יום ראשון , יולי 7 2024
דף הבית / הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות 19.2-25.2.2023

הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות 19.2-25.2.2023

הורוסקופ/אסטרולוגיה: תחזית שבועית לילידי כל המזלות, תחזית שנתית לילידי מזל דגים וגם טיפ לילידי השבוע

הורוסקופ שבועי. צילום canva
הורוסקופ שבועי. צילום canva

השבוע נגיד מזל טוב למזל החודש, מזל דגים. תאריך המזל: בין ה-19.2 ועד ה-21.3.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אלמנט המזל: מים, משתנה

סמל המזל: שני דגים שוחים האחד מול השני.

איבר בריאותי רגיש: כפות רגליים.

נאמנות: ייתכן מצב של חיים כפולים, או נאמנות מוחלטת לבן/בת הזוג.

תכונות טובות של המזל:

אנשים מאוד רגישים לזולת, למצב הרוח הסביבתי ולכל אנרגיה שזורמת באוויר. אינטואיטיביים, מבינים, בעלי יכולת הזדהות, בעלי יכולת הקרבה ונתינה אמיתית לזולת, יצירתיים, פיוטיים, אנשים נעימים בחברה, בעלי יכולת הקשבה, בעלי יכולת ריפוי אנרגטית.

תכונות שליליות של המזל:

חסרי יושר, מחליקים מצבים כדי לא להתעמת עם נסיבות קשות, לא יודעים להגן על עצמם, בורחים מן המציאות על ידי התמכרות כלשהי, מבולבלים, לא מעשיים, מניפולטיביים, מנצלים את היכולת שלהם להרגיש את הזולת לתועלתם האישית.

תחזית כללית שנתית לילידי מזל דגים

שפע

הכוכב יופיטר הידוע בכינויו הכוכב המיטיב נמצא בבית הכספים שלכם ויעניק לכם תקופה טובה במיוחד של כמה חודשים בכל הנוגע לשדרוג מצבכם הכספי. זהו זמן מצוין לפתוח חשבונות ישנים ולנסות לשדרג אותם על מנת להתאימם למצב הנוכחי בחייכם. כספים שמגיעים לכם אכן יגיעו אליכם ותרגישו שהנה שפר עליכם מזלכם מבחינה כספית ותוכלו גם לעזור ולתמוך באחרים כפי שאתם באמת רוצים.

השנה שלכם נפתחת כאשר גם כוכב וונוס האחראי על כספים ויחסים בין אישיים נמצא בבית הכספים שלכם ולכן נראה שתזכו במקסימום שיתוף הפעולה לעשייה חדשה מצד כל האנשים הקרובים אליכם.

כוכב יופיטר מגיע אחת ל12 שנים למשך שנה ולכן חשוב מאוד שתמצו את מקסימום האפשרויות העומדות בפניכם ואל תפחדו לשנות במקומות בהם יש לכם הזדמנויות להתפתח.

קושי  

הכוכב סטורן הידוע בכינויו הכוכב המעכב, המלמד ואבי המודעות נמצא אצלכם בדיוק בפתחו של המזל ולכן התקופה של השנתיים וחצי הקרובים עומדים להיות מאוד משמעותיים עבורכם ואף מלמדים. תפקידו של כוכב זה הוא לדחוק אתכם לפינה בנושא שהכי קשה לכם לשנות ואולי אפילו אתם מרגישים שזה מנוגד לרצון הטבעי שלכם ורק כאשר לא תהייה לכם ברירה תעשו את השינוי המתבקש שלאחר זמן תבינו שהוא היה הכי נכון עבורכם, רק שבזמן אמת לא ידעתם לזהות עובדה זו.

כוכב זה יעזור לכם להתקרקע ולעשות סדר בחיים האישיים שלכם וליצור סדרי עדיפויות נכונים. כוכב סטורן המוכר גם בשמו שבתאי גורם לשחרר נושאים ישנים שהטרידו אתכם. עליכם להבין שלמרות הקשיים שאתם עלולים לחוות, הרי שזו ההזדמנות שלכם להיפטר מבעיות נושנות שהפריעו לכם מלפרוץ קדימה לתחומי חיים חדשים.

תחזית שבועית מאת צילה שיר-אל אסטרולוגית ויועצת זוגית ומשפחתית לפניכם

טיפ לילידי השבוע

השבוע נמצא כוכב העשייה – מארס בבית המשפחה שלכם וייתן לכם הזדמנות לפתור נושאים בוערים במעגל הראשון של חייכם.

טלה 21 במרץ עד 19 באפריל

למרות שכוכב וונוס שמביא יחסים למצב של נועם ואוירה טובה נמצא במזל שלכם, הרי שיש לכם רצון לבדוק מערכות אלה עד אשר תהיו בטוחים שאתם נמצאים בזמן הנכון ובמקום הנכון ויכולים לסמוך על הקרובים לכם באופן מלא. אתם נמצאים כחודש לפני יום ההולדת והאנרגיות שלכם הינן כאלה שאתם חשים צורך להתבודד ולשמור את דעותיכם לעצמכם.

שור 20 באפריל עד 20 במאי

אלה מכם שנולדו בשליש השני של המזל כבר חווים תקופה ארוכה של שינויים ומהפכים בחייכם ואכן אלה ימשיכו עד אשר תהיו שלמים עם עצמכם ועם עשייתכם. מבחינת יחסים בין אישיים מומלץ לכם לבדוק אם אתם נמצאים במקום שאתם מרוצים ממנו באמת, כי נראה שבתוך תוככם אתם מקווים למערכות יחסים אחרות.

תאומים 21 במאי עד 21 ביוני

נושאי הקריירה ממשיכים לתפוס אצלכם תאוצה ואתם בטוחים שאתם יודעים מהו הכיוון הנכון לכם ומהי דרך החיים המתאימה לכם. נראה שהשינויים שאתם עושים מדי פעם מוסיפים לכם עניין , אך לא תמיד מצביעים על חשיבה ועשייה נכונה. זה הזמן לעצור מעט , גם בגלל העובדה שכוכב נפטון בבית הקריירה שלכם מלמד על נסיבות שלא תמיד ברורות עבורכם.

סרטן  22 ביוני עד 22 ביולי

אתם עוברים תקופה מצוינת בנושאי קריירה למרות שאתם עובדים מאוד קשה נראה שכוכב השפע שיושב בבית זה מוסיף לכם יכולת להצליח ולהמשיך קדימה במלוא הכוח. גם הכוכב וונוס שאחראי על מערכות יחסים נמצא בבית הקריירה שלכם ולכן נראה שהקידום לו אתם זוכים משדרג גם את הקשרים שלכם בעבודה וגם מיחסים טובים עם עמיתים .

אריה 23 ביולי עד 22 באוגוסט

נושאי זוגיות ואף כספים שמגיעים לכם בגלל חובות שעד עכשיו לא גביתם בגלל חוסר בטחון שאכן יחזירו לכם מאוד מציקים לכם ועכשיו אתם מספיק חזקים על מנת לטפל גם בנושאים לא נוחים אלה. רובכם ניחנתם בכישורי עבודה , מסחר ועשייה ונראה שהפעם כוכב השפע מצליח להעניק לכם את מקסימום היכולת על מנת להראות שאתם מצליחים ומוצלחים.

בתולה 23 באוגוסט עד 22 בספטמבר

השמש בשמיים נמצאת בבית השותפויות והזוגיות שלכם ונראה שעובדה זו מתעוררת לחיים באופן מאוד משמעותי. אתם נבחנים ביכולת שלכם להראות שאתם מצליחים בתוכניותיכם וגם מצפים שהקרובים לכם, כמו בני זוגכם יהיו שותפים לרעיון. הכוכב שלכם מרקורי נמצא בבית העבודה שלכם ומעניק אפשרויות תקשורת חדשות.

מאזניים 23 בספטמבר עד 22 באוקטובר

הכוכב וונוס שהוא גם הכוכב שלכם נמצא בבית הזוגיות ולכן אתם מרגישים עכשיו יותר מתמיד שאתם רצויים ונוכחותכם מאוד מקובלת ואהובה על הקרובים לכם, בין שאתם קרובים פיזית ובין שאתם רחוקים. זוהי תקופה טובה לקדם את העבודה שלכם ואת מטרותיכם על מנת להראות כמה שאתם לוקחים את נושא קידום העבודה בצורה רצינית.

עקרב 23 באוקטובר עד 21 בנובמבר

כל תפיסת העולם שלכם משתנה בתקופה האחרונה , כיוון שלפתע דרך אירועים שונים אתם מבינים שהחיים שלכם יכולים להיראות אחרת לגמרי אם רק תוכלו להתמודד עם השינויים שאתם צריכים לעשות ואשר נועדו למעשה לקדם אתכם לעתיד טוב יותר. יכולת היצירה שלכם פורחת ותחומים אלה יסבו לכם נחת.

קשת 22 בנובמבר עד 21 בדצמבר

אתם חווים תקופה מאוד משמעותית עם המשפחה הקרובה ויש לכם ניגודים פנימיים בין לעשות מה שטוב לכם ובין עשייה למה שטוב למעגל הראשון שלכם. עליכם להבין שעליכם לשחרר את הקרובים אליכם ולתת להם לחיות את חייהם מבלי לעשות להם רגשות אשם על כך שהם פורחים ונותנים מעצמם לבניית העצמאות האישית שלהם.

גדי  22 בדצמבר עד 19 בינואר

שלושה כוכבים חזקים ומשמעותיים נמצאים בבית המשפחה הגרעינית שלכם ולכן נראה שאתם עוברים תקופה מאוד בונה ואינטנסיבית. יש לכם יכולת להתמודד עם כל מה שעובר עליכם וגם לקחת אחריות בנושאים שאינם פשוטים , אך דורשים אישיות חזקה ומגובשת כשלכם. נסו להיעזר בחברים תומכים , כל פעם שקשה לכם יותר מהרגיל.

דלי 20 בינואר עד 18 בפברואר

נראה שחייכם האישיים בתקופה האחרונה הינם כאלה שאתם צריכים להסתיר את תחושותיכם ותוכניותיכם במיוחד במישור הכלכלי. זה הזמן לפעול מאחורי הקלעים בכל פעם שאתם רוצים או חושבים שיש מקום לכך. דרככם מאוד ברורה לכם ובמידה ומישהו אחר מנסה לשים לכם רגל, חשוב מאוד שתילחמו בכל כוחכם עד אשר תשיגו את מטרותיכם.

דגים 19 בפברואר עד 20 במרץ

מבחינה אישית אתם נמצאים בתקופה הרבה יותר טובה ויש לכם יכולת לבטא את עצמכם. כוכב העשייה בשם מארס נמצא בבית המשפחה שלכם וייתכן שיש לכם התמודדויות עם הקרובים לכם בגלל תפיסת עולם מנוגדת. בכל מקרה ולמרות הקושי יש לכם את היכולת להתמודד ולהצליח. כוכב השפע יופיטר שנמצא בבית הכספים מפנק אתכם בתקופה כלכלית טובה.

 

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

התחזית השבועית מאת צילה שיר-אל אסטרולוגית ויועצת זוגית ומשפחתית. נייד 0522248626 אימייל Shirel.zila@gmail.com

צילה שיר אל. צילום פרטי
צילה שיר אל. צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

איגור נפגש לראשונה עם צוות מד”א שהציל את חייו. צילום: דוברות מד”א

המפגש המרגש בין החובשים לאיש שהצילו את חייו

תפריט נגישות