יום ראשון , יולי 7 2024
דף הבית / הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות 02.7-8.7.2023

הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות 02.7-8.7.2023

הורוסקופ/אסטרולוגיה: תחזית שבועית 02.7-8.7.2023 לילידי כל המזלות, נספר על כוכב שבתאי שנמצא במצב נסיגה וגם טיפ לילידי השבוע

הורוסקופ שבועי. צילום canva
הורוסקופ שבועי. צילום canva

הכוכב סטורן המוכר בשמו שבתאי ידוע גם כמעכב ומתיש, אך גם מנסה ללמד אותנו איך לנהוג, נכנס לנסיגה עד סוף שנת 2023.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


מצב נסיגה הוא זמן שבו כל אחד יצטרך להתעמת ביתר שאת עם הדברים אותם הוא צריך לשנות בהתאם לנסיבות החיים ולכן זוהי תקופה מאוד משמעותית ואף לא קלה. אבל…למעשה,זוהי תקופת חסד שניתנת לאדם על מנת להקשיב לעצמו וליקום עד למימוש השינוי.

סטורן הוא הכוכב המביא למודעות דרך הקושי אותו הוא יוצר ולכן, ככל שהאדם יבין מהר יותר מה היקום מבקש, הרי שתהליך הקושי ובמקביל השינוי – יקטן.

הצרה היא שמרבית האנשים פונים לייעוץ רק כאשר אינם יכולים לשאת יותר את הכאב ולאחר תקופה ארוכה של התלבטויות בנושאים השונים.

המהפכים בחיים יכולים להיות בכל תחום: שחרור מזוגיות כאובה ולא בריאה, קשיים בנושאי בריאות, פיטורין ושינויים שונים בעבודה ובפרנסה, מעברים כמו דירה /חו”ל וכו’.

כרגע, נמצא סטורן בנסיגה ובכך מתחילה תקופה ארוכה של קשיים וחוסר וודאות לאנשים רבים אשר יאלצו להתמודד עם שינויים שונים בחייהם שיגרמו להם לקחת אחריות ולשנות את אורח חייהם.

כדי להקל על תהליך השינוי וקבלתו, להלן תחומי השינוי לכל המזלות

טלה– החיבור לנושאי תת ההכרה שלכם יהיה הדבר הטוב ביותר שתעשו עבור עצמכם בשנה הזו. ככל שתהיו מוכנים לנבור בתוך נשמתכם – תרוויחו!

תאומים –נושאי קריירה יהיו הנושא הרגיש ביותר עבורכם. נראה שיהיו לכם התחלות חדשות ולמרות העבודה הקשה שאתם משקיעים עדיין לא תרגישו שמיציתם הכול.

סרטן –אתם המזל שבשנה זו תוכלו להצליח בלימודים גבוהים במידה ותאפשרו לעצמכם להשקיע. קשרים עם גורמים מעבר לים יעזרו לכם להתפתח.

אריה  –נושאי כספים יטרידו אתכם כיוון שתרגישו שאתם לא מתנהלים נכון כלכלית. זה הזמן לבדוק את תכניותיכם ולבקש החזרים מתאימים כאשר מגיע לכם.

בתולה –נושאי זוגיות ושותפויות הוא הדבר החשוב ביותר בשנה זו. תאלצו ואף תרצו לקחת אחריות. היחסים האישיים שלכם יעמדו למבחן בשנה הקרובה.

מאזניים –נושאי עבודה יהיו מאוד חשובים וכרוכים בשינויים. תעבדו קשה יותר וייתכן ותצטרכו להחליף עבודה. הקפידו יותר בנושאי בריאות ותזונה נכונה.

עקרב –אלו מכם שיש לכם ילדים תבינו שאתם חייבים לשנות את ההתנהגות שלכם ביחס אליהם ולהשקיע בהם יותר זמן איכות. הפנויים שבכם יוכלו להתמסד.

קשת –השינויים בחייכם האישיים גורמים לכם לקחת אחריות על כל הקורה מסביבכם בתחומי המשפחה הקרובה לכם. בשנה זו תאלצו לתת ולעזור יותר.

גדי -הסביבה הקרובה בה אתם חיים דורשת מכם התייחסות חדשה ותבקש מכם לשנות סגנון. אולי שווה לכם לחשוב על מעבר דירה.

דלי  –  כוכב סטורן הכוכב שגורם לעצירת הכול מטייל בבית הכספים שלכם וגורם לכך שאתם  מבינים שאתם חייבים לעשות שינויים משמעותיים בחיים.

דגים – אתם בשלים להתחיל פרק חדש בחייכם גם אם הדבר מכאיב לכם וידרוש מכם התייחסות אחרת לחיים ולכל מה שעד היום היה ברור לכם מאליו.

תחזית שבועית מאת צילה שיר-אל אסטרולוגית ויועצת זוגית ומשפחתית לפניכם

טיפ שבועי לילידי השבוע

הכוכב וונוס שאחראי על כספים נמצא אצלכם במקום המקושר עם המצב הכלכלי ולכן עליכם להיות זהירים מאוד בכל הנוגע להוצאה כספית שאינה הכרחית.

טלה 21 במרץ עד 19 באפריל

השמש בשמיים וגם כוכב התקשורת מרקורי שמקרין אליכם מביאים יחדיו שורה של קשיים בנושאי משפחה , שם הם מבקרים עכשיו. נראה שנושא זה מעסיק אתכם למרות שלאחרונה  התפניתם לטפל בנושאים האישיים שכבר מזמן הטרידו אתכם. במידה ואתם עדיין בחוסר מנוחה, מומלץ לכם לכנס את הקרובים אליכם לשיחה של תיאום ציפיות ובדרך זו לנסות ליישר את ההדורים.

שור 20 באפריל עד 20 במאי

הכוכב מארס שמביא איתו רצון לפעול נמצא אצלכם במקום המקושר עם המעגל הראשון של חייכם, הוא בית המשפחה ולכן אתם נמצאים בנקודת זמן שבה למרות הקשיים יש לכם אפשרויות לפתוח דף חדש עם האנשים הקרובים אליכם בקשרי דם. תקבלו כוח ואומץ פנימי בעוצמה כזו שתוכלו למצוא את עצמכם מתעקשים מול המשפחה וגורמים לכולם להבין שאתם חושבים על טובת הכלל ולא רק עליכם.

תאומים 21 במאי עד 21 ביוני

השמש בשמיים מפעילה אצלכם את בית הכספים, ובסמוך לו נמצא הכוכב המקושר איתכם ושמו מרקורי , עובדה שמלמדת על תקופה של הרבה התעסקת בנושאים הכלכליים שלכם  ואולי אף רצון לבזבז כספים להנאות שעד היום לא הרשיתם לעצמכם. נכון שזה הזמן לפנק את עצמכם, כיוון שנראה שלא תמיד היו לכם תנאים טובים כפי שהם היום אך בכל זאת , עשו זאת ללא הגזמה.   

סרטן  22 ביוני עד 22 ביולי

הכוכבים מרקורי המקושר עם תקשורת וגם השמש בשמיים ,  נמצאים יחדיו במזל שלכם וגורמים לכך שאתם נתונים ללחץ אישי חזק שמאוד משפיע עליכם ויש צורך בשיחות הבהרה עם הקרובים לכם , כיצד ואיך אתם רוצים להמשיך להתנהל מכאן בנושאים  שמציקים לכם. מומלץ לכם לשתף ולהתייעץ בתוכניותיכם עם אנשים שאתם סומכים עליהם במאה אחוז וכמובן אלה שגם בעבר הוכיחו עצמם כחברים קרובים.

אריה 23 ביולי עד 22 באוגוסט

יום ההולדת המתקרב מגיע בסימן שתי עובדות משמעותיות. הכוכבים מארס שמעיד על עשייה והכוכב וונוס שמעיד על פינוקים. שניהם גם יחד נמצאים במזל שלכם וגורמים לכם לרצות לטייל ולבלוע את העולם בהנאה ופינוקים – ואכן, זה הזמן המתאים. ביחד עם זאת השמש בשמיים נמצאת במקום המקושר עם תת המודע שלכם וגורמת לכם להיות במחשבות עמוקות עם עצמכם לגבי התחלות חדשות.

בתולה 23 באוגוסט עד 22 בספטמבר

מבחינה חברתית זוהי תקופה טובה לחזק את מערכות הקשרים הבין אישיים שלכם על רקע העובדה שאתם מאוד תורמים לקרובים ולחברים שאיתם אתם מתראים. הכוכב שלכם מרקורי רק תורם לכם ליצור מצבים חדשים של חברויות ואירועים שיצריכו אתכם לצאת מהמעגל המוכר לכם. גם  מבחינה רגשית אתם חווים התעוררות , ולכן פעלו לפי האינסטינקט הטבעי שלכם.

מאזניים 23 בספטמבר עד 22 באוקטובר

מבחינה מקצועית אתם עומדים לקבל עזרה מאנשים קרובים ואף רחוקים אשר יסייעו בידיכם להגיע אל מטרותיכם בעבודה והן בבניית עתידכם המקצועי. הכוכב שלכם וונוס שאחראי על מערכות יחסים נמצא אצלכם בבית המקושר עם מעמד בחברה ורכישת חברים חדשים ולכן גם מבלי שתתאמצו אתם עולים בסולם החברתי ובמעמד האישי, למרות הקשיים בדרך.

עקרב 23 באוקטובר עד 21 בנובמבר

כוכב העשייה והפעולה מארס שהוא גם השליט המשני של המזל שלכם נימצא אצלכם בבית המקושר עם הקריירה שלכם ועם היכולת ליצור לעצמכם תדמית ראויה וחשובה מבחינה מקצועית. חשוב מאוד שתלמדו ואולי אפילו קצת בכוח, להיות יותר רכים עם הסביבה ולזרום עם הנסיבות. זוהי ההזדמנות שלכם לרכוש חברויות חדשות ולשפר את יחסי הצבור המקצועיים שלכם.

קשת 22 בנובמבר עד 21 בדצמבר

במידה ואתם מצפים לקבל כספים שמגיעים לכם מאחרים הרי שתצטרכו להתאמץ לשם כך כיוון שהכוכב וונוס שאחרי על מערכות יחסים עומד לבצע נסיגה בכל מה שקשור לבירוקרטיה, כך שלא תוכלו לסיים מהלכים משפטיים שאולי התחלתם בהם. חשוב לזרום כרגע עם הקיים ואולי אפילו להאט הליכים עד אשר תרגישו שאתם מקבלים את הכוח מבפנים להתעמת עם הדרוש שינוי.

גדי  22 בדצמבר עד 19 בינואר

אתם נמצאים בדיוק במחצית השנה של יום הולדתכם ולכן זוהי תקופה של חשבונות נפש וגם זמן משמעותי לחיזוק מערכות היחסים האישיות שלכם בעבודה ובחיים האישיים. זה הזמן לתכנן את העתיד ואולי גם לא לפחד לעשות שינויים וללכת קדימה ככל שאתם יכולים.  חשוב שתחפשו עבודה מקצועית שתיתן לכם מהות ומשמעות בחיים וכמובן שתגרום לכם תחושה של מיצוי עצמי.

דלי 20 בינואר עד 18 בפברואר

אתם נמצאים בתקופה שלגמרי אינה קלה עבורכם וכל פעם אתם צריכים לאסוף את עצמכם מחדש ולהתנהל לפי הנתונים בשטח. נכון שאתם אוהבים שינויים, אך למעשה הפעם אתם מרגישים איך הקרקע נשמטת לאיטה תחתיכם ובכל פעם אתם צריכים לחשוב באופן יצירתי. היזהרו מעימותים וחיכוכים עם אנשים שמאוד יקרים ללבכם , כיוון שאם תעשו עכשיו שינוי קיצוני יהיה לכם קשה לחזור בכם.

דגים 19 בפברואר עד 20 במרץ

בחודש הקרוב תימצא השמש בשמיים בבית המקושר עם כל מה שמתחבר אצלכם עם ילדים ויצירתיות. נראה שהילדים ואף המשפחה שלכם זקוקים לכם הרבה יותר ממה שחשבתם ואתם מוכנים להשקיע בהם עוד ועוד ואף לשים את צורכיהם האישיים לפני צורכיכם שלכם. זה הזמן ליצור לכם זמן איכות ואף לארגן אירועים שיחברו את כולם יחד צעירים וגם מבוגרים.

 

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

התחזית השבועית מאת צילה שיר-אל אסטרולוגית ויועצת זוגית ומשפחתית. נייד 0522248626 אימייל Shirel.zila@gmail.com

צילה שיר אל. צילום פרטי
צילה שיר אל. צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

איגור נפגש לראשונה עם צוות מד”א שהציל את חייו. צילום: דוברות מד”א

המפגש המרגש בין החובשים לאיש שהצילו את חייו

תפריט נגישות