יום ראשון , יולי 7 2024
דף הבית / הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות 16.7-22.7.2023

הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות 16.7-22.7.2023

הורוסקופ/אסטרולוגיה: תחזית שבועית 16.7-22.7.2023 לילידי כל המזלות, מזל טוב לאריות שחוגגים יום הולדת וגם טיפ לילידי השבוע

הורוסקופ שבועי. צילום canva
הורוסקופ שבועי. צילום canva

מזל טוב לאריות שחוגגים יום הולדת. תאריך המזל: בערך בין ה-22.7 ועד 23.8.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אלמנט: אש, יציב

סמל המזל: אריה

איבר בריאותי רגיש: לב וכלי דם

נאמנות: קיימת נטייה לפלרטט – בעיקר לחיזוק האגו.

תכונות חיוביות של המזל:
אנשים מלאי עוצמה ומרשימים בנוכחותם, טובים בארגון וניהול, בוסים טבעיים,רחבי לב, גאים ובעלי אגו חזק ביותר, בעלי כריזמה מרשימה ויכולת ביטוי מעולה, נעים להיות במחיצתם, חמים לזולת, יודעים ליהנות מהחיים.

תכונות שליליות של המזל:
אנשים שתלטניים, מרוכזים בעצמם ובצרכים שלהם, חושבים שהיקום סובב סביבם ועל כן מגיע להם הכול, תאבי גדלות כך שהרצון לעשות הכול בענק עלול להוציא אותם מפרופורציה ומאיזון, חוסר רצון להתגמש לטובת הזולת, עקשנים.

תחזית כללית שנתית לילידי המזל

שפע 
עד לסוף השנה הקרובה הכוכב יופיטר המביא איתו שפע והזדמנויות ימשיך לבקר אצלכם בבית המקושר עם כל הקשור לנושאי העבודה והקריירה שלכם . הסביבה הקרובה תפרגן ותעזור לכם במידה ותבקשו מהם עזרה סביב נושאים אלה. בשלב הזה , נראה שנוצרה לכם הזדמנות חדשה לעבודה ואף לסביבה טכנית שהולמת את רצונותיכם. בשותפויות עסקיות תהייה לכם תקופה שבה תוכלו להתרווח וליהנות משותפויות מניבות פרי. השתדלו לא להיכנס להוצאות ספונטניות עד לסיום הנסיגה של הכוכב וונוס במזל שלכם. למעשה בתקופה הקרובה למרות השפע שתחושו ייתכן ויהיו לכם גם הוצאות גבוהות בגלל העובדה שכוכב וונוס בחר להיות בנסיגה הפעם במזל שלכם עד לחודש ספטמבר ולכן עליכם להיות זהירים שבעתיים בכל הקשור להוצאות הכספיות שלכם. כוכב יופיטר ייתן לכם את האופציות להצליח בכל הקשור לקריירה שלכם ולכן חשוב שתפעלו בהגיון ולא לתת לרגש לנהל אתכם.
זה הזמן לפרוש כנפיים ולחשוב על אפיקים חדשים ונוספים בכל הנוגע לקריירה .

קושי 
תקופת יום ההולדת מוצאת אתכם בעיצומה של נסיגת הכוכב סטורן אתם כבר חווים את האנרגיה של הכוכב סטורן שמביא איתו יכולת הסתגלות קשה, בכל הקשור להוצאות הרבות שלכם והצורך להצטמצם שמגיע ביחד עם העובדה שכוכב המשפיע על כספים נמצא בנסיגה בחודשים הקרובים במזל שלכם. כדי להצליח אתם חייבים להשקיע רבות ונראה שעדיין אתם משקיעים זמן, מרץ ואנרגיה בכל הקשור לנושא זה.
נראה שנאלצתם לשנות סגנון עבודה, כדי להתאים את עצמכם למציאות החדשה. גם ההתנהלות היום יומית שלכם נראית לכם כבדה מהרגיל במיוחד כשאתם חשים , שאתם חייבים לעמוד במטלות שאתם ואחרים מצפים מכם. הכספים שאתם מצפים להם לא יגיעו כרגיל וייתכן שיהיו לכם חובות מאחרים שתאלצו לגבות אותם ולכן, עד לסוף השנה תמשיכו להרגיש שאתם נמצאים בתקופה מאוד אינטנסיבית .רק לאחר מכן העומס יתחיל לרדת. כוכב זה נמצא במקום בו גם תבקשו לעצמכם מערכות יחסים על בסיס חברי ופחות על בסיס אינטימי כיוון שתרגישו שאתם צריכים כתף להישען עליה. מילת המפתח לעבור ולהסתגל לכל הצפוי היא התגמשות וחשיבה מחוץ לקופסא לפתרון בעיות. בהצלחה!

תחזית שבועית מאת צילה שיר-אל אסטרולוגית ויועצת זוגית ומשפחתית לפניכם

טיפ שבועי לילידי השבוע

השבוע נפתח בתחושה של התחלות חדשות ולמרות העובדה שכוכב וונוס האחראי על היחסים הבין אישיים נמצא בנסיגה , יש לכם רצון להתחיל בדרך חדשה, ללא עיכובים. 

טלה 21 במרץ עד 19 באפריל

נראה שרבים אצלכם חילוקי הדעות ביניכם לבין הקרובים לכם במעגל המשפחתי הראשון . אתם פועלים מתוך דחף ולעיתים בצורה אימפולסיבית מדי כדי לממש דברים שמאוד חשוב לכם לבצע. חשוב שהשבוע תהיו ממוקדים בכל הקשור לענייני הבית. כנראה שהדרך שבחרתם בה בתקופה האחרונה גרמה לכך שקיבלתם  את החופש והשחרור שרציתם, אך איכשהו אתם מצליחים לעורר כלפיכם הרבה כעס ותסכול.

שור 20 באפריל עד 20 במאי

העובדה שכוכב וונוס שהוא גם הכוכב שלכם נמצא בבית המעגל המשפחתי הראשון ובנסיגה גורם לכך שיש לכם צורך עז להוציא כספים על הקרובים לכם, לפנק ולהתפנק בעצמכם. זה הזמן שחשוב שתשלטו על עצמכם ולא תוציאו כספים היכן שלא הכרחי לעשות זאת. זה הזמן הנכון להשקיע במערכות יחסים עם אפשרות לתקן את הטעון תיקון ולפתוח משהו חדש נכון ובריא יותר עבורכם.

תאומים 21 במאי עד 21 ביוני

נושאי כספים ימשיכו להיות מאוד משמעותיים בשבילכם בתקופה הזו כיוון שהשמש בשמיים מבקרת במשך כל החודש הקרוב בבית הכספים שלכם וגורמת לכם להתעורר ולהבין שאתם חייבים לשנות ממנהגיכם כדי להתמודד מול מציאות חדשה שבה תאלצו להוציא יותר כספים בגלל נסיבות חיים משתנות. זה הזמן ללמוד לשמר את כספיכם ולהתייעץ עם הקרובים לכם ביחס לתוכניותיכם העתידיות.

סרטן  22 ביוני עד 22 ביולי

כוכבים רבים כולל הכוכב וונוס שאחראי על מערכות יחסים נמצאים אצלכם בבית הכספים וגורמים לכך שנושאי כספים יהפכו בחודש הקרוב להיות הרבה יותר דומיננטיים מהרגיל ואתם תרגישו שאתם מוכנים להוציא הרבה כספים על נושאים שונים שעד עכשיו משכתם זמן והשתדלתם שלא לעשות זאת. חכו לפחות עוד חודשיים עד אשר כוכב וונוס יצא הנסיגה לפני שתגיעו להחלטות משמעותיות בנושא.

אריה 23 ביולי עד 22 באוגוסט

הכוכבים וונוס ומרקורי נמצאים במזל שלכם למשך כל החודש הקרוב. הכוכב מרקורי ייתן לכם רצון לממש ולבטא את עצמכם בתחומים החשובים לכם ואילו הכוכב וונוס ישדרג לכם את  מערכות היחסים האישיות שלכם ויביא אתכם למקומות בהם אתם מעוניינים להיות ואף לממש את עצמכם. וונוס תגרום לכך שתהיו פופולאריים יותר מהרגיל. ולמרות זאת, חכו לסיום הנסיגה במקומות שתצטרכו להגיע להחלטות.

בתולה 23 באוגוסט עד 22 בספטמבר

אתם נמצאים עכשיו בתקופה שבה היכולת שלכם ליצור אירועים אישיים מתעכבת בגלל העובדה שכוכבים משמעותיים נמצאים אצלכם בבית תת המודע וגורמים לכם לחזור את הקליפה והמופנמות הטבעית שלכם ואת זה אתם כמובן עושים בהצלחה רבה. לעומת זאת , דווקא כוכב העשייה המוכר בשמו מארס נמצא במזל שלכם וגורם לכם להרגיש יותר אנרגטיים ועסוקים בפעילות יעילה וענפה.

מאזניים 23 בספטמבר עד 22 באוקטובר

נראה שאתם מעדיפים בתקופה זו להיות עם האנשים הקרובים לכם במיוחד והם המשפחה הקרובה שלכם וחברים שיהיה לכם נוח להיות במחיצתם ודרכם אתם יכולים לממש את האני האמיתי שלכם. שימו לב שאתם יכולים להתחבר לאנשים חדשים דרך מערכות יחסים שלא חשבתם עליהם מראש והחברים החדשים אותם תיצרו לעצמכם , יוכלו לשדרג אתכם מבחינה חברתית ואף לעזור לכם בקריירה.

עקרב 23 באוקטובר עד 21 בנובמבר

אתם מתאמצים מאוד לעמוד בציפיות ובעיקר של עצמכם ולכן ייתכן ואתם מרגישים שהנטל לעיתים כבד עליכם מדי. בית הקריירה שלכם מופעל על ידי כוכבים משמעותיים ונראה שאתם חייבים לבטא את עצמכם דרך כל אותם אנשים שאתם חושבים שיכולים לעזור לכם בתוכניותיכם. מבחינה מקצועית זה הזמן שלכם להשקיע ביחסי אנוש וצבור עם הממונים עליכם על מנת ליצור רושם טוב.

קשת 22 בנובמבר עד 21 בדצמבר

בתקופה הקרובה ולמעשה במשך כל השנה הקרובה יימצא הכוכב יופיטר המביא איתו שפע והצלחה בבית העבודה שלכם ולכן תרגישו שהנה העבודה שלכם תופסת תאוצה ויש לכם יותר ביקוש מבעבר. דעו לנצל אפשרות זו כיוון שהיא תחזור רק בעוד פרק זמן רב ומה שתצברו עכשיו כידע ייתן לכם את הכוח גם בהמשך להישאר באותו הקו בן החלטתם שהוא יהיה הנכון לכם לשיווק עתידי.

גדי  22 בדצמבר עד 19 בינואר

אתם נמצאים בחצי השנה שלאחר יום ההולדת ולכן זוהי תקופה המהווה מעין תקופת שיא להחלטות ולהישגים שלכם. זה הזמן לבחון את עצמכם כיצד אתם רוצים להתנהל בהמשך והאם להמשיך באותו הכיוון שהתנהלתם בו עד עכשיו. ייתכן ומצפים לכם עימותים בנוגע ליחסים בין אישיים עם אנשים קרובים לכם על רקע הסתכלות שונה בכל הנוגע למצבכם הכלכלי והחברתי.

דלי 20 בינואר עד 18 בפברואר

זוהי תקופה מצוינת להשקיע את עצמכם בעבודה ולהוכיח את יכולותיכם. אלה מכם שנולדו במחצית השנייה של המזל מומלץ לכם להשקיע את מלוא האנרגיות שלכם על מנת שתוכלו להצליח. אלה מכם שנולדו במחצית הראשונה של המזל, עדיין לא תצליחו לממש את כל תוכניותיכם ולכן הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות בתקופה הקרובה הוא, לסלוח לעצמכם שעדיין אינכם פעילים כפי שהייתם רוצים.

דגים 19 בפברואר עד 20 במרץ

נראה שאתם עוברים מהפכות די משמעותיות בתפיסתכם בגלל העובדה שיש לכם צורך לשנות מהלכים הקשורים בחייכם. כוכב סטורן נמצא במזל שלכם ומעכב לכם את היכולת לפרוץ קדימה בדרך שאתם רוצים, אלא מראה לכם דווקא את הקשיים בדרך להצלחה. במידה ולא תאפשרו לכל קושי להפיל אתכם בהמשך, תוכלו להצליח בכל התוכניות שלכם ולקבל בחזרה את האהבה וההערכה שאתם כל כך זקוקים לה.

 

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

התחזית השבועית מאת צילה שיר-אל אסטרולוגית ויועצת זוגית ומשפחתית. נייד 0522248626 אימייל Shirel.zila@gmail.com

צילה שיר אל. צילום פרטי
צילה שיר אל. צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

איגור נפגש לראשונה עם צוות מד”א שהציל את חייו. צילום: דוברות מד”א

המפגש המרגש בין החובשים לאיש שהצילו את חייו

תפריט נגישות