יום ראשון , יולי 7 2024
דף הבית / הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות 8.1-14.1.2023

הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות 8.1-14.1.2023

הורוסקופ/אסטרולוגיה: תחזית שבועית לילידי כל המזלות, נספר על השפעת הכוכב מרקורי בנסיגה על המזלות השונים וגם טיפ לילידי השבוע

הורוסקופ שבועי. צילום canva
הורוסקופ שבועי. צילום canva

בשבוע הקרוב עדיין יהיה הכוכב מרקורי בנסיגה עד לתאריך ה-18 בחודש. עד אשר ייצא מהשפעת הנסיגה ייקח עוד כשבוע ימים ולכן מומלץ לנצל פרק זמן זה לפתירת בעיות שנוצרו לאחרונה ושהגיע הזמן לבחון אותן בצורה אובייקטיבית ועניינית.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


ולמי ששכח מהן השפעות הכוכב – הרי שתפקיד הנסיגה הוא להאיר על ידי אירועים שונים בעיות שהיו תמיד, אך בזמן רגיל יש נטייה להתעלם מהן. בתהליך הנסיגה הבעיות שהודחקו או הקלקולים שלא הורגשו – יוצאים החוצה.

נהוג להתייחס אל הנסיגה כדבר מאוד שלילי. ואולם, ההתייחסות הנכונה לנושא, היא להבין כי הבעיה הייתה כבר קיימת ואילו עכשיו הבעיה הבשילה ופרצה החוצה בכל עוצמתה.

הבעיות עלולות להיות בנושאי התקשורת השונים. פגישות שלא מתקיימות במועדן, בעיות ברכב מסוגים שונים, שיחות טלפון שרוצים לבצע אך אחד מהצדדים לא נמצא, הודעות המתקבלות בצורה שונה משנאמרו או שלא התקבלו בכלל, קלקולים במכשירי תקשורת בבית כמו: טלוויזיה, טלפון, אינטרנט וכו’.

נהוג להזהיר מקנייה של מוצרי התקשורת השונים כיוון שבזמן זה יש להם נטייה להתקלקל. ואולם, מאחר ולפעמים בכל זאת נוצר ההכרח לקנייה ומכירה  –  מומלץ להתייעץ עם בעלי מקצוע מתאימים שיעזרו להחליט את ההחלטה הנכונה.

 

להלן ההזדמנויות עבור כל המזלות בזמן התיישרות הכוכב

טלה

מרקורי נמצא כרגע אצלכם בבית הקריירה ונראה כי זהו הזמן לבדוק נושאים חדשים שלא הייתם ערים להם עד היום וייתכן שכתוצאה מכך נפגעה  התקדמותכם. זה הזמן לנהל שיחות שדחיתם זמן רב.

שור

מרקורי נמצא כרגע בבית תפיסת העולם שלכם ומרגיש שם בנוח מאוד כיוון שמרקורי הוא גם שליט המזל שלכם. ולכן, גם אם תפיסות העולם שלכם כרגע משתנות, הן נעשות מתוך הפנמה, הכלה והבנה.

תאומים

מרקורי ברטרו  מעלה הפעם את השאלה לגבי סגירת חובות המגיעים לכם מאחרים כגון: הלוואות וחסכונות או כספים שהלוויתם לאחרים ושעדיין לא קיבלתם אותם מחזרה. הגיע הזמן ליישב חשבונות – גם כאלה שאתם חייבים לאחרים.

סרטן

מרקורי ברטרו נמצא אצלכם בבית הזוגיות והשותפויות וגורם לכך שאתם חשים כי לא כולם מבינים אתכם כפי שהייתם  רוצים ובעיקר אלה הקרובים אליכם ביותר. חכו עד לסיום הרטרו לפני החלטה כלשהי.

אריה

מרקורי ברטרו נמצא אצלכם בבית העבודה והבריאות ומכריח אתכם לקחת אחריות על כל הנושא הבריאותי ולהקפיד על תזונה נכונה. בנוסף, השתדלו להבין שכל עכבה בעבודה בסופו של דבר תהיה לטובה.

בתולה

מרקורי מאציל מהשפעתו בבית הרומנים והיצירה שלכם וגורם לכך שיש לכם יותר חשק ואף אפשרות להיות יותר יצירתיים בנושא בילויים שונים. גם צעירים ואף ילדים זקוקים לכם ולדרך ראייתכם את העולם כיד מכוונת.

מאזניים

מרקורי חונה בבית המשפחה אצלכם ונראה כי מבוגרים מכם מדרגה ראשונה זקוקים לכם. נראה כי אינכם מודעים לעניין עד תומו, אך זה הזמן עבורכם לנסות לשפר יחסים במשפחה. הפסח המתקרב יעזור לכם בכך.

עקרב

התיישרותו של הכוכב מרקורי מחדדת את ההבנה שנוצרה אצלכם כבר די מזמן שהגיע הזמן לשנות ולחדש את סגנון חייכם ואת סביבת החיים היומיומית שלכם אם זה בעבודה או בבית. נצלו את הזמן עכשיו לשדרוג פינתכם האישית.

קשת

בית הכספים שלכם עומד להיות מופעל על ידי אירועים שונים שיגבירו את התקשורת אך גם את חוסר וודאות בנושאים כלכליים. נראה כי פועלים מאחורי גבכם ואתם מרגישים כי ידיכם כבולות מלהגיב.

גדי

מרקורי נמצא ברטרו במזל שלכם ועשוי לפעול בשתי צורות. אלו מכם הרגילים להיות תקשורתיים יעשו זאת עכשיו ובגדול. ואלו מכם שאינכם מורגלים בשיחות, יעשו זאת מתוך לחץ ותחושה שהגיע הזמן לדבר.

דלי

מרקורי חונה אצלכם בבית סגור הוא בית תת ההכרה ועל כן יש לכם יכולת להיות מחוברים יותר ל”אני” הפנימי העמוק ביותר שלכם ולהבין מהם המניעים הפנימיים אצלכם המניעים אתכם להתנהגות. 

 

דגים

מרקורי חונה אצלכם בבית החברים והמעמד בחברה וגורם לכך כי אירועים שונים על רקע חברתי צפים ועולים עכשיו וגורמים לכם לתובנות חדשות שדרכם אתם חווים למידה נוספת כיצד להתנהג עם הזולת.

 

תחזית שבועית מאת צילה שיר-אל אסטרולוגית ויועצת זוגית ומשפחתית לפניכם.

טיפ לילידי השבוע

ההתנהלות הכלכלית שלכם תהייה טובה עבורכם במיוחד בשבוע הקרוב, בעיקר בגלל העובדה שהכוכב וונוס האחראי על כספים שוהה אצלכם בבית זה.

טלה 21 במרץ עד 19 באפריל

אתם נמצאים בתקופה די סוערת ואין ספק שאתם עומדים בפני שינויים ומהפכים בחייכם. ייתכן ואינכם היוזמים היחידים של אותם השינויים אך אין ספק שבגלל ההתנהלות שלכם, יש לכם השפעה ישירה על כל המתרחש בשלב זה בחייכם ולכן עליכם ללמוד לשתף פעולה עם הקרובים לכם . כוכב התקשורת נמצא בבית הקריירה שלכם ומקרין בזוית מאתגרת למפה האישית שלכם ולכן חשוב להיזהר מעימותים.

שור 20 באפריל עד 20 במאי

נושאי העבודה די אינטנסיביים עבורכם בשלב זה של חייכם בגלל היבטי כוכבים לא קלים. כבר תקופה ארוכה אתם מרגישים צורך בשינוי משמעותי בכל הקשור לחייכם האישיים . גם העובדה שכוכב יופיטר (שפע) נמצא בבית תת המודע שלכם , בהחלט מחדד את הצורך שלכם לטפל בנושא זה בכל ההיבטים. נושאי הקריירה בחייכם וסגירת נושאים פתוחים, הוא הדבר הראשון, בו אתם צריכים לטפל.

תאומים 21 במאי עד 21 ביוני

הכוכב מארס שאחראי על עשייה נמצא במזל שלכם ונותן לכם כוח מחודש לפעול בנושאים רגישים. כמו כן, השמש בשמיים נמצאת בבית המסמל כספים שמתקבלים מאחרים ולכן זוהי תקופה טובה לטפל בתחום הכספי ובאפשרויות שנוספו לחייכם. אתם נמצאים בתקופה טובה שבה אתם יכולים לצבור לעצמכם הרבה נקודות זכות בתחום זה וגם בעבור  היחסים הבין אישיים הטובים שאתם טורחים עבורם.

סרטן  22 ביוני עד 22 ביולי

אתם נמצאים בהתחלה חדשה שבה יש לכם יכולות רבות להראות את הצדדים השונים שבכם על הצד הטוב ביותר. הסביבה הקרובה בהחלט תתגייס לטובתכם ותפעיל את מלוא השפעתה על מנת לעזור לכם בתוכניותיכם. נראה שגם בנושאי העבודה שלכם תזכו להערכה ותרגישו שאתם פועלים למען ההצלחה של עצמכם וגם של מקום העבודה שלכם על מנת להוכיח את יכולותיכם.

אריה 23 ביולי עד 22 באוגוסט

הכוכב סטורן שמביא איתו צורך ברצינות והתמדה, עדיין נמצא בבית השותפויות שלכם ביחד עם הכוכב האחראי על מערכות יחסים בשם וונוס. מאחר וכוכב זה אחראי גם על כספים הרי שהמשתמע הוא שאתם מאוד רגישים לכל התחום הזה וחשוב לכם להוכיח את עצמכם . הקשיבו היטב לאינטואיציה הטבעית שלכם במידה ולא תדעו מה להחליט. בכל מקרה, מומלץ לכם להיות מאוד מחושבים.

בתולה 23 באוגוסט עד 22 בספטמבר

שבוע זה עומד להיות מאוד אינטנסיבי עבורכם, בגלל העובדה שהכוכב מארס שמביא איתו שפע של אנרגיה ועשייה עדיין נמצא בבית הקריירה שלכם ומעניק לכם את הכוח המתאים לפעולה בתחומים רבים שעד היום התעכבתם בגללם. נושאים מקצועיים יהיו חלק ניכר מעיסוקכם ונראה שזה הזמן המתאים לבחון מחדש את עמדותיכם ביחס להתנהלות שלכם. היזהרו לא להעיק על אחרים בשאלות שאין בהם הכרח.

מאזניים 23 בספטמבר עד 22 באוקטובר

כפי שכבר נאמר בטיפ השבועי , הרי השבוע מאוד משמעותי ביצירת תוכניות להמשך דרככם. מומלץ לכם לבחון את כל המתרחש בשבע עיניים כיוון שמצד אחד ממש בא לכם ליהנות מעשייה ולהשתחרר מכבלים שעדיין כובלים אתכם למסגרת הקיימת אך מצד שני אתם מבינים שאינכם יכולים לעשות זאת. למדו לשתף את הקרובים לכם בתוכניותיכם – נראה שהם מאוד מפרגנים לכם.

עקרב 23 באוקטובר עד 21 בנובמבר

הכוכב וונוס נמצא בבית המשפחה שלכם ומביא לכם בשורות טובות ומשמחות לגבי מערכות יחסים וכספים. יש לכם אפשרות להרגיש אהובים ומאוד פופולאריים בימים אלה ולמעשה גם במשך כל החודש הקרוב. ייתכן שתקבלו בשורות שמאוד ציפיתם לשמוע אותם ואף יקלו עליכם את החשיבה וההחלטה, כיצד עליכם להמשיך בעתיד. זה הזמן להרשות לעצמכם להתפנק באופן ממשי. בהחלט מגיע לכם.

קשת 22 בנובמבר עד 21 בדצמבר

בשבוע הקרוב עדיין יימצא כוכב התקשורת בבית הכספים שלכם וכך זה יישאר עד למחצית החודש הבא , עובדה שמלמדת על כך שיש לכם הזדמנות לחשוב לעומק על כל אפשרויות ההתנהלות הכספית שלכם , ולהתייעץ במידה ולא תדעו מה ואיך להחליט, יהיה נכון עבורכם גם להקשיב לאינטואיציה הטבעית ובעיקר לדעת כיצד לנטרל את הפחדים המולדים  שלכם לעומת פחדים ממשיים.

גדי  22 בדצמבר עד 19 בינואר

מבחינה אישית אתם עומדים בפני אירועים מאוד משמחים שיכולים להקפיץ את המעמד והתדמית שלכם מול אנשים קרובים וזאת בגלל העובדה שכבר תקופה מאוד ארוכה אתם עובדים על היחסים הבין אישיים שלכם במטרה להעלות לעצמכם את המוניטין. השבוע נמצא הכוכב וונוס במקום המקושר עם היכולת שלכם לגייס חברים קרובים עבור הצורך להתקדם מבחינה כספית.

דלי 20 בינואר עד 18 בפברואר

הכוכב וונוס כבר נמצא במזל שלכם , כך שזה הזמן שלכם לשנס מותניים ולהרים פרויקטים שמצריכים ערוב של אנשים חדשים שנכנסו לחייכם ושילובם עם אנשים שאתם מכירים מזה זמן רב. יש לכם צורך עז להצליח בחיים ולהוכיח את עצמכם בתחומים שונים בהם נדרשת יצירתיות והתנהלות שונה מהרגיל בחיי היום יום. אל תתנו לחששות לקחת אתכם לאחור ולעצור את תוכניותיכם.

דגים 19 בפברואר עד 20 במרץ

כוכב משמעותי כמו סטורן שמביא רצינות והרהורים על משמעות החיים נמצא בבית תת המודע שלכם ולכן זה בדיוק הזמן הנכון על מנת לנסות ולהיכנס קצת בתוך עצמכם על מנת להבין מהם הטעויות שלכם. זהו זמן בו נושאים שונים עולים אל פני השטח, כך שזו בדיוק ההזדמנות שלכם להבין מה עוד עליכם לעשות על מנת לשפר את חייכם בהמשך ומהי הדרך הנכונה לפעול לשם כך.

 

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

התחזית השבועית מאת צילה שיר-אל אסטרולוגית ויועצת זוגית ומשפחתית. נייד 0522248626 אימייל Shirel.zila@gmail.com

צילה שיר אל. צילום פרטי
צילה שיר אל. צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

איגור נפגש לראשונה עם צוות מד”א שהציל את חייו. צילום: דוברות מד”א

המפגש המרגש בין החובשים לאיש שהצילו את חייו

תפריט נגישות