יום חמישי , יולי 4 2024
דף הבית / הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות 24.9-30.9.2023

הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות 24.9-30.9.2023

הורוסקופ/אסטרולוגיה: תחזית שבועית 24.9-30.9.2023 לילידי כל המזלות, טיפ לילידי השבוע וגם תחזית שנתית כללית לילידי מזל מאזניים

הורוסקופ שבועי. צילום canva
הורוסקופ שבועי. צילום canva

תחזית שבועית מאת צילה שיר-אל אסטרולוגית ויועצת זוגית ומשפחתית לפניכם


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


טיפ לילידי מזל השבוע 

מאחר וכוכב העשייה המוכר בשמו מארס = מאדים הגיע לבקר במזל שלכם מומלץ לכם לנצל אנרגיה זו על מנת לנסות ולהשפיע על אחרים לגבי תוכניותיכם.

טלה 21 במרץ עד 19 באפריל

נושאי עבודה ושותפויות יהיו מאוד משמעותיים בשבוע זה למרות שזוהי תקופה של חגים ודווקא בשל כך, תוכלו לסגור ולעגל פינות. אל תתרגשו בכל פעם שההצלחה לא מגיעה כפי שאתם מצפים ומייחלים, כיוון שיש כוכב משמעותי בבית הקריירה שלכם הדוחף אתכם למהפך, אף מצד שני גורם לכם לקשיים והדברים אינם מגיעים אליכם בקלות כפי שהייתם מצפים.

שור 20 באפריל עד 20 במאי

הכוכב שלכם המוכר בשמו וונוס שאחראי על מערכות יחסים וכספים, הגיע לבית המשפחה הגרעינית שלכם ומביא בכנפיו רגעים של שמחה ופרגון אם במערכת הזוגית ואם במערכת המקצועית. גם כוכב יופיטר שמביא שפע ועדיין נמצא במזל שלכם משפיע מאוד על האישיות והחיים שלכם ומביא לכם תחושה שזוהי תקופה מעולה להתחלות חדשות. זה הזמן לנסות להדק קשרים.

תאומים 21 במאי עד 21 ביוני

נצלו את התקופה עד לסוף דצמבר כדי לגבש לעצמכם תוכנית לקידום בקריירה כיוון שכוכב סטורן שגורם לעיכובים נמצא אצלכם בבית זה ודורש מכם לקיחת אחריות חדשה במידה ואתם רוצים להצליח כפי שאתם מתכננים. זה בדיוק הזמן שבו אתם יכולים להקשיב לאני הפנימי שלכם בגלל מעבר כוכב השפע בבית תת המודע שלכם ועל ידי הקשבה זו, תתחברו למקומות הנכונים לכם.

סרטן  22 ביוני עד 22 ביולי

אתם עסוקים במלוא מובן המילה עם האנשים הקרובים לכם בסביבת המגורים שלכם ושאיתם נאלצתם להתפשר בתוקף הנסיבות. ולמרות ההתפשרות שאינה נוחה לכם , נראה שאתם יכולים להתמודד עם כל נושא בהצלחה ולהגיע אל התוצאות המקוות. צפויים לכם שמחות בתוך המסגרת הביתית שלכם , כך שתוכלו להקדיש בחגים את הזמן הנבחר לקרובים לכם לשעות איכות.

אריה 23 ביולי עד 22 באוגוסט

בבית הכספים שלכם מבקר הכוכב מרקורי שמביא איתו תקשורת והבנה כיצד דברים צריכים להתנהל ברמה האישית עבורכם בתחומי הכספים והכלכלה שלכם. חשוב לבצע חשיבה כלכלית שתאפשר לכם לחיות את חייכם כפי שבאמת הייתם רוצים. המשפחה והסביבה מנסים לעזור לכם, אך לעיתים קצרה ידם מלהושיע ואין לכם ברירה אלא לסמוך בעיקר על עצמכם.

בתולה 23 באוגוסט עד 22 בספטמבר

זהו עדיין חודש קרוב ליום ההולדת שלכם ורק עכשיו אתם מתחילים לצאת מהתחושה הפחות נוחה שהייתה סביב יום ההולדת. זוהי תקופה אינטנסיבית למדי בה על כל אחד מכם למצוא את הנישה המתאימה לו לחיים. ואולם, מנגד נמצאים גם הכוכב נפטון שביכולת הפנימית שלו הוא מערפל את יכולת החשיבה וגם הכוכב סטורן הקורא ללקיחת אחריות ואתם נקרעים בין שני הרגשות.

מאזניים 23 בספטמבר עד 22 באוקטובר

במהלך החודש הקרוב תהיו עסוקים בכל הנוגע לתת ההכרה שלכם, כיוון שאתם יכולים למצוא את עצמכם מהרהרים בשאלות שהן די קיומיות עבורכם כמו בדיקה של דפוסי ההתנהגות שרכשתם עד היום במהלך החיים ואתם לא בטוחים שאתם מעוניינים להמשיך איתם וכבר לא משרתים אתכם. לצערכם, עדיין אין בידיכם את הכוח לעשות את השינוי הנדרש, על מנת לשחרר אותם ולהיפטר מהשפעותיהם .

עקרב 23 באוקטובר עד 21 בנובמבר

הכוכב וונוס שמשפיע על מערכות יחסים נמצא אצלכם בבית הקריירה למשך כל החודש הקרוב. כוכב זה מרגיש מצוין במזל שלכם כיוון שאתם נותנים לו הרבה נופך של עומק והתחדשות. ועל כן, נראה שבחודש הקרוב תוכלו ליהנות משפע של מחמאות בעבודה על ההישגים שלכם וגם פינוקים שיגיעו אליכם במסגרת העבודה . מעבר כוכב זה בשילוב עם כוכב השפע בבית הזוגיות, מלמדים על התחלות חדשות.

קשת 22 בנובמבר עד 21 בדצמבר

היחסים הבין אישיים במשפחה אינם מתנהלים בתקופה זו על מי מנוחות בגלל העובדה שהכוכב סטורן שנכנס לבית המשפחה הגרעינית שלכם מבשר על כך שהוא מבקש מכם להאט את הקצב , לראות את האחרים ולקחת אחריות על כל הנעשה סביבכם. אינכם יכולים לספר בפומבי מה אתם חושבים ולכן נראה שהמעשים שלכם אינם יכולים לבוא כרגע לידי ביטוי ממשי.

גדי  22 בדצמבר עד 19 בינואר

איכשהו למרות הקשיים שלכם אתם תמיד מסתדרים ושורדים ובסופו של דבר גם יוצאים מחוזקים. זה בדיוק הזמן הנכון עבורכם לקחת אחריות חדשה בכל תחום שתבחרו, כיוון שלמרות שהדברים אינם זורמים על מי מנוחות אתם מצליחים במטרות שלכם ולא תאפשרו לאחרים להשפיע עליכם במקום שלא תהיו שלמים איתו. מבחינה כספית תקופת החגים תהייה תקופה שקטה, והשתדלו לשמר אותה ככזו.

דלי 20 בינואר עד 18 בפברואר

הכוכב מארס שמביא איתו עשייה ותנועה נמצא במקום המקושר עם נסיעות וטיולים בחודש הקרוב . זה בדיוק הזמן הנכון עבורכם לשנס מותניים ולטייל במקומות חדשים ולא מוכרים. כוכב זה ייתן לכם את הכוח והעוצמה לעשות שינויים משמעותיים ולקחת יוזמה כפי שמתאים לכם. כמו כן, במידה ותרצו ללמוד – זה הזמן לצאת בהחלטה שאתם מעוניינים להשתלם בפרויקטים חדשים.

דגים 19 בפברואר עד 20 במרץ

אתם אנשים שנחשבים לחלקלקים ביותר מבין כל מערכת גלגל המזלות ולכן בתקופה זו של החגים תבוא יכולת זו לידי ביטוי, כיוון שעכשיו תצטרכו לגייס את כל תשומת הלב שלכם להיות בקשר טוב עם אנשים שחשובים לכם, אם אינכם רוצים להגיע איתם לידי עימות כיוון שידכם תצא על התחתונה. זה הזמן לעשיית חשבונות נפש שיעזרו לכם בהתמודדויות עתידיות.

 

מזל מאזניים

תאריך המזל: בין ה-23.9 ל-23.10
אלמנט: אויר
אופי האלמנט: יוזם
איבר בריאותי רגיש: כליות, פרקים.

תכונות חיוביות של המזל: אנשים הגיוניים, אובייקטיבים, נעימי הליכות, ידידותיים, אוהבים שלום והרמוניה, שלווים, מזדהים עם הזולת, אוהבים את החיים הטובים, מעולים בעבודת צוות, ניתן להגיע איתם להסדר, פשרה ושיתוף פעולה, בעלי חוש אומנות מפותח.

תכונות שליליות של המזל: חסרי יכולת להחליט, חסרי בטחון, בעלי דעות שונות בגלל חוסר היכולת לקחת אחריות על חייהם, לא נותנים מעצמם עד הסוף במערכות יחסים – שומרים מרחק מהזולת ולכן נחשבים לקרים רגשית, תלותיים, נצלנים בגישתם לאחרים.

תחזית שנתית כללית לילידי המזל

שפע – עד לחודש יוני הקרוב תאלצו להתמודד עם נושאי כספים שמגיעים לכם מאחרים ולא תהיו שלמים עם העשייה שלכם , כיוון שתדעו שאתם משלמים הרבה כסף עבור נושאים שחשובים לכם אך לא בהכרח מתוגמלים כפי שבאמת מגיע לכם לדעתכם. חשוב מאוד שתהיו עקביים בכל הנוגע לכספים שלכם ולא תתנו לאף אחד יותר ממה שמגיע לו כיוון שאתם לגמרי יכולים להיות בטוחים שאם תתנו, לא תקבלו בחזרה מה שמגיע לכם – לפחות לא בשנה זו. האינטואיציה שלכם תהיה טובה במהלך שנה זו ולכן חשוב שתיעזרו בה בבואכם לפתור בעיות שונות.
משנת 2024, יעבור הכוכב למזל תאומים הוא בית הנסיעות והלימודים שלכם ואז יחכו לכם נסיעות שונות במסגרת העבודה ולימודים שיעזרו לכם להתמקצע בנושאים החשובים לכם.

קושי – הכוכב המאתגר המוכר בשמו סטורן וגם שבתאי מבקר אצלכם במקום המקושר עם כל נושאי העבודה שלכם והבריאות. הרעיון הוא שמי שאוהב את עבודתו והולך אליה בשמחה ובהנאה ירגיש טוב יותר פיזית מאשר זה שמגיע לעבודה ממורמר וכעוס. ולכן, זה הזמן הנכון לעצור -לפחות עד לסוף השנה האזרחית ולבדוק האם אתם נמצאים במקום הנכון מבחינתכם והאם אתם שלמים עם העשייה שלכם – במידה והתשובה שלילית, יש להם מספיק זמן כדי לשנות.

נראה שאתם חייבים לקחת אחריות מחודשת על כל העשייה שלכם ובהחלט ייתכן שכדי להצליח תצטרכו לעשות שינויים משמעותיים. זה הזמן לקחת על עצמכם עוד אחריות ועשייה על מנת לשדרג את המעמד המקצועי שלכם ויש לכם זמן של שנתיים לעשות זאת. כמו כן, הקפידו על בריאות ותזונה נכונה שיעזרו לכם לאיזון פיזי ונפשי ויחזקו אתכם.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

התחזית השבועית מאת צילה שיר-אל אסטרולוגית ויועצת זוגית ומשפחתית. נייד 0522248626 אימייל Shirel.zila@gmail.com

צילה שיר אל. צילום פרטי
צילה שיר אל. צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

עיצוב ללא שם – 2024-07-04T180537.781

למעון יום חדש באור יהודה דרושים/ות מטפלים/ות

תפריט נגישות