יום חמישי , יולי 4 2024
דף הבית / הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות 20.8-26.8.23

הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות 20.8-26.8.23

הורוסקופ/אסטרולוגיה: תחזית שבועית 20.8-26.8.23 לילידי כל המזלות, נספר בהרחבה על מזל בתולה וגם טיפ לילידי השבוע

הורוסקופ שבועי. צילום canva
הורוסקופ שבועי. צילום canva

תחזית שבועית מאת צילה שיר-אל אסטרולוגית ויועצת זוגית ומשפחתית לפניכם


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


טיפ לילידי השבוע שנולדו במזל בתולה

כוכב התקשורת מרקורי יימצא במזל שלכם במשך כל החודש הקרוב בנסיגה, וייתן לכם יכולת דיבור מעולה להסביר את תוכניותיכם ולקדם את עצמכם בתחומים המתאימים לכם.

טלה 21 במרץ עד 19 באפריל

הכוכב וונוס נמצא בבית היצירה והתחביבים שלכם ומאפשר לכם התחלות חדשות ומשמחות בתחומים אלה. נסו לשתף אנשים קרובים מהמעגל הראשון של חייכם שישמחו ביחד איתכם כך שתוכלו להפיק מרגעים אלה יצירתיות מרשימה שתועיל למסגרת המשפחתית. מומלץ לכם השבוע לא להגיע להכרעה בשום תחום בו נדרשים אומץ והחלטה להפר את האיזון בו אתם חיים.

שור 20 באפריל עד 20 במאי

הכוכב אוראנוס המביא איתו שינויים , מודעות וקדמה נמצא במזל שלכם כבר כמה שנים ולכן אתם מרגישים שאתם חייבים לנפץ את הקיים על מנת לבנות לעצמכם חיים חדשים. זהו זמן מעולה לא לברוח ממצבים בהם נהגתם בעבר לברוח בגלל חוסר נוחות ולהתעמת גם עם דברים שאינם מתאימים לכם. זה הזמן שלכם לעשות עבודה פנימית, להגיע להחלטות משמעותיות ולא לפחד לבצע אותן.

תאומים 21 במאי עד 21 ביוני

הכוכב יופיטר נמצא במקום המחובר עם תת המודע שלכם ולכן מאפשר לכם התחלות חדשות ותקופה טובה יותר בכל מה שאתם מבקשים לעצמכם. ואולם, להליכה קדימה יש מחיר אישי ולפעמים אתם מתבקשים להתנתק מתחומי עבר שכבר אינם מתאימים לכם יותר. אל תרגישו רגשות אשם מאחר ואתם רוצים לצעוד קדימה בחייכם, זה הדבר הנכון עבורכם על מנת לבנות צורת חיים חדשה וטובה יותר.

סרטן  22 ביוני עד 22 ביולי

הכוכב וונוס נמצא בבית הכספים שלכם ומביא לכם שפע של אפשרויות חדשות להתמודד עם תחום זה. אבל… מאחר והכוכב בנסיגה לא בטוח שאתם במצב להבין שכל מה שמתרחש אכן קורה לטובה כיוון שיש לכם אפשרות לעשות שינויים, אך בכל זאת אתם מרגישים שהדברים תקועים עבורכם. הסביבה הקרובה תבוא לעזרתכם. חשוב שתפעלו ביחד, כי כשאתם מתאגדים יש לכם יותר כוח להצליח.

אריה 23 ביולי עד 22 באוגוסט

הכוכב וונוס נמצא במזל שלכם וייתן לכם את היכולת לממש את עצמכם מבחינה אישית וחברתית ולהביע את דעותיכם ורגשותיכם בתחומי החיים השונים. תמצאו שאתם פופולאריים יותר מתמיד ומהווים מוקד משיכה לחברים קרובים ואף רחוקים ובכך תרגישו שאתם נהנים ממלוא תשומת הלב. כמו כן, זה הזמן לחשבונות נפש לגבי אנשים שונים ולהחליט כיצד אתם פועלים בעניין.

בתולה 23 באוגוסט עד 22 בספטמבר

אתם נמצאים בתקופה שהיא סביב יום ההולדת ולכן אתם מעוניינים ליישם תוכניות אישיות למרות שנראה בתחילה שיקשה עליכם לעשות זאת. הקשיבו לקול הפנימי שלכם בכל פעם שאתם רוצים לתכנן תוכניות והן נוגדות במידה רבה את המציאות בה אתם חיים ופועלים. נסו לצאת מהקיבעון המחשבתי בתחומי החיים השונים, והרשו לספונטניות לזרום אל תוך חייכם ולהעשיר אתכם בשמחה.

מאזניים 23 בספטמבר עד 22 באוקטובר

בתקופה הקרובה מומלץ לכם לעסוק בנושאים חברתיים שבהם אין לכם צורך להגיד את דעותיכם האישיות בתחומים שונים. כוכב התקשורת מרקורי נמצא במזל שלכם במקום המחובר עם תת המודע  ולכן מחשבותיכם מופנמות יותר ונושאים חדשים מעסיקים אתכם מחשבתית, אך עדיין אין זה הזמן לשתף את האחרים בתחומים אלה. זרמו עם האינטואיציה הטבעית שלכם והקשיבו לה.

עקרב 23 באוקטובר עד 21 בנובמבר

כוכבים רבים נמצאים אצלכם עכשיו בבית הקריירה ובמקום המקושר עם התחום החברתי של חייכם. יש לכם רצון וצורך עז להתמודד עם מציאות חדשה אך מתוך נוחות ודחיינות לעיתים אתם מעדיפים לדחות למחר את מה שכדאי לעשות היום. כדאי שתתעוררו אל מול המציאות של  חייכם ותתחילו להבין ולהתיישר עם הקו הקיים ולא לנסות לכופף את המציאות למול הרצונות שלכם.

קשת 22 בנובמבר עד 21 בדצמבר

אתם עסוקים בהעצמה אישית דרך מערכות יחסים ומודעות במשפחה הקרובה ולמעשה בכל תחומי החיים. נראה שהגעתם לשלב בחייכם בו אין לכם צורך להתייעץ עם אחרים לגבי מהו המשך דרככם ובמידה ואתם מספיק קשובים לאני הפנימי שלכם – אתם יכולים לקבל את המידע הנחוץ לכם להמשך. אנשים באים לקראתכם גם במקומות מאוד בלתי צפויים ואתם נהנים מתחושה של אפשרויות חדשות.

גדי  22 בדצמבר עד 19 בינואר

אתם נמצאים בהתחלות חדשות שבהן אתם יכולים להגיד שהנה השגתם מטרות ועכשיו הגיע הזמן שלכם להמשיך בעשייה, אך במקביל מומלץ לכם גם לקחת לעצמכם כמה ימי מנוחה כיוון שנראה שאתם עסוקים מאוד ומגיעים למצבים בהם אתם מרגישים מותשים. הגעתם לשלב של התחלות חדשות ואנשים מסביבכם מוכנים לעזור לכם ככל יכולתם, כך שההצלחה שלכם היא למעשה הצלחה גם של הסובבים לכם.

דלי 20 בינואר עד 18 בפברואר

אתם נמצאים כבר בחצי השנה שלאחר יום ההולדת וזהו עדיין הזמן המתאים עבורכם לחשבונות נפש שאתם חייבים לעשות. נראה שהחיים מזמנים לכם שינויים והתחלות חדשות. אל תרשו לחוסר המנוחה הטבעי שלכם לערער לכם את הביטחון ונסו ליצור מערכות יחסים טובות והוגנות עם הקרובים לכם, גם אם נראה שאתם אינכם זקוקים לכך – אלא ההיפך. בדקו את התגובות שלכם ושמרו על הגינות.

דגים 19 בפברואר עד 20 במרץ

נושאי בריאות הטרידו אתכם לאחרונה כיוון שנראה שעבדתם קשה מדי ואתם מרגישים צורך לנוח, אך בגלל הנסיבות אינכם יכולים לעשות זאת. כיוון שכך, אינכם צריכים לחכות לחולי כלשהו שיגרום לכם לחוסר אנרגיה ויפיל אתכם למשכב, הרשו לעצמכם לקחת את החופשות הדרושות לכם בכוח כדי לחזק את עצמכם. בעבודה השקיעו מינימום אנרגיה וחכו לימים טובים יותר.

 

מזל טוב מזל בתולה 

תאריך כניסת המזל: 23.8 ועד ל- 23.9

אלמנט : אדמה

סמל המזל: אישה מחזיקה בשיבולים

איבר בריאותי רגיש: מעיים, קיבה ונטייה כללית למחלות שמקורן נפשי.

איכות המזל: משתנה – יש לילידי המזל יכולת להשתנות בהתאם להתרחשויות המצבים השונים בחיים.

תכונות חיוביות של ילידי המזל:

צניעות, נטייה למושלמות, מעשיות ודייקנות. חכמים במיוחד, מסודרים, מאורגנים ורואים הכול לפרטי פרטים. אנשים שהגדולה שלהם היא בנתינת שירות תכליתית לזולת, בעלי נטייה טבעית לתזונה נכונה והיגיינה בריאה, נוטים להשתלב בשינויים המתבקשים מתוך הנסיבות. נאמנים מאוד.

תכונות שליליות של ילידי המזל:

פסימיים, דאגניים, בעלי נטייה למחלות שמקורן פסיכוסומאטי (נפשי), יורדים לקטנות ומטרידים את הזולת, ביקורתיים, עוקצניים, שומרים על מרחק רגשי, שמרניים, מחושבים, רכושניים, מערכות היחסים שלהם מושתתות על בסיס של “תן וקח”, בעלי נטייה למושלמות ודרישות דומות מהזולת.

תחזית כללית שנתית לילידי המזל:

שפע –  עד לסוף השנה הקרובה הכוכב יופיטר המביא איתו שפע והזדמנויות ימשיך לבקר אצלכם בבית המקושר עם כל הקשור לנושאי העבודה שלכם בארץ ובחו”ל, תוך שילוב נסיעות למקומות המרוחקים ממקום מגוריכם . גם נסיעות לצורכי הנאה וטיולים יהיו רבות יחסית בשנה זו. מאחר ואינכם בנויים להקשיב לעצות של אחרים הרי שעכשיו אתם נמצאים בתקופה מלמדת במיוחד לעשייה נכונה בתחומים החשובים לכם. לימודים והעשרה שיביאו להרחבת הידע האישי והמקצועי יעזרו לכם מאוד, כיוון שמהר מאוד באמצע שנת 24 יעבור כוכב זה לבית הקריירה שלכם ואז יפתחו לכם אפשרויות חדשות שיגיעו כתוצאה מהתנהלות נכונה בתקופה זו. גם הזדמנויות להכיר ולהתחבר עם אנשים חדשים שיכולים לעזור לכם בגיבוש תוכניות חדשות על רקע שיווקי תהייה יעילה עבורכם.   בשותפויות העסקיות תהייה לכם תקופה שבה תוכלו להתרווח וליהנות משותפויות מניבות פרי, רק השתדלו לא להיכנס להוצאות ספונטניות עד לסוף נובמבר 2023.

 

קושי –  הכוכב סטורן הידוע ככוכב מגביל ומעכב נמצא אצלכם כרגע במקום המקושר עם כל מה שקשור ליחסים שלכם בשותפויות הקרובות בחייכם המקצועיים וגם האישיים ויישאר שם למשך השנתיים וחצי הקרובים. ייתכן שעובדה זו נובעת מכך שמרבית הקרובים לכם נאלצו לעבור שינויים בעקבות אירועים שנאלצו לחוות אך נגעו גם אליכם. אינכם יכולים להצדיק את ההתנהגות שלכם או שלהם וגם את של אלה שאתם מנסים לגונן עליהם בכל מחיר. זה הזמן לבנות מחדש מערכות יחסים רציניות ובונות יותר על בסיס חדש נכון ואמיתי. אתם מרגישים ויודעים שאתם יכולים לשאת עכשיו בכל אחריות אישית גם היא קשה ומאתגרת עבורכם ולכן זה הזמן לקחת על עצמכם אחריות ומחויבות חדשה בכל תחום בו תחליטו שהוא נכון עבורכם. ייתכן שתאלצו להתמודד עם פרידות בתחומים השונים הטובים של החיים אך אלה בסופו של דבר יוכרו כטובות עבורכם כיוון שישחררו אתכם ממועקה של תקופת חיים קודמת שלא באמת התאימה לכם אלא הייתם חייבים להיות שם למען האחרים.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

התחזית השבועית מאת צילה שיר-אל אסטרולוגית ויועצת זוגית ומשפחתית. נייד 0522248626 אימייל Shirel.zila@gmail.com

צילה שיר אל. צילום פרטי
צילה שיר אל. צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

עיצוב ללא שם – 2024-07-04T180537.781

למעון יום חדש באור יהודה דרושים/ות מטפלים/ות

תפריט נגישות