יום חמישי , יולי 4 2024
דף הבית / הורוסקופ שבועי / הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות 09.10-15.10.22

הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות 09.10-15.10.22

הורוסקופ שבועי 09.10-15.10.22. טיפ לילידי השבוע נושאי כספים ימשיכו לצבור תאוצה ונראה שתבקשו לעצמכם אפיקי השקעה חדשים. זה הזמן שלכם לפרוץ את המעגל בו אתם חיים מבחינה אישית וכלכלית וגם תחזית שנתית כללית לילידי מזל מאזניים

הורוסקופ שבועי. צילום canva
הורוסקופ שבועי. צילום canva

והשבוע נגיע מזל טוב למזל החודש, מזל מאזניים.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


תאריך המזל: בין ה-23.9 ל-23.10
אלמנט: אויר
אופי האלמנט: יוזם
איבר בריאותי רגיש: כליות, פרקים.

תכונות חיוביות של המזל: אנשים הגיוניים, אובייקטיבים, נעימי הליכות, ידידותיים, אוהבים שלום והרמוניה, שלווים, מזדהים עם הזולת, אוהבים את החיים הטובים, מעולים בעבודת צוות, ניתן להגיע איתם להסדר, פשרה ושיתוף פעולה, בעלי חוש אומנות מפותח.

תכונות שליליות של המזל: חסרי יכולת להחליט, חסרי בטחון, בעלי דעות שונות בגלל חוסר היכולת לקחת אחריות על חייהם, לא נותנים מעצמם עד הסוף במערכות יחסים – שומרים מרחק מהזולת ולכן נחשבים לקרים רגשית, תלותיים, נצלנים בגישתם לאחרים.

תחזית שנתית כללית לילידי המזל

שפע – הכוכב יופיטר יימצא המסמל זוגיות ושותפויות עד לאמצע שנת 2023 . זוהי תקופה מצוינת לחזק את היחסים הבין אישיים שלכם במערכת המשפחתית עם בן / בת הזוג וליצור אירועים משותפים שיוצרים תחושה של יחד. מאחר וגם יחסים עסקיים הינם שותפות הרי שגם יחסים מקצועיים כרוכים באותה משבצת של יחסים בין אישים וכוכב יופיטר הוא זה שבא להקל עליכם ולהביא לשיתופי פעולה מניבים ויעילים. זה הזמן ליצור מערכות יחסים על בסיס של אמון שזהו הבסיס לכל יחד שהוא. במחצית 2023 יעבור כוכב השפע אל מקום המסמל צורך בהגנה על המרחב הכלכלי שלכם מאחר וייתכן שאנשים שחייבים לכם כספים או כאלה שיש לכם איתם חשבון כלכלי ארוך, זה הזמן לא לוותר בגלל הצורך שלכם להיות בסדר על כל דבר שמגיע לכם והובטח לכם.

קושי – הכוכב המאתגר המוכר בשמו סטורן וגם שבתאי עדיין מבקר אצלכם במקום שהוא סביר להניח המעגל הראשון של חייכם, שכן הוא אחראי על יחסים שיש לכם עם צעירים מכם במשפחה. זה הזמן שלכם לשתף את הקרובים לכם בכל תוכניותיכם ותראו עד כמה יבואו לקראתכם ועד כמה אתם חשובים לאחרים ביצירת שעות איכות מסוגים שונים כדי לתגבר את תחושת השותפות שלכם. נראה שמסיבות שאינן תלויות בכם אתם חייבים לדאוג לאחד מבני המשפחה ולא בהכרח המבוגרים מכם והדבר עלול להדאיג אתכם. את הפתרון תוכלו ליצור בדרכים מאוד יצירתיות כיוון שאתם המזל עם היכולת הטובה ביותר למצוא בכל פעם רעיונות קסומים חדשים לנושאים כאובים, על מנת להגיע רגשית אל הקרובים לכם.

התחזית השבועית מאת צילה שיר-אל אסטרולוגית ויועצת זוגית ומשפחתית לפניכם.

טיפ לילידי השבוע

נושאי כספים ימשיכו לצבור תאוצה ונראה שתבקשו לעצמכם אפיקי השקעה חדשים. זה הזמן שלכם לפרוץ את המעגל בו אתם חיים מבחינה אישית וכלכלית.

טלה 21 במרץ עד 19 באפריל

השמש בשמיים נמצאת אצלכם בבית השותפויות ולכן זוהי תקופה שבה אתם יכולים לעזור לעצמכם להתארגן בנושאים שיעזרו לכם לבטא את עצמכם. מאחר וגם הכוכב אוראנוס המביא איתו חופש ושחרור מצוי בבית הכספים הרי שזה הזמן הנכון  לבדוק את הצרכים הכספיים שלכם ואף רצוי ליצור לעצמכם טבלת הכנסות והוצאות מסודרת, כך שתוכלו להיות בשליטה על המשך דרככם.

שור 20 באפריל עד 20 במאי

בשבוע הקרוב תאלצו להתמודד עם מערכות יחסים מאוד משמעותיות בחייכם בנושאי עבודה וייתכן שיהיו ימים בהם תיכנסו לחוסר מנוחה עם השותפים לכם בחיים בגלל חוסר תקשורת נכונה. חשוב שתוודאו שהקרובים לכם מבינים כהלכה את מה שאתם מבקשים להגיד להם , כיוון שאי עמידה בצרכים שלכם יכול להכניס אתכם למלכוד והתלבטות בין לעשות מה שטוב לכם ובין לעשות מה שטוב לאחרים.

תאומים 21 במאי עד 21 ביוני

אתם מתלבטים בכל הקשור לענייני עבודה ובעיקר קריירה ולא בטוח שאתם מוצאים את הפתרון מה לעשות. יש לכם צורך עז לבדוק את הגבולות שלכם בנושאי עבודה, כיוון שנראה שמוטלת עליכם אחריות מעבר למה שאתם רוצים או יכולים לשאת. ולכן, כדאי במשך פרק הזמן של השבוע תשקיעו בכל הקשור להוצאת היצירתיות שלכם בכל דרך מקורית שתעזור לכם להשתחרר רגשית ולהיטען אנרגטית.

סרטן  22 ביוני עד 22 ביולי

כוכבים משמעותיים כמו השמש בשמיים ואף כוכב וונוס האחראי על מערכות יחסים , נמצאים אצלכם יחדיו בבית המשפחה הגרעינית ובמקום המקושר עם נושאים הקשורים לדרך שבה אתם בוחרים להמשיך לחיות את חייכם בהמשך. מבחינה משפחתית אתם נמצאים בדיוק בזמן הנכון לבדוק ולהיערך מחדש, כדי לשנות את חייכם בהתאם לנסיבות המשתנות בחייכם  .

אריה 23 ביולי עד 22 באוגוסט

הסביבה הטבעית שלכם מאוד מוטרדת , כיוון שהם רואים פער בין ההצהרות שלכם לבין סגנון ההתנהגות שאתם משדרים כלפי חוץ. אל תיגררו למריבות עם הקרובים לכם ביותר כיוון שבעתיד אתם יכולים לשלם על כך מחירים גבוהים שאין ברצונכם להיכנס אליהם כלל וכלל. את העזרה לה אתם מצפים, תקבלו מהסביבה הקרובה באופן מפתיע ומבלי שיבקשו לעצמם תמורה כלשהי.

בתולה 23 באוגוסט עד 22 בספטמבר

השמש בשמים יושבת אצלכם במקום המעורר את התחום הכספי והערכים החשובים לכם בחיים . שילוב זה יחדיו מלמד כי אתם מנסים לשכנע את הקרובים לכם בתוכניותיכם כדי שיעזרו לכם בביסוס מעמדכם הכלכלי. בשלב הזה במידה והכול עוד לא סגור בצורה וודאית, שווה לנסות ולקבל עצות של עוד אנשים שאתם סומכים עליהם, על מנת שיעזרו לכם בתהליכי קבלת ההחלטות.

מאזניים 23 בספטמבר עד 22 באוקטובר

למרות שנושא המשפחתיות די מטריד אתכם כתוצאה מהשפעות של התקופה האחרונה, נראה שעדיין לא הגעתם להחלטה מה אתם צריכים לעשות בהמשך, כדי לראות שיפור בחייכם וקיימים סיכויים רבים שהשבוע תנסו לשנס מותניים כדי למצוא דרך שתעזור לכם בהמשך. אתם בולטים מאוד בתחום האישי שלכם וביכולת להביא אנשים ולקרב אותם לתחומי העניין שלכם וזו מטרתכם הנוכחית.

עקרב 23 באוקטובר עד 21 בנובמבר

הכוכב מרקורי המזוהה עם תקשורת , נמצא בבית תת המודע שלכם ונותן לכם את מקסימום היכולת לבטא את עצמכם בצורה המעמיקה והטובה ביותר. ייתכן שמבחינה אישית תאלצו לפתור בעיות ישנות שלא נותנות לכם מנוח ואפילו מונעות שינה מעיניכם בגלל העובדה שאתם חייבים להגיע להחלטות . הגיע הזמן שלכם להקשיב לאני הפנימי שלכם ולפעול בהתאם ואפילו בנחישות, להמשך דרככם.

קשת 22 בנובמבר עד 21 בדצמבר

כוכב משמעותי כמו כוכב התקשורת מרקורי נמצא אצלכם בבית המקושר עם המעמד החברתי שלכם. נראה שאנשים שונים מנסים להתקרב אליכם וליהנות מחברתכם , אך לעיתים קרובות אתם מרגישים כי אתם  מנוצלים בגלל יכולותיכם האישיות. זה בדיוק הזמן לסנן את הקרובים שאינם מתאימים לכם ולתפיסת עולמכם האישית. הקשיבו לאינטואיציה שלכם ואם צריך, פנו לעזרה.

גדי  22 בדצמבר עד 19 בינואר

בימים אלה אתם מרגישים שהתקשורת המקצועית יותר קלה לכם , מכיוון שכוכבים כמו תקשורת ויחסים בין אישיים נמצאים אצלכם בבית הקריירה ומעירים לכם תחום חשוב זה. כמו כן, גם השמש בשמיים מבקרת במקום זה ולכן זוהי תקופה מעולה לבנות את עתידכם ולהתחיל לתכנן  יעדים חדשים שאותם תרצו לכבוש. בשלב זה, נכון עבורכם לבלות כמה שיותר מבלי להיכנס למחויבות של ציפיות ודרישות.

דלי 20 בינואר עד 18 בפברואר

זוהי תקופה שחשוב לכם מאוד לתקשר עם כל מי שקשור לתחום המקצועי בגלל הצורך והרצון שלכם להתפתח כמה שיותר. אין לכם בעיה למצוא מקומות חדשים להתפתחות גם אם הם מעבר לים, עובדה שיכולה לתת לכם תקופה חדשה להתחדשות אישית. ובכל זאת, רצון זה יכול לגרום לחוסר מנוחה ואולי אפילו עימותים שונים על רקע תפיסות שונות בתחומי הקריירה.

דגים 19 בפברואר עד 20 במרץ

השבוע תהיו עסוקים בגביית חובות מאנשים שחייבים לכם כספים וגם עם כאלה שמנסים להתחמק מלקיחת אחריות בתחום זה. אל תוותרו לאף אחד וחשוב מאוד שתלמדו לעמוד על דעתכם. הרגשנות הטבעית שלכם תגיע בכל פעם לשיאים חדשים כאשר מנסים להוציא מכם מידע או ויתור לגבי אופן התנהלות העניינים ובעיקר בניסיון לדחיית החזרת חובות שמגיעים לכם ועד היום לא היה לכם נעים לדרוש אותם.

 

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

התחזית השבועית מאת צילה שיר-אל אסטרולוגית ויועצת זוגית ומשפחתית. נייד 0522248626 אימייל Shirel.zila@gmail.com

צילה שיר אל. צילום פרטי
צילה שיר אל. צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

עיצוב ללא שם – 2024-07-04T180537.781

למעון יום חדש באור יהודה דרושים/ות מטפלים/ות

תפריט נגישות