יום ראשון , יולי 7 2024
דף הבית / הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות 16.4-22.4.2023

הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות 16.4-22.4.2023

הורוסקופ/אסטרולוגיה: תחזית שבועית לילידי כל המזלות, טיפ לילידי השבוע וגם תחזית כללית שנתית לילידי מזל שור

הורוסקופ שבועי. צילום canva
הורוסקופ שבועי. צילום canva

השבוע נגיד מזל טוב למזל שור.  תאריך המזל:  מה-21.4 ועד ה- 21.5


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אלמנט: אדמה

איכות: יציב

איבר בריאותי רגיש: צוואר

נאמנות: יציבים ברגשות וביחסים.

מקצועות מתאימים: עיסוק באומנות, אסתטיקה, אדמה ונדל”ן לסוגיו השונים.

סמל המזל: ראש של שור.

כוכב שליט : וונוס – מלכת האהבה והכספים

 

תכונות חיוביות:

אנשים מעשיים, יציבים, יצירתיים, שלווים, הולכים בתלם, ארציים, מאמינים במה שרואים ובמה שאפשר לחוש, מהימנים, חושניים, אוהבים נוחיות, אסטטיים, אוהבים בילויי איכותי, אוהבי אומנות.

תכונות שליליות:

רכושניים, רודפי בצע, רודפי תענוגות, עקשנים, בעלי חשיבה איטית, לא אוהבים שינויים, לא זורמים עם הנסיבות, איטיים, מגושמים, קשה להם להחצין רגש, חסכניים, מאמינים רק בקיים ולא יכולים לראות דברים שמעבר.

תחזית כללית שנתית לילידי מזל שור

כבני מזל שור תעדיפו את הנוחות והביטחון על פני מלחמות על יעדים ופסגות. הנוחות והמעשיות היא הקו המנחה שלכם כיאה לאלמנט אדמה ויאפיין את בחירותיכם בחיים בתחומים השונים.

שפע 

השנה, מתקופת יום ההולדת שלכם כוכב השפע יהיה מצוי במזל שלכם ועל כן הגיעה התקופה לה חיכיתם מזה זמן רב, כיוון שהיא מגיעה אחת ל-12 שנים ולמשך שנה שלמה, ולכן אתם יכולים להתרווח על הכורסא כמו שאתם אוהבים J ולחכות שהמזל יאיר לכם פנים. משמעות עובדה זו שכוכב יופיטר מגיע למזל שלכם היא, שלא רק תשבו על זרי הדפנה שלכם , אלא שתפקחו עיניים ואוזניים ותהיו ערניים לגבי אפשרויות שאתם יכולים לקבל ולהצליח בהם, אם רק תיענו בחיוב. אל תהססו לעשות שינויים כיוון שתקופה כזו יכולה להביא איתה צורך בכך, כשכל שינוי יקדם אתכם אל המטרה. תרגישו שהמזל מאיר לכם פנים והיחסים זורמים יותר על מי מנוחות כפי שאתם אוהבים ולכן חשוב מאוד שתנצלו שנה זו להתפתחות.

בין החודשים אוקטובר ועד דצמבר 2023, אתם צפויים לאפשרות של השמנה ופיזור אנרגיות וכספים שלא לצורך – זוהי תקופה שלמרות השפע, היזהרו בהוצאותיכם ובהתנהלותכם.

אתגר

בשנה הקרובה יהיה הכוכב סטורן המוכר ככוכב שמביא איתו עיכובים, שינויים, משמעת ולמידה וזאת בכל הנוגע למעמד החברתי שלכם בדרך שישפיע עליכם לעשות שינויים בתחומי חיים שונים שהיו סגורים בפניכם  – לדעתכם עד כה. עובדה שמלמדת על כך שתהיו חייבים להתייחס לכל הנושא החברתי ברצינות ואף לשאול את עצמכם מה הדבר הנכון לכם לעשות על מנת הוא לא להרגיש תקועים בחיים ולקדם את עצמכם עד כמה שאפשר על מנת להגיע למעמד בו  אתם שואפים להיות. יש לכם את כל האפשרויות להוכיח את עצמכם ויכולותיכם ולכן חשוב שתתרועעו עם כמה שיותר אנשים , כך שתוכלו להיעזר בהם בהמשך. כאשר תעשו הכול בזהירות אך בהתמדה ובסבלנות , נראה שלמרות הקושי ואף תחושות הבדידות הנלווית לכך לעיתים – אתם עומדים להצליח.

בין החודשים יולי ועד נובמבר 23 , מומלץ לפעול ביתר זהירות מהרגיל על מנת להגיע לתוצאות טובות.

 

תחזית שבועית מאת צילה שיר-אל אסטרולוגית ויועצת זוגית ומשפחתית לפניכם

טיפ שבועי לילידי השבוע

בשבוע הקרוב יבקר הכוכב המזוהה איתכם וונוס בבית הכספים שלכם, כך שיהיו לכם הרבה נושאים לטיפול בתחומי התחזוקה הכלכלית שלכם.

טלה 21 במרץ עד 19 באפריל

בשבוע הקרוב יהיו כוכבים רבים בשמיים במקום המאיר את כל נושאי האישיות שלכם בצורה מאוד ברורה ודומיננטית . נראה שלעיתים קרובות אתם אימפולסיביים או עסוקים למדי בעצמכם ולא תמיד רואים את הזולת ואת הצרכים האישיים של האחרים. נסו להקשיב עד הסוף בכל פעם שמישהו מדבר אליכם ופחות להיות שיפוטיים ובעיקר לא להפוך את עצמכם לקורבנות של החיים.

שור 20 באפריל עד 20 במאי

כוכב משמעותי והוא וונוס המזוהה איתכם נמצא השבוע בבית הכספים שלכם ולכן נראה שאתם עסוקים מאוד בכל ההיבט הכלכלי של חייכם. כמו כן יחסים בין אישיים שמושתתים גם על נושאי כספים יהיו מאוד רגישים מהיום ולמשך כל החודש הקרוב ולכן חשוב שתשמרו על הכספים שלכם ולא תיכנעו לגחמות פתאומיות או להשפעות של אנשים אחרים.

תאומים 21 במאי עד 21 ביוני

אתם נמצאים בתקופה לא פשוטה כאשר הכוכב שלכם מרקורי נמצא במקום המקושר עם תת המודע שלכם וגורם לכם להסתגר , עובדה שהיא מנוגדת למזל שלכם שהוא מוחצן וורבלי . נראה שדווקא חודש זה שהוא גם החודש שלפני יום ההולדת עשוי להיות רגוע יותר עבורכם עם הרבה הרהורים והתחבטויות של הנפש לגבי מה נכון לכם לעשות ובעיקר עם מי.

סרטן  22 ביוני עד 22 ביולי

למרות הצורך שלכם בשקט, מנוחה ואפילו להתבודד קצת עם עצמכם ומחשבותיכם, נראה שהחיים לא מאפשרים לכם זאת ואתם מוצאים עצמכם עסוקים עם אנשים אחרים בצורה מאוד אינטנסיבית שגורמת לכם להיות עסוקים ומוטרדים ללא הרף ובעיקר בנושאי עבודה. בתוקף הנסיבות אין לכם אפשרות להתנגד. אתם עובדים קשה מאוד, ומה שחשוב שאתם גם מוערכים מאוד.

אריה 23 ביולי עד 22 באוגוסט

אתם בולטים מאוד חברתית בכל מקום אליו אתם מגיעים ונראה שגם בקריירה יש לכם הצלחות שבעבר לא חוויתם . בשלב זה לא מומלץ להיכנס לעימותים בנושאים שמראש אתם יודעים שיש לכם נטייה להתרגז בגללם ולהגיד דברים שהם לא לעניין. זה הזמן להתאפק ולהכריח את עצמכם לדחות סיפוקים כדי לא לאכזב את עצמכם ואחרים כאשר אתם נוטים להגזמה.

בתולה 23 באוגוסט עד 22 בספטמבר

זוהי תקופה שבה אתם אמורים להרגיש שלמרות הקשיים המקצועיים שהיו לכם לאחרונה , הנה בכל זאת המזל שפר עליכם ואתם מתחילים ליהנות מפירות השקעתכם במשך כל החודשים האחרונים. הכוכב שלכם מרקורי נמצא במקום המקושר עם הצורך שלכם לחשוב מחוץ לקופסא ולנסות להניע בחייכם תחומי עניין חדשים ומאתגרים.

מאזניים 23 בספטמבר עד 22 באוקטובר

כוכב העשייה המוכר בשמו מארס נכנס אליכם לבית הקריירה ונותן לכם דחיפה חזקה בנושא לאחר תקופה ארוכה שבה הייתם מרוכזים ועסוקים בתוך עצמכם. עובדה זו יכולה לגרום לכם לעבוד יותר מהרגיל כך שאתם יכולים להתעייף יותר מדי. כדי להעסיק את עצמכם חשוב מאוד שתהיו מעורבים בחיי הסביבה הצעירה והקרובה שלכם, כך שתוכלו ליצור עם כולם שעות איכות.

עקרב 23 באוקטובר עד 21 בנובמבר

בית הזוגיות שלכם מופעל בצורה מאוד אינטנסיבית ונראה שעדיין אתם רוצים לשפר עוד ועוד כדי להגיע למצב שתהיו מרוצים מהעשייה שלכם ובעיקר בתחום הכלכלי על מנת שתוכלו לממש את תוכניותיכם וזאת על מנת להרגיש מסופקים ומאושרים. אתם חייבים לעשות שינוי בצורת החשיבה שלכם וללמוד ליהנות מהקיים ללא חשדנות וביתר ספונטאניות ושמחת חיים.

קשת 22 בנובמבר עד 21 בדצמבר

כוכב היחסים הבין אישיים המוכר בשמו וונוס נמצא אצלכם בבית השותפויות העסקיות והרגשיות. לכן סביר להניח שיש לכם יותר הזדמנויות להיות פעילים בתחומים אלה ואף לקבל תשובות שיעזרו לכם לגבי כל התלבטות. התקופה מאתגרת, אך במקביל חשוב מאוד שבמשך כל התקופה הקרובה תקשיבו לשפת הגוף של הסמוכים אליכם ובהתאם לכך תגיבו.

גדי  22 בדצמבר עד 19 בינואר

בימים הקרובים תרגישו שאתם דואגים לאנשים קרובים לכם וגם לעצמכם, בגלל ריבוי אירועים מבחינה אישית ומקצועית שמעיבים על היכולת שלכם להחליט בצורה אובייקטיבית. מאחר וכוכב היחסים הבין אישיים נמצא בבית העבודה שלכם, אין ספק שהפעם יחסים מקצועיים יהיו רגישים במיוחד לאור העובדה שאתם נוטים לקחת אותם ברצינות ובאחריות רבה. .

דלי 20 בינואר עד 18 בפברואר

נראה שמרבית האנרגיה שלכם הולכת למקום שבו אתם מרגישים את המחויבות הגדולה ביותר עבורכם והוא התחום המשפחתי והיצירתי של חייכם אם בתחום המקצועי ואם בתחום האישי . חשוב מאוד שלא תתייאשו מאנשים קרובים גם אם אתם בטוחים שהם עושים טעויות , אם רק היו מקשיבים לכם. אתם חייבים להבין שלכל תחום זמן הבשלה משלו.

דגים 19 בפברואר עד 20 במרץ

אתם חשים מחויבות גדולה לאנשים שהיו בשבילכם בכל פעם שהייתם זקוקים להם ואכן כוכב העשייה בשם מארס נותן לכם יכולת להצליח בכך וגם להפעיל את האנרגיות שלכם בכל מקום יצירתי שבו אתם מעוניינים להגיע להישגים ובעיקר עם צעירים מכם שזקוקים לזמן איכות איתכם ואף נהנים מקרבתכם. ייתכן ותקבלו תגובות שונות ואפילו סותרות מאנשים קרובים לכם שרוצים את קרבתכם.

 

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

התחזית השבועית מאת צילה שיר-אל אסטרולוגית ויועצת זוגית ומשפחתית. נייד 0522248626 אימייל Shirel.zila@gmail.com

צילה שיר אל. צילום פרטי
צילה שיר אל. צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

איגור נפגש לראשונה עם צוות מד”א שהציל את חייו. צילום: דוברות מד”א

המפגש המרגש בין החובשים לאיש שהצילו את חייו

תפריט נגישות