יום חמישי , יולי 4 2024
דף הבית / הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות 27.8-2.9.2023

הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות 27.8-2.9.2023

הורוסקופ/אסטרולוגיה: תחזית שבועית 27.8-2.9.2023 לילידי כל המזלות, נדבר בהרחבה על כוכב יופיטר וגם טיפ לילידי השבוע

הורוסקופ שבועי. צילום canva
הורוסקופ שבועי. צילום canva

תחזית שבועית מאת צילה שיר-אל אסטרולוגית ויועצת זוגית ומשפחתית לפניכם


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


טיפ לילידי מזל השבוע 

ימים מאתגרים עוברים עליכם כיוון שהכוכב שלכם נמצא בנסיגה במזל שלכם, למשך שלושת השבועות הקרובים ולכן זוהי תקופה שבה חשוב שתהיו זהירים במילותיכם.

טלה 21 במרץ עד 19 באפריל

כוכב התקשורת התיישר בבית העבודה שלכם כך שנושאים חשובים שהיה הכרחי לטפל בהם במסגרת זו מתחילים להיפתר ולקבל את הפרופורציות המתאימות. בעוד כשבועיים תעלמנה גם השפעות כוכב זה ולאחר מכן, תוכלו להרשות לעצמכם ליהנות בעבודה ובחוג החברתי במסגרת זו. וביחד עם כך תוכלו להשלים פערים וחסכים שעד היום היה לכם קושי איתם.

שור 20 באפריל עד 20 במאי

לנושאי משפחה יש משמעות רבה בשבוע זה כיוון שנראה שכוכבים רבים נמצאים אצלכם במקום שמדבר על האפשרות לקונפליקט בתוך המעגל המשפחתי הראשון של חייכם. היזהרו מהתפרצויות שאין לכם שליטה עליהם, כיוון שסף הסבלנות שלכם קצר במיוחד. השתדלו להיות סבלניים ובמקרים שזה אפשרי – אפילו לרכוש מתנת פיוס קטנה על מנת לרכך את הקרובים לכם.

תאומים 21 במאי עד 21 ביוני

זוהי תקופה טובה מאוד לטיפוח חיי המשפחה והחברים הקרובים. ניכר שיש לכם צורך לשפר את דרך חייכם וסביבת מגוריכם. מבחינה כספית היה לכם חודש די בעייתי בגלל נסיגת כוכב התקשורת המזוהה איתכם, עובדה שמכריחה אתכם לחשוב אחרת מבחינה כלכלית. כוכב השפע עדיין במקום המקושר עם תת המודע שלכם ולכן חכו עוד כחודש עד לקבלת החלטות משמעותיות.

סרטן  22 ביוני עד 22 ביולי

אתם עסוקים מאוד בכל מה שקשור לטיפוח וטיפול בסביבה הטבעית שלכם גם אם היא מקשה עליכם את ההתנהלות של חיי היום יום. בני המשפחה מצפים מכם שתעזרו להם ומאחר והם קרובים אליכם מאוד רגשית , אין ספק שאתם משקיעים את מקסימום הזמן על מנת לעשותם מאושרים , על ידי כך שאתם לוקחים על עצמכם את מרבית החובות המשפחתיות.

אריה 23 ביולי עד 22 באוגוסט

אתם בתקופה טובה מאוד מבחינה אישית ורגשית, מקצועית ואף כלכלית. נראה שאתם בכיוון הנכון. הכוח בידיים שלכם להחליט החלטות ואתם בהחלט יכולים להפעיל את תוכניותיכם על מנת להשיג את מטרותיכם. המשך חשיבה הגיונית ופחות רגשית תעזור לכם לפעול גם בהמשך בצורה מעשית, על מנת להגיע להישגים אליהם אתם שואפים להגיע.

בתולה 23 באוגוסט עד 22 בספטמבר

גם בשבוע הזה אתם ממשיכים להיות מושפעים ממעבר הכוכבים האישיים המסמלים עבורכם את הצורך בהתחלות חדשות . ואולם, כוכבים אלה נמצאים במקומות סגורים להחצנה ועובדה זו גורמת לכם להשהות תוכניותיכם ובשל כך אתם חשים חוסר בטחון. נראה שבתחומים של מערכות יחסים אישיות ומקצועיות עדיין זה אינו הזמן לגלות את מטרותיכם.

מאזניים 23 בספטמבר עד 22 באוקטובר

אתם נמצאים בתקופה שהתרחשויות רבות בחייכם מתנהלות מאחורי הקלעים. כוכב התקשורת התיישב בבית תת המודע שלכם ומאיר עבורכם נושאים שחשוב לטפל בהם ולא להאמין שהם יחלפו ללא טיפול כלשהו. נצלו קשרים קיימים על מנת לחזק את מעמדכם, כיוון שלעיתים אתם לא בטוחים שאכן אתם במקום הנכון מבחינה חברתית ועובדה זו מאוד מציקה לכם.

עקרב 23 באוקטובר עד 21 בנובמבר

התוכניות המקצועיות מתחילות להבשיל ולשאת פרי. ולמרות זאת אתם עדיין לא ממש מגובשים בדעותיכם, אך הכיוון כבר ברור לכם. הקשיים הכלכליים הם אלה שממריצים ומביאים אתכם לפעולה. אתם מוערכים מאוד במעגל בו אתם חיים כיוון שכולם יודעים להעריך את סגולותיכם הטובות והחיוניות לקידום ושמירת מטרות וערכים בעבודה, וגם בסביבה הטבעית שלכם.

קשת 22 בנובמבר עד 21 בדצמבר

נראה שאתם מתחילים להסתגל לכוכב סטורן שמביא איתו קשיים והפעם בבית המשפחה. בסופו של דבר זהו כוכב מבורך שמעניק לכם את היכולת להסתכל לאמת בעיניים ובהתאם לכך להתנהל. קשיים משמעותיים נמצאים כבר מאחוריכם ובעיקר בריאותיים שעיכבו אתכם בדרככם. לאחר יום ההולדת שלכם, תרגישו שעברתם כברת דרך משמעותית וסגרתם מעגלים.

גדי  22 בדצמבר עד 19 בינואר

כוכב העשייה המוכר בשמו מארס נמצא אצלכם בבית הקריירה וגורם לכם להיות פעילים יותר מהרגיל. הבעיה היא שכוכב זה גורם לכם לפעול בחוזקה ובאסרטיביות שאינה נשמעת ונראית טוב לאנשים הקרובים לכם. חשוב מאוד שתיזהרו בפרק זמן זה מכל התנהגות שאינה יכולה לשרת אתכם כהלכה ובעיקר מהעובדה שמבחינה כלכלית אינה מקדמת אתכם.

דלי 20 בינואר עד 18 בפברואר

אתם נמצאים בתקופה מאוד משמעותית שעיקרה חשבונות נפש על מה עשיתם בשנה האחרונה , כיצד אתם רוצים לחיות את חייכם ומה עליכם עדיין לעשות על מנת שתוכלו לסמן לעצמכם וי כשתגיעו למטרות הנכספות. נושאי כספים עדיין לא ברורים ומגובשים אצלכם, אך זה בדיוק הזמן שבו עליכם לבדוק בעזרת ייעוץ חיצוני מהי הדרך הנכונה עבורכם לפעול.

דגים 19 בפברואר עד 20 במרץ

כוכב השפע המוכר בשמו יופיטר נמצא במקום המקושר עם הצורך שלכם לרצות את כל הסביבה הקרובה שלכם ונראה שעובדה זו עולה לכם פעמים רבות גם בעצבנות וגם במצבים בריאותיים שאינם טובים לכם. מאחר וכוכב סטורן נמצא הפעם במזל שלכם, הוא למעשה דורש מהם את האומץ האישי להציב גבולות מול הקרובים לכם ולהסביר להם שעליכם לשמר את כוחותיכם .

 

שבעה מתוך עשרה כוכבים נמצאים בנסיגה. מצב טעון רגיש ומיוחד.

כיצד זה ישפיע על כולנו?!

זהו שבוע מאתגר מאוד שבו שבעה מתוך עשרה כוכבים המשפיעים על מפת המדינה נמצאים בנסיגה ולכן זוהי תקופה בה הכול מוקצן , סף הסבלנות קצר ביותר ולאט לאט כל אחד רואה את סך כל התמונה בבהירות רבה יותר ובהתאם לכך מתנהל.

למעשה , זהו תפקידו של כל מושג הרטרו. להראות ולחדד את מה שכבר מזמן היה טעון תיקון, ועכשיו כבר אי אפשר להסתיר זאת יותר.

הפעם אדבר על כוכב נוסף שנכנס לנסיגה והוא הכוכב יופיטר, שהינו אחד מהכוכבים היותר אהודים והמוכר גם בשם צדק = יופיטר = שפע.

מהשבוע ועד לינואר 2024  , יהיה הכוכב בנסיגה והשפעתו החיובית תהפוך את עורה ותהיה שלילית.

 

ולמי ששכח – כמה מילים על יופיטר ….

יופיטר המוכר גם בשמו כוכב הצדק (שפע)  נמצא כיום במזל שור, (שהוא גם מזל המדינה) ונסיגתו תשפיע גם על המזלות הבאים. שור, עקרב, אריה, דלי ,מאזניים וקשת.

במובן החיובי יופיטר הוא הכוכב המקושר לשפע, מזל והצלחה. הוא נותן חלון הזדמנות לכל מי שחווה את ההשפעה שלו, ונותן מרחב זמן של שנה על מנת לפעול, להתרחב , להתעצם וליישם את ההזדמנויות שהוא מעניק.

מאחר וכוכב זה מגיע אחת ל-12 שנים ומשפיע למשך שנה שלמה על המזל בו הוא נמצא והפעם על מזל שור עם השפעה על המזלות שציינתי – זה הזמן (בסיום הנסיגה) להיפתח אל היקום, להפעיל דמיון מודרך ולהתמגנט אל האנרגיה הנכונה כדי להיכנס בדלת ההזדמנויות. עד הנסיגה התחושה בדרך כלל שדברים פועלים לטובתכם והיחסים חמים, טובים ותקינים . ייתכן והרגשתם שבאים לקראתכם, אתם בעלי מזל והחיים זורמים.

ואולם מחודש זה בגלל הנסיגה עד לסוף השנה, יתהפך הגלגל ואתם עלולים להרגיש את יופיטר גם מצידו השלילי והפעם ובעיקר לילידי המזלות שציינתי .

אלה המזלות שיותר חייבים להיזהר, כיוון שאתם הם אלה שתרגישו יותר בחילופי האנרגיה ועלולים  להיכנס למצבים של חוסר איזון ויציאה מפרופורציה.

האנרגיה של יופיטר גורמת לדברים להיעשות בגדול. למעשה, כל אנרגיה שתחושו תחת השפעה כוכבית זו תהיה רבת עוצמה בחווייתה מהרגיל.

מבחינה כספית ייתכנו הוצאות שלא חשבתם עליהם מראש ולכן מומלץ לחשוב כמה פעמים לפני שאתם מתכננים הוצאה כלשהי.

ייתכן והדברים הטובים וגם הרעים יגיעו בגדול, וגם אם תפעילו הגיון בריא וישר יקשה עליכם להבין/לראות את הדברים בפרספקטיבה הנכונה.

דברים רבים יראו לכם “גדולים” יותר ממידותיהם הרגילות והדבר עשוי לסחוף אתכם לטלטלה רגשית.

רבים מכם עשויים להשמין בפרק זמן זה כתוצאה מיציאה מאיזון. שימרו על עצמכם ועל הבריאות.

שאר המזלות יחוו אנרגיה זו דרך קשרים אישיים עם אנשים שהשפעת הכוכבים מופעלת עליהם, כך שכולם ירגישו אנרגיה כוכבית זו.

כמובן שגם במדינה הכול מתרחש בעוצמה גבוהה ובגדול כיאה ליופיטר בנסיגה ועדיף יהיה אם בתהליכי קבלת ההחלטות יחכו המושכים בחוטים עד שהכוכבים יתיישרו – אך לא נראה שזה המצב ולכן ימשיך הכאוס לעוד פרק זמן רב.

 

ובכל זאת ננסה להישאר אופטימיים ולקוות להתפתחויות חיוביות.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

התחזית השבועית מאת צילה שיר-אל אסטרולוגית ויועצת זוגית ומשפחתית. נייד 0522248626 אימייל Shirel.zila@gmail.com

צילה שיר אל. צילום פרטי
צילה שיר אל. צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

עיצוב ללא שם – 2024-07-04T180537.781

למעון יום חדש באור יהודה דרושים/ות מטפלים/ות

תפריט נגישות