יום חמישי , יולי 4 2024
דף הבית / הורוסקופ שבועי / הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות 2.10-8.10.22

הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות 2.10-8.10.22

הורוסקופ שבועי 11.9-17.9.22 טיפ שבועי לילידי השבוע-הכוכב מרקורי המביא איתו נושאי תקשורת נמצא החודש בבית הכספים שלכם ובנסיגה ולכן חשוב כפל כפליים להיות זהירים בכל הנוגע להתנהלות הכספית שלכם

הורוסקופ שבועי. צילום canva
הורוסקופ שבועי. צילום canva

התחזית השבועית מאת צילה שיר-אל אסטרולוגית ויועצת זוגית ומשפחתית לפניכם.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


טיפ לילידי השבוע

נושאי תקשורת יהיו עדינים במיוחד בגלל מעבר כוכב התקשורת בבית תת ההכרה שלכם, ואתם תרגישו שאתם מעוניינים להסתגר בדלת אמותיכם ולא לשתף רגשות.

טלה 21 במרץ עד 19 באפריל

השמש בשמיים נמצאת אצלכם בבית השותפויות ולכן זוהי תקופה שבה אתם יכולים לעזור לעצמכם להתארגן בנושאים רבים שיכולים לעזור לכם לבטא את עצמכם. מאחר וגם הכוכב מארס המביא איתו רצון לפעולה ועשייה נמצא אצלכם במקום המקושר עם הסביבה הקרובה שלכם, הרי שזה הזמן הנכון עבורכם לבדוק מהם הצרכים של כולכם ולפעול ביחד למען מטרה משותפת.

שור 20 באפריל עד 20 במאי

בשבוע הקרוב תאלצו להתמודד עם היכולת שלכם להחצין את הקישורים שלכם בנושאי עבודה וייתכן שיהיו ימים בהם תיכנסו לחוסר מנוחה גם עם השותפים לכם בחיים בגלל חוסר תקשורת נכונה. חשוב מאוד שתוודאו שהממונים שלכם מבינים כהלכה את מה שאתם מבקשים להגיד להם , כיוון שכל חוסר הבנה יכול להכניס אתכם למלכוד והתלבטות בין לעשות מה שטוב לכם לבין  צרכי העבודה.

תאומים 21 במאי עד 21 ביוני

אתם עדיין מתלבטים בכל הקשור לענייני משפחה ויחסים רגשיים ולא בטוח שאתם מוצאים את הדרך מה לעשות. יש לכם צורך עז לבדוק את הגבולות שלכם, כיוון שנראה שמוטלת עליכם אחריות מעבר למה שאתם רוצים או יכולים לשאת. ולכן, אולי כדאי שלמשך פרק הזמן של השבוע הזה תרדו קצת מכל מה הקשור לצרכים האישיים שלכם ותעזרו למשפחה שלכם בכל מה שהם זקוקים לדעתכם.

סרטן  22 ביוני עד 22 ביולי

השמש בשמיים יחד עם כוכב וונוס האחראי על מערכות יחסים נמצא אצלכם בבית המשפחה הקרובה עובדה שמלמדת על כך שתהיו מאוד עסוקים בעשייה בתוך חיק המשפחה ולמענה. כוכב התקשורת נמצא בבית הסביבה הקרובה עובדה שמדגישה את הסיבה למה אתם עסוקים יותר בתוך המעגל הקרוב אליכם ופחות בענייני עבודה. אל דאגה, כל דבר בזמן שלו.

אריה 23 ביולי עד 22 באוגוסט

המשפחה והסביבה הקרובה אליכם מאוד מוטרדת מכם כיוון שהם רואים שוני בין ההצהרות לבין סגנון ההתנהגות שלכם, שמבחינתם הם חושבים שאתם צריכים להתנהל לפיו. אל תיגררו למריבות עם הקרובים לכם ביותר כיוון שאתם יכולים לשלם על כך מחירים גבוהים בעתיד,  שאין ברצונכם להיכנס אליהם. את העזרה לה אתם מצפים, תקבלו מהסביבה הקרובה באופן מפתיע ומבלי שיבקשו לעצמכם תמורה.

בתולה 23 באוגוסט עד 22 בספטמבר

הכוכב וונוס נמצא בבית הכספים שלכם הוא הבית הטבעי שלו ולכן זהו זמן טוב מאוד לדייק תוכניות חיסכון והשקעות שיתאימו לחיים המשתנים שלכם. למרות שעדיין יש שיירים של כוכב התקשורת הכוכב שלכם שיוצא רק עכשיו מהנסיגה, בכל זאת חשוב שתפעלו למען העתיד הכלכלי שלכם ותגייסו את הכוחות הפנימיים שלכם על מנת לעמוד איתן מול כל מכשול אם וכאשר יגיע.

מאזניים 23 בספטמבר עד 22 באוקטובר

למרות שכל נושא הכספים עדיין לא לגמרי סגור , ועדיין לא הגעתם להחלטה של מה אתם צריכים לעשות בהמשך, נראה שאתם מתחילים לראות שיפור בחייכם וקיימים סיכויים רבים אצלכם שתעברו את התקופה הקרובה מתוך נקיטת פעולות שיכולה לעזור לכם בהמשך וזאת בגלל מעבר הכוכב שלכם בבית הכספים . האנשים במעגל הראשון שלכם יבואו לעזרתכם בכל פעם שתצטרכו עזרה.

עקרב 23 באוקטובר עד 21 בנובמבר

השמש בשמיים נמצאת אצלכם בבית תת המודע, כך שישי לכם את מקסימום היכולת להבין  את עצמכם בצורה המעמיקה והטובה ביותר. ייתכן שמבחינה אישית תאלצו לפתור בעיות ישנות שלא נותנות לכם מנוח ואפילו מדירות שינה מעיניכם בגלל העובדה שאתם חייבים לפתור את הדברים במהרה. אבל הגיע הזמן להקשיב לאני הפנימי שלכם ולפעול בהתאם ואפילו בנחישות, להמשך דרככם.

קשת 22 בנובמבר עד 21 בדצמבר

כוכב התקשורת עדיין משפיע על בית הקריירה שלכם למרות שהוא כבר יצא מהנסיגה אך עדיין לוקח כשבוע עד אשר דברים מסתדרים על הצד היותר טוב עבורכם. אין הדבר אומר שאסור לכם להחליט החלטות לגבי שינויים , אלא על כך שכדאי לכם מאוד להישאר עקביים בתוכניותיכם ולא לתת לתחושה של קושי להפיל אתכם. אנשים שאתם אוהבים יחפשו את קרבתכם ואתם תרגישו שאתם רוצים להעביר איתם זמן איכות.

גדי  22 בדצמבר עד 19 בינואר

בימים אלה אתם מרגישים מאוד רצויים בנושאי העבודה והקריירה, למרות שאתם מצויים בתקופה של קונפליקט פנימי ביחס למה אתם באמת רוצים להשיג בתחום. וזאת, כיוון שכוכבים משמעותיים נמצאים במקום זה אלה וגורם לכם להחצין את היכולת שלכם להצליח ולשבור דפוסי חשיבה. סביר להניח שתרצו לשתף את החברים בתכניותיכם ולכן יהיה נכון עבורכם לנהל שיחות מקצועיות , אך בלי להיכנס לשיחות עומק שיצריכו מכם את מחשבותיכם האמיתיות.

דלי 20 בינואר עד 18 בפברואר

זוהי תקופה מאוד עמוסה בשבילכם בגלל העובדה שמרבית הכוכבים נמצאים במקום המזהה אתכם כאנשים המתבלטים בינם לבין עצמם, אך בהגיע הזמן הנכון לוקחים אחריות על חייכם ומבצעים את השינויים הדרושים. מבחינה אישית ומקצועית אתם יכולים ללמוד תחומי עניין חדשים שיעזרו לכם לשנות את תפיסת עולמכם ובהתאם לכך תוכלו להכניס אנשים חדשים לחייכם.

דגים 19 בפברואר עד 20 במרץ

כוכב התקשורת עדיין נמצא במקום המביא איתו מערכות יחסים נחמדות ונעימות הוא בית השותפויות האישיות והמקצועיות שלכם , כך שנראה שקל לכם עכשיו במערכות היחסים שבהם אתם נמצאים כיוון שהקרובים לכם משתפים איתכם פעולה ואין לכם בעיה להיפתח ולספר גם את המצוקות שלכם לאנשים קרובים שלא תמיד נמצאים איתכם בקשר מיידי. קשרים ישנים יפתחו וירפאו את פצעי העבר.

 

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

התחזית השבועית מאת צילה שיר-אל אסטרולוגית ויועצת זוגית ומשפחתית. נייד 0522248626 אימייל Shirel.zila@gmail.com

צילה שיר אל. צילום פרטי
צילה שיר אל. צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

עיצוב ללא שם – 2024-07-04T180537.781

למעון יום חדש באור יהודה דרושים/ות מטפלים/ות

תפריט נגישות