יום חמישי , יולי 4 2024
דף הבית / הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות 06.8-12.8.23

הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות 06.8-12.8.23

הורוסקופ/אסטרולוגיה: תחזית שבועית06.8-12.8.23 לילידי כל המזלות, נספר על כוכב אוראנוס וגם טיפ לילידי השבוע

הורוסקופ שבועי. צילום canva
הורוסקופ שבועי. צילום canva

תחזית שבועית מאת צילה שיר-אל אסטרולוגית ויועצת זוגית ומשפחתית לפניכם


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


טיפ שבועי לילידי השבוע

ילידי יום ההולדת מוזמנים לבדוק את משמעות התקשורת הבין זוגית בחייכם ולוודא האם אתם מעבירים את המסרים שלכם בצורה בהירה וברורה שגם הקרובים לכם מבינים אותה.

טלה 21 במרץ עד 19 באפריל

הצורך שלכם בלהוכיח את עצמכם מבחינה מקצועית רב מתמיד, כך שקיימת אפשרות שאתם דוחקים אנשים הצידה ואחר כך אתם עלולים להצטער על כך. אלה מכם שנולדו במחצית השנייה של המזל צריכים להיזהר במיוחד כיוון שאתם נוחים לכעוס במקום לקחת את האחריות גם על עצמכם, אתם מפנים אצבע מאשימה כלפי האחרים בחייכם. מומלץ לכם לחשוב על שינוי התנהגות.

שור 20 באפריל עד 20 במאי

זה הזמן להשקיע במשפחה הגרעינית שלכם ואולי אפילו ליצור ביחד ערכים של שמירה על בריאות  ותזונה נכונה. נראה שעבדתם לאחרונה קשה מאוד ועכשיו אתם מרגישים עייפים. אל תתנו לאחרים לסחוט אתכם רגשית ופיזית ומומלץ לכם להישאר איתנים בדעתכם כשאתם יודעים שאתם צודקים. זה הזמן לעסוק ביצירה שתיתן דרור לרגשות שלכם לצאת החוצה בביטוי אישי.

תאומים 21 במאי עד 21 ביוני

הכוכב מרקורי האחראי על המזל שלכם נמצא בבית המשפחה ולכן טבעי הדבר שאתם חשים חוסר נוחות וודאות בתחומים אישיים וזאת עד אשר ייצא הכוכב מבית המעגל הראשון של חייכם. זה גם הזמן עבורכם לבדוק מחדש את הקשרים הסביבתיים שלכם ואף לימודים באם אתם מרגישים שזה התחום אותו אתם רוצים לממש. בנוסף, שפצו ככל האפשר את סביבת המגורים שלכם, שתהיה נעימה ונוחה.

סרטן  22 ביוני עד 22 ביולי

הכוכב וונוס האחראי על מערכות יחסים וכספים נכנס אצלכם לנסיגה בבית הכספים כך שזו תקופה ארוכה למדי בה עליכם לצפות לשינוי כלכלי ולתקופה שבה תצטרכו להתעסק יותר במשאבים הכספיים שלכם וביכולת שלכם לעזור לעצמכם לפני שאתם עוזרים לאחרים.  התגובות שאתם מקבלים מהסביבה שלכם מאוד מפרגנות והן אלה שנותנות לכם את הכוח והיכולת להמשיך ולהשקיע.

אריה 23 ביולי עד 22 באוגוסט

הכוכב יופיטר שמביא שפע ואפשרויות חדשות נמצא אצלכם בבית הקריירה ונראה שאתם נהנים מהתעוררות בנושאים אלה. זוהי שנה מצוינת לשווק את עצמכם כמה שיותר וליהנות מפרות השקעתכם. נכון שכוכב וונוס נמצא כרגע בנסיגה במזל שלכם בחודשיים הקרובים, אך עם תכנון נכון תוכלו להכניס חשיבה מקורית ונכונה שתעזור לכם להתמודד גם עם הקשיים הכלכליים שלכם בזמן זה.

בתולה 23 באוגוסט עד 22 בספטמבר

אתם נמצאים חודש לפני יום ההולדת שלכם ומתחילים לחוש בירידה אנרגטית אל תתנו לעצמכם לשקוע בדכדוך והוציאו מחייכם אנשים שלא מעלים לכם את האנרגיות, אלא שואבים מכם כוחות. מבחינה אישית, הכוכבים כרגע במזל שלכם מבשרים שבכל זאת תהייה לכם היכולת לקבל את האנרגיות המתאימות מתוך עצמכם,  על מנת להתגבר על מכשולים חיצוניים ואישיים.

מאזניים 23 בספטמבר עד 22 באוקטובר

אתם נמצאים בתקופה מאוד אינטנסיבית עבורכם. זה הזמן שלכם ליצור לעצמכם דרך חדשה בתחומים אותם אתם מעוניינים לפתח ולכן ,אל תתנו לקשיי היום יום לדכא אתכם ולהפסיק את תוכניותיכם ופעולותיכם בעיקר מבחינה חברתית. הרשו לעצמכם להתבודד בימים שאתם מרגישים שנכון לכם לעשות זאת בגלל העובדה שבית הבריאות שלכם עדיין מושפע מכוכב נפטון,שמביא לעיתים נפילה אנרגטית.

עקרב 23 באוקטובר עד 21 בנובמבר

השמש בשמיים נמצאת בבית הקריירה שלכם ולכן תתאפשר לכם יכולת טובה לבטא את עצמכם בכל הקשור לתחומי העבודה והקריירה. יש לכם יכולת לשקם ולטפח את התדמית האישית שלכם ולתקן, גם במקומות בהם אתם נדרשים לעשות . כמו כן, חשוב שתבטאו היטב את מטרותיכם על מנת שהאחרים יבינו שיש לכם יכולות אישיות טובות ואף להוכיח את עצמכם בכל הקשור לתכנון צעדים עתידיים.

קשת 22 בנובמבר עד 21 בדצמבר

מבחינה אישית זה הזמן שלכם לתקשר עם האחרים ובעיקר עם בני המשפחה בדרך שתגרום לכם למצב את עצמכם במקום המתאים לכם. אתם נמצאים בתקופה של צורך בלקיחת אחריות ונראה שאנשים קרובים יעזרו לכם להגשים ולממש את תוכניותיכם. עברתם תקופות ארוכות של חוסר וודאות ועכשיו זה הזמן שלכם לשתף אחרים במחשבותיכם ומטרותיכם.

גדי  22 בדצמבר עד 19 בינואר

מבחינה אישית אתם נמצאים בתקופה לא קלה בגלל העובדה שכספים שציפיתם להם ואתם בטוחים שמגיעים לכם לא מגיעים אליכם בקצב הרצוי. אתם עושים כל שביכולתכם לתקשר עם אנשים שיכולים לעזור לכם לדחוף דברים אך נראה שבכל זאת יש עיכובים ועובדה זו לרוב מתסכלת. זה הזמן עבורכם להראות לאחרים שאכן אתם בטוחים בעמדותיכם המקצועיות ויש לכם מה להציע לאחרים.

דלי 20 בינואר עד 18 בפברואר

הכוכב וונוס המביא איתו שמחה ובשורות טובות נמצא אצלכם בנסיגה במקום הקשור לשותפויות מכל מין וסוג שהוא ולכן חשוב מאוד שתהיו קודם כל בהירים עבור עצמכם מה התוכניות העתידיות שלכם ורק אחר כך תביאו את המידע הזה לסביבה הקרובה שלכם שסביר להניח שתסכים איתכם, אך עליכם להראות עקביות ונחישות כדי להבהיר לקרובים לכם שאתם נחושים בדעותיכם.

דגים 19 בפברואר עד 20 במרץ

בחודש הקרוב יתאפשר לכם בעזרת הכוכב וונוס שאחראי על מערכות יחסים וכספים לראות את המציאות כמו שהיא ולכן יש לכם יכולת להראות לשותפים שלכם לחיים ובעסקים שאתם מודעים לכל פרט ופרט. את הידע שלכם תוכלו להעניק לאחרים. אתם מאוד מוערכים בתחומכם בקרב הקרובים לכם ונראה שמטרותיכם באות ממקום נקי. תקבלו את כל העזרה וההכוונה מהבית ומהסביבה הטבעית לכם.

 

שינויים ורצון לשבירת מסגרת .. מרגיש מוכר? כוכב אוראנוס אשם וטוב שיש את  מי להאשים

בתקופה זו אנו נמצאים תחת השפעת הכוכב אוראנוס ומכאן השינויים והמעברים החדשים לטוב או לרע וכל אחד בהתאם למפה האישית שלו.

תפקיד הכוכב הוא לשבור מסגרות, גבולות ושגרה.

שאיפתו הטבעית של כוכב זה הוא להיות עצמאי, לפעול לפי אידיאלים , לא להיות חייב או מושפע מאף אחד  ובנוסף, קיים בו רצון חזק לשמור על הטריטוריה הפרטית שתהיה כמעט בלתי חדירה לזולת, ולפחות לא עד שיעמדו בתקופת המבחן הנדרשת ליצירת אמון.

כוכב זה פועל בפתאומיות, שובר את הכלים והכללים ולא משאיר אחריו מקום שמאפשר לבנות על בסיס הישן אלא רק לבנות הכול מחדש.  

ואולם טעות לחשוב שכוכב זה אכן פועל בפתאומיות כיוון שהוא מתפקד בסגנון הר געש, רועש וגועש מתחת פני השטח עד אשר מתפרץ החוצה ומחריב כל מה שנמצא בדרכו. תהליך כזה נעשה בפתאומיות כלפי מי שחווה אותו , אך אין הדבר כך ברמה הפנימית של הר הגעש בזמן שהוא רוחש מתחת פני האדמה.

ולכן, כוכב זה פועל ברמות שונות על הסביבה.

כיוון שכך ובאופן טבעי, זו הסיבה שהאנשים שחשים במהלך זה יחוו זאת בהתאם לנתונים במפה האישית שלהם.

במערכות יחסים לדוגמא, שחוות השפעה של כוכב זה ייתכנו משברים משמעותיים ואנשים שלא אוהבים מסגרות ירגישו שזוהי בדיוק ההזדמנות שלכם לשבור מסגרת על מנת לממש את עצמם.

באופן כללי אנשים עם רצון עז לחופש יתקשו במגע עם אוטוריטה (חוק ומסגרת) ועוד יותר יתקשו ביצירת קשרים ארוכים. כל היחסים האישיים והמקצועיים שלהם חייבים להיות בנויים על אינדיבידואל וצורכי היחיד.

כאשר מבקר כוכב זה במזלות השונים הרי שהוא גורם להם להיות מושפעים מאנרגיית הכוכב, גם אם היא נוגדת את תפיסת העולם וההתנהגות היום יומית הרגילה שלהם.

גם מפת המדינה מושפעת מכוכב זה ולמעשה כל מה שאנחנו חווים כרגע בממשלה הוא הצורך לשבור דפוסים שהיו תמיד ולנסות וליצור משהו חדש. גם בכל השנה הקרובה שקט לא יהיה כאן לצערי והתוהו ובוהו של שנאת אחים רק יגבר. לצערנו כוכב זה אינו פורץ ביום בהיר ללא תכנון מוקדם, אלא קיימת תזוזה ארוכה ,כמו בכל רעידת אדמה מתחת פני השטח עד אשר הר הגעש מתפרץ. כוכב זה אינו פועל בעדינות אלא בצורה אימפולסיבית ומזעזעת ומי שיחוש אותו, יחווה זעזוע משמעותי בתחום בו יהיה מושפע במפה. כך גם העם מרגיש זעזוע עמוק שמשפיע על כולם גם רגשית מעבר למצב הפוליטי והכלכלי.

לצער כולנו ייקח זמן עד אשר נתאושש כולם מהשנה שעומדת להיות מאוד לא פשוטה ולא קלה.

בחודש הקרוב נחווה נסיגה של כוכב זה עד לתחילת שנת 2024. כל מי שנולד בעיקר  בשליש האחרון של המזל יחוש בצורך לשנות את סגנון חייו.

המזלות שירגישו בכך במיוחד יהיו המזלות הבאים: שור, עקרב, דלי, אריה , מאזניים וקשת.

 

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

התחזית השבועית מאת צילה שיר-אל אסטרולוגית ויועצת זוגית ומשפחתית. נייד 0522248626 אימייל Shirel.zila@gmail.com

צילה שיר אל. צילום פרטי
צילה שיר אל. צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

עיצוב ללא שם – 2024-07-04T180537.781

למעון יום חדש באור יהודה דרושים/ות מטפלים/ות

תפריט נגישות