

מזל בתולה עם מזל מאזניים – זהו זיווג די רגיל ואפשרי. שני מזלות אלו לא מעניקים מעצמם עד הסוף למרות שכלפי חוץ נראה שהם בעלי נתינה רבה לזולת. ואולם, האמת היא, ששניהם מאוד מחושבים בכל התחומים.

ולכן לא יפריעו זה לזו וימשיכו בשגרת היום הרגילה.

מזל בתולה עם מזל עקרב – שילוב שני מזלות אלו יוצר יחסים שנראים על פני השטח קרים ומחושבים, ואולם האמת היא שלאורך זמן יחוש העקרב מתוסכל כיוון שבתוך תוכו הינו בעל רגשות עמוקים ולא יסתפק ביחסים על בסיס ענייני ותכליתי. מומלץ לאלו שמעדיפים להימנע מאינטימיות!

מזל בתולה עם מזל קשת – זהו שילוב שהוא כמעט בלתי אפשרי בגלל העובדה שמזל בתולה המקושר עם אלמנט האדמה כבד מדי עבור האנרגטיות המתפרצת של מזל קשת והזקוק לריגושים מתמידים. קצב החיים שלהם שונה ולכן התסכול לא יאחר להגיע. לא מומלץ!

מזל בתולה עם מזל גדי – זהו שילוב רציני במיוחד עם יכולת הישרדות. כוונת שני מזלות אלו הוא להתפתח ולפרוץ קדימה. ולכן, אין ספק שיעזרו  האחד לשני מבלי לבוא בטענות וההפך הם יעזרו ויפרגנו זה לזו. אין להם צורך בבילויים, ולכן יתמידו בחיי השגרה לאורך זמן מבלי עליות ומורדות כלשהן.

בתולה עם מזל דלי – שני מזלות אלו שכלתניים במיוחד ולכן לא נראה שימצאו עניין זה בזה כיוון שהשכלתנות של שניהם באה ממקום אחר. הבתולה חושבת בהגיון ולא מחפשת ריגושים ואילו הדלי מחפש את ההיגיון שבתוך ריגושים בלתי פוסקים. קשר קשה ובעייתי!

מזל בתולה עם מזל דגים – שילוב שני מזלות אלו מוצלח מאוד בגלל העובדה שזהו שילוב מזלות משלימים בגלגל המזלות. הבתולה ההגיונית והמחושבת זקוקה לרגישות של הדגים ואילו הדגים צריך לשלוט על הרגש בעזרת ההיגיון. קשר מומלץ !

מזל בתולה עם מזל טלה – כמעט לא תמצא שילוב בין שני מזלות אלו בגלל קצב החיים השונה של שניהם. הטלה תמיד יחפש לרוץ קדימה ואילו לבתולה יש תמיד זמן. שילוב בין השניים יגרור אחריו מריבות, ובסופו של דבר יביאו לפרדה. אינו מומלץ!

מזל בתולה עם מזל שור –  שני מזלות אלו יכולים מאוד להצליח ולהועיל האחד לשני מכיוון שלשניהם חשובה יציבות במערכת יחסים ללא טלטלות ושניהם יהיו מוכנים להשקיע בכך. השור יעניק ביתיות וחום לזוגיות והבתולה מצידה תוסיף  את הביטחון למסגרת.  בהצלחה לכם!

מזל בתולה עם מזל תאומים – שני מזלות אלו נשלטים על ידי אותו הכוכב -מרקורי ולכן סביר להניח כי יצליחו בזוגיות וכל אחד יספק לשני את החסר לו. הבתולה תעניק לתאומים את היציבות החסרה לו ואילו הוא מצידו יוסיף קמצוץ תיבול לבתולה הכבדה והשמרנית.  קשר שחובה לעבוד עליו כדי שיצליח!

מזל בתולה עם מזל סרטן –  קשר זה יכול להצליח כיוון ששני מזלות אלו ירצו לטפח את המסגרת בה הם נמצאים. הביטחון חשוב לשניהם וכיוון שכך יהיו מוכנים להשקיע בקשר. הסכנה נעוצה בכך שבמשך הזמן יחוש הסרטן בקרירות של הבתולה ויבעט.  מומלץ לאוהבי אתגרים !

מזל בתולה עם מזל אריה– זהו קשר מעניין ותמצאו אותם במקומות רבים. לכאורה לא נראה שיש להם תחומי עניין משותפים ואולם כל מזל אריה הסבור שהעולם קיים כדי לספק את רצונותיו זקוק לבתולה הפעלתנית כ”נמלה” כדי לעמוד בדרישותיו הלא הגיוניות לפעמים.  יחזיק מעמד, עד שימאס לבתולה!

להזכירכם, ההתאמות הינן כלליות

כדי לבדוק התאמה מומלץ להכין מפה אישית.

התחזית השבועית מאת צילה שיר-אל אסטרולוגית ויועצת זוגית ומשפחתית לפניכם.

טיפ לילידי השבוע

הכוכב מרקורי שאחראי על שינוי הבנות החיים נמצא  בבית הכספים שלכם ולכן זוהי תקופה מאוד משמעותית עבורכם, בנוגע לבדיקת המאזן הכלכלי שלכם.

טלה 21 במרץ עד 19 באפריל

בית היצירה שלכם מופעל בצורה מאוד אינטנסיבית ולכן נראה שלמרות הקשיים הנוכחיים שלכם, זה הזמן לפעול במלוא המרץ בכל הנוגע ליישום תוכניותיכם המקצועיות שיכולות להביא את התחביבים שלכם לרמה גבוהה של עשייה. השקיעו בעבודה שלכם, כיוון שנראה שאתם ראויים לתגמול ולהערכה שמגיעה עבורכם בצורה חד משמעית, אך לא תמיד אתם זוכים לכך.

שור 20 באפריל עד 20 במאי

נושאי התקשורת במשפחה בשבוע הקרוב יהיו מאוד אינטנסיביים עבורכם ויעמידו אתכם במצבים שבהם לא תהיו בטוחים שאתם עושים את הדבר הנכון ובהחלט ייתכן שתהיו חסרי מנוחה ברמה שיכולה לגרום לכם לחוסר סבלנות עם אנשים קרובים לכם. השתדלו להיות קצת יותר מחוץ לבית ולעסוק בדברים שעושים לכם טוב כדי להתרחק ממקומות שמקשים עליכם.

תאומים 21 במאי עד 21 ביוני

אתם עסוקים מאוד עם הסביבה הקרובה כיוון שיש לכם צורך לרצות את החברים על מנת שתוכלו להשאיר את הרושם הטוב שהייתם רוצים על ידי יחסים הוגנים עם הזולת. נראה שלא כולם במעגל הראשון בחייכם שלמים עם העשייה שלכם ועובדה זו יוצרת עבורכם פעמים רבות קונפליקט משמעותי, כיצד להמשיך ולהתנהג בסביבה הנוספת החשובה לכם והיא – המשפחה.

סרטן  22 ביוני עד 22 ביולי

מבחינה כלכלית אתם נמצאים עכשיו בתקופה שהיא מאוד משמעותית עבורכם כיוון שאתם צפויים לשינויים שלא אתם יזמתם, אלא נגררתם אליהם. נסו לא לדחוק בדברים שאינכם יכולים לשלוט בהם, אלא הישארו קשובים לצרכים של האחרים על מנת להישאר מעודכנים בנעשה. בשלב זה , מומלץ לא לתכנן אירועים מיוזמתכם, אלא לחכות למה שיגיע עם החיים.

אריה 23 ביולי עד 22 באוגוסט

אתם נמצאים בתקופה רגישה בגלל השפעתו של כוכב המוכר בשמו אוראנוס, ובעיקר על מי שנולד במחצית השנייה של המזל. כוכב זה דורש מכם לחולל שינויים שלא תמיד אתם שלמים איתם ולכן עובדה זו לא מוסיפה לכם שקט נפשי שכל כך נחוץ לכם. זה בדיוק הזמן הנכון עבורכם לא לנסות לקחת את המושכות לידיכם, אלא לתת לחיים לזרום לאן שהם מנתבים אתכם בשלב זה.

בתולה 23 באוגוסט עד 22 בספטמבר

כוכבים משמעותיים מבקרים אתכם בשבוע הזה ולמעשה כך גם במהלך כל החודש הקרוב. כוכבים אלה הינם מרס כוכב העשייה שמבקר בבית הקריירה ומפעיל אתכם וכך גם וונוס מלכת היחסים שמבקשים מכם ביטוי של אהבה, אך הפעם היא נמצאת במקום קשה להבעה מאחר והתחושות נמצאות אצלכם עמוק בתוך תת המודע. יהיה זה נכון בשלב הזה לשמור את רגשותיכם לעצמכם.

מאזניים 23 בספטמבר עד 22 באוקטובר

זוהי תקופה שבה אתם מרגישים דואליות בחיים האישיים שלכם . מצד אחד, אתם פורחים מבחינה חברתית ומנגד יש לכם רצון עז להתחבא ולהיות בתוך עצמכם. הצורך הזה בהתכנסות פנימה נכון עבורכם בתקופה זו כיוון שאתם חשים עייפות וכובד לאחר תקופה ארוכה שבה הוצאתם הרבה אנרגיה, שמסתבר שלא תמיד שירתה אתכם. מצאו זמן לנוח.

עקרב 23 באוקטובר עד 21 בנובמבר

תחומי הקריירה בחייכם מאוד משמעותיים, כיוון שכוכב המשפיע על יחסים  נמצא החודש במקום שיכול לעזור לכם לדחוף את עצמכם בדרך של שיחות שיווקיות ולהצליח בכך. זה הזמן להראות את יכולותיכם המקצועיות ולהראות לאחרים עד כמה אתם יכולים להצליח. חשוב שתבואו ברעיונות חדשים ומקוריים על מנת שתוכלו להוכיח שבחרו אתכם בזכות כישוריכם הרבים.

קשת 22 בנובמבר עד 21 בדצמבר

אתם עוברים תקופה מלחיצה וקשה עבורכם, כיוון שאתם נתקלים בהרבה תחומים שעליכם לטפל בהם ומשתדלים לעשות זאת על הצד הטוב ביותר. העומס גורם לכם להיות עייפים מאוד וחבל שאתם לא יודעים להרפות בגלל הצורך שלכם להיות בשליטה. כדאי שתהיו מתואמים עם כל התחומים בחייכם שבהם אתם חייבים ללמוד להרפות ואם צריך גם לקבל עזרה בנושא.

גדי  22 בדצמבר עד 19 בינואר

אתם עוברים תקופה משמעותית ומעצבת בחייכם שגורמת לכם לעשות שינויים במחשבותיכם, בעיקר בנושאי הקריירה ולהבין אחרת את החיים בעקבות הנסיבות שאתם עוברים. נראה שאתם מאוד עסוקים עם כספים של אחרים שמגיעים אליכם, אך לא נראה שאתם יכולים ליהנות מהם בשלב הזה. נצלו את התקופה הנוכחית ליציאה לחופשה מהנה ועדיף  – מחוץ לגבולות המדינה.

דלי 20 בינואר עד 18 בפברואר

אתם נמצאים לאחר חצי השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן נראה שזוהי תקופה מאוד משמעותית שבה אתם עושים חשבונות נפש רבים לגבי ההתנהלות שלכם בחיים ובעיקר הכספית והזוגית. נראה שאתם נמצאים בהתלבטויות משמעותיות שגוזלות מכם אנרגיה ולכן קחו לכם את הזמן הנכון להפסקה, כדי להחליט נכון ברגעים שאתם חייבים לעשות החלטות משמעותיות בחייכם.

דגים 19 בפברואר עד 20 במרץ

אתם עובדים קשה מאוד ועדיין לא נראה שאתם מרוצים מההתנהלות של חייכם כיוון שהעבודה הסיזיפית שאתם עושים, נועדה על מנת לרצות את האחרים ולהוכיח לכולם שאתם מצוינים למרות שלא תמיד אתם חושבים כך ביחס לעצמכם. גם במישור האישי אתם נמצאים על פרשת דרכים והתלבטויות משמעותיות ולכן חשוב מאוד שתוכלו להיעזר בעצת אנשים קרובים לגבי נושאים שחשובים לכם.

 

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

התחזית השבועית מאת צילה שיר-אל אסטרולוגית ויועצת זוגית ומשפחתית. נייד 0522248626 אימייל Shirel.zila@gmail.com

צילה שיר אל. צילום פרטי
צילה שיר אל. צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

עיצוב ללא שם – 2024-07-04T180537.781

למעון יום חדש באור יהודה דרושים/ות מטפלים/ות

תפריט נגישות