יום חמישי , יולי 4 2024
דף הבית / הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות 13.8-19.8.23

הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות 13.8-19.8.23

הורוסקופ/אסטרולוגיה: תחזית שבועית 13.8-19.8.23 לילידי כל המזלות, נדבר על כוכב מרקורי האחראי על תקשורת בין אישית, תנועה ופעולה וגם טיפ לילידי השבוע

הורוסקופ שבועי. צילום canva
הורוסקופ שבועי. צילום canva

תחזית שבועית מאת צילה שיר-אל אסטרולוגית ויועצת זוגית ומשפחתית לפניכם


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


טיפ שבועי לילידי השבוע

הכוכב מרקורי שאחראי על הבנות החיים נמצא  בבית הכספים שלכם ולכן זוהי תקופה מאוד משמעותית עבורכם בנוגע לבדיקת המאזן הכלכלי שלכם.

טלה 21 במרץ עד 19 באפריל

בית היצירה שלכם מופעל בצורה מאוד אינטנסיבית ולכן נראה שלמרות הקשיים הנוכחיים שלכם, זה הזמן לפעול במלוא המרץ בכל הנוגע ליישום תוכניותיכם המקצועיות שיכולות להביא את התחביבים שלכם לרמה גבוהה של עשייה. השקיעו בעבודה שלכם, כיוון שנראה שאתם ראויים לתגמול ולהערכה שמגיעה עבורכם בצורה חד משמעית, אך לא תמיד אתם זוכים לכך.

שור 20 באפריל עד 20 במאי

נושאי התקשורת במשפחה בשבוע הקרוב יהיו מאוד אינטנסיביים עבורכם ויעמידו אתכם במצבים שבהם לא תהיו בטוחים שאתם עושים את הדבר הנכון ובהחלט ייתכן שתהיו חסרי מנוחה ברמה שיכולה לגרום לכם לחוסר סבלנות עם אנשים קרובים לכם. השתדלו להיות קצת יותר מחוץ לבית ולעסוק בדברים שעושים לכם טוב על הנשמה כדי להתרחק ממקום שמקשה עליכם.

תאומים 21 במאי עד 21 ביוני

אתם עסוקים מאוד עם הסביבה הקרובה שלכם כיוון שיש לכם צורך לרצות את החברים כדי שתשאירו את הרושם הטוב שאתם רוצים ליצור על ידי יחסים הוגנים עם הסביבה. נראה שלא כולם במעגל הראשון בחייכם שלמים עם העשייה שלכם ועובדה זו יוצרת עבורכם פעמים רבות קונפליקט משמעותי, כיצד להמשיך ולהתנהג בסביבה החשובה לכם והיא המשפחה.

סרטן  22 ביוני עד 22 ביולי

מבחינה כלכלית אתם נמצאים עכשיו בתקופה שהיא מאוד משמעותית עבורכם כיוון שאתם צפויים לשינויים שלא אתם יזמתם אלא נגררתם אליהם. כוכב וונוס שאחראי על הכספים נמצא אצלכם בנסיגה במקום שמשפיע מאוד על המצב הכלכלי שלכם. נסו לא לדחוק בדברים שאינכם יכולים לשלוט בהם, אלא הישארו קשובים לצרכים של עצמכם לפני שאתם נוקטים בפעולה כלשהי.

אריה 23 ביולי עד 22 באוגוסט

אתם נמצאים בתקופה מאוד רגישה בגלל השפעתו של כוכב המוכר בשמו אוראנוס ובעיקר על מי שנולד במחצית השנייה של המזל. כוכב זה דורש מכם לחולל שינויים שלא תמיד אתם שלמים איתם ולכן עובדה זו לא מוסיפה לכם שקט נפשי שכל כך נחוץ לכם. מאחר וגם כוכב שאחראי על יחסים בין אישיים בנסיגה במזל שלכם זה בדיוק הזמן הנכון עבורכם לא לנסות לקחת את המושכות לידיכם.

בתולה 23 באוגוסט עד 22 בספטמבר

כוכבים משמעותיים מבקרים אתכם בשבוע הזה ולמעשה כך גם במהלך כל החודש הקרוב. כוכבים אלה הינם מרס כוכב העשייה שמבקר במזל שלכם ומפעיל אתכם וכך גם וונוס מלכת היחסים שנמצאת בנסיגה בבית תת המודע שלכם ולכן קשה לה להביע עצמה בשלב זה, הכי נכון בשלב הזה להמשיך ולשמור את רגשותיכם לעצמכם ולא לשתף אותם עם הזולת.

מאזניים 23 בספטמבר עד 22 באוקטובר

זוהי תקופה שבה אתם מרגישים דואליות בחיים האישיים שלכם . מצד אחד, אתם פורחים מבחינה חברתית ומנגד יש לכם רצון עז להתרחק ולהיות בתוך עצמכם. הצורך הזה בהתכנסות פנימה נכון עבורכם בתקופה זו כיוון שאתם חשים עייפות וכובד לאחר תקופה ארוכה שבה הוצאתם הרבה אנרגיה, שמסתבר שלא תמיד שירתה אתכם. מצאו זמן לנוח.

עקרב 23 באוקטובר עד 21 בנובמבר

תחומי הקריירה בחייכם מאוד משמעותיים, כיוון שכוכב המשפיע על יחסים  נמצא החודש בנסיגה בבית הקריירה שלכם ולכן חשוב מאוד שתראו את יכולותיכם המקצועיות ולהראות עד כמה אתם יכולים להצליח. חשוב שתבואו ברעיונות חדשים ומקוריים על מנת שתוכלו להוכיח שלא בחרו בכם לחינם ויש לכם את הנחישות והדרייב הנכון, על מנת להצליח.

קשת 22 בנובמבר עד 21 בדצמבר

אתם עוברים תקופה שהיא קשה עבורכם במידה מסוימת כיוון שאתם נתקלים בהרבה תחומים שעליכם לטפל בהם ומשתדלים לעשות זאת על הצד הטוב ביותר. העומס גורם לכם להיות עייפים מאוד וחבל שאתם לא יודעים להרפות בגלל הצורך שלכם להיות בשליטה. כדאי שתהיו מתואמים בכל התחומים בחייכם, בהם אתם חייבים ללמוד להרפות ובעיקר בתחום המשפחתי.

גדי  22 בדצמבר עד 19 בינואר

אתם עוברים תקופה משמעותית ומעצבת בחייכם שגורמת לכם לעשות שינויים במחשבותיכם, בעיקר חשבונות נפש ביחס לאייך אתם רוצים להמשיך את חייכם. האם לעשות שינויים של יעדים, קריירה …ולעיתים אפילו קשה לכם להירדם בלילה מרוב מחשבות. נראה שאתם מאוד עסוקים עם כספים של אחרים שמגיעים אליכם, אך לא נראה שאתם מרגישים מסופקים מכך.

דלי 20 בינואר עד 18 בפברואר

אתם נמצאים לאחר חצי השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן נראה שזוהי תקופה מאוד משמעותית שבה אתם עושים חשבונות נפש רבים לגבי ההתנהלות שלכם בחיים ובעיקר ההתנהלות הכספית. בהיבט הזוגי נראה שאתם נמצאים בהתלבטויות משמעותיות שגוזלות מכם אנרגיה ולכן קחו לכם את הזמן להפסקה, על מנת להחליט נכון ברגעים המשמעותיים של החיים.

דגים 19 בפברואר עד 20 במרץ

אתם עובדים קשה מאוד בגלל מעבר כוכב סטורן במזל שלכם שמביא לקיחת אחריות ואף עיכובים ונראה שעדיין אתם לא מרוצים מההתנהלות של חייכם כיוון שהעבודה הסיזיפית שאתם עושים, נועדה על מנת לרצות את האחרים ולהוכיח לכולם שאתם מצוינים למרות שלא תמיד אתם חושבים כך ביחס לעצמכם. גם במישור האישי אתם נמצאים על פרשת דרכים והתלבטויות.

 

נושאי תקשורת שוב עומדים להיות בנסיגה בתקופה הקרובה.

ושוב חלפו להם שלושה חודשים והכוכב מרקורי האחראי על תקשורת בין אישית, תנועה ופעולה נמצא כבר השבוע בנסיגה ויסיים אותה בתאריך ה-22 באוגוסט ובמזל בתולה .

מי שיחוש אותה במיוחד יהיו בעיקר המזלות הבאים : בתולה , דגים, קשת, תאומים, טלה ודלי.

שאר המזלות יחוו אותה כתוצאה מקשרים עם האנשים במזלות הבאים ועל ידי האירועים הקוסמיים.

גם לפני תאריך כניסת הנסיגה באופן רשמי כבר ניתן לחוש בהשפעותיה וגם לאחר סיום הנסיגה, ייקח עוד כשבוע עד אשר הדברים יחזרו למסלולם הרגיל.

חשוב ביותר לציין כי תפקיד הנסיגה הוא להאיר על ידי אירועים שונים בעיות שהיו תמיד, אך בזמן רגיל יש נטייה להתעלם מהן. בתהליך הנסיגה הבעיות שהודחקו או הקלקולים שלא הורגשו יוצאים החוצה.

נהוג להתייחס אל הנסיגה כדבר מאוד שלילי. ואולם, ההתייחסות הנכונה לנושא, היא להבין כי הבעיה הייתה כבר קיימת ואילו רק בזמן הנסיגה היא פרצה החוצה בכל עוצמתה.

הבעיות עלולות להיות בנושאי התקשורת השונים. פגישות שלא מתקיימות במועדן, בעיות ברכב מסוגים שונים, שיחות טלפון שרוצים לבצע אך אחד מהצדדים לא נמצא, הודעות המתקבלות בצורה שונה משנאמרו או שלא התקבלו בכלל, קלקולים במכשירי תקשורת בבית כמו: טלוויזיה, טלפון, אינטרנט וכו’.

נהוג להזהיר מקנייה של מוצרי התקשורת השונים כיוון שבזמן זה יש להם נטייה להתקלקל.

בהמשך לשאלה שאני נשאלת שוב ושוב כיצד לנהוג בזמן נסיגת הכוכב, אני רוצה להדגיש כי לא כל נסיגה הינה שלילית וכל נסיגה תשפיע בצורה אחרת  בהתאם למזל ולמפה האישית של כל אחד.

ישנם אנשים שנולדים כאשר הכוכב מרקורי נמצא בנסיגה, ואז כמובן שמבחינתם הם חוזרים למצב הטבעי שלהם ולכן, כאשר אתם שומעים על כוכב זה הנמצא בנסיגה חשוב מאוד כי תבדקו את כל מכלול המפה ולא “תיתפסו” לעובדה שהכוכב בנסיגה ותפעלו בהתאם.

אנשים שכן כדאי להם להיזהר בכל מצב של נסיגה, הם האנשים העוסקים בתקשורת ובמדיה לסוגיה השונים , אלו מכם שנולדו במזלות תאומים ובתולה הנשלטים על ידי כוכב מרקורי וכמובן, אלו מכם שהדיבור הוא עבודתכם ומנת חלקכם היומית.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

התחזית השבועית מאת צילה שיר-אל אסטרולוגית ויועצת זוגית ומשפחתית. נייד 0522248626 אימייל Shirel.zila@gmail.com

צילה שיר אל. צילום פרטי
צילה שיר אל. צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

עיצוב ללא שם – 2024-07-04T180537.781

למעון יום חדש באור יהודה דרושים/ות מטפלים/ות

תפריט נגישות