יום חמישי , יולי 4 2024
דף הבית / הורוסקופ שבועי / הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות 11.2-17.2.2024

הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות 11.2-17.2.2024

הורוסקופ/אסטרולוגיה: תחזית שבועית 11.2-17.2.2024 לילידי כל המזלות, טיפ שבועי לילידי השבוע וגם נרחיב על מזל דגים

הורוסקופ שבועי. צילום canva
הורוסקופ שבועי. צילום canva

תחזית שבועית מאת צילה שיר-אל אסטרולוגית ויועצת זוגית ומשפחתית לפניכם


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


טיפ לילידי השבוע

בשבוע הקרוב תעבור השמש למזל דגים וכוכב היחסים ושמו וונוס יימצא בבית החברים וקרובים ולכן זה הזמן לשדרג את הקשרים האישיים שלכם.

טלה 21 במרץ עד 19 באפריל

כוכב יופיטר שמביא שפע ונותן תחושה של התחלות חדשות עדיין נמצא אצלכם בבית הכספים ולכן נראה שאתם במקום טוב מבחינה כספית, גם אם הדברים לא יצאו כפי שאתם רוצים מלכתחילה והיה נדמה לכם שיש עיכוב כלשהו בקבלת הכספים שמגיעים לכם. נצלו תקופה זו לפתיחה של כל התוכניות שלכם ובחינתם מחדש.

שור 20 באפריל עד 20 במאי

השותפויות בחייכם, בעיקר בנושאי קריירה גורמות לכם להיות חסרי מנוחה כלפי הממונים עליכם , כיוון שנראה שאלה הן שותפויות שנכפו עליכם ולא באו אליכם מהמקום הנכון שבו אתם רוצים לעשות שינוי שיהיה מועיל עבורכם. שיחות נוקבות ומשמעותיות עם הממונים עליכם בעבודה, יכולים לעזור לכם לקדם את עצמכם בתחומי הקריירה.

תאומים 21 במאי עד 21 ביוני

אתם נמצאים בנקודת זמן שבה החיים בנושאי קריירה מסבים לכם דאגה כיוון שאינם זורמים בקצב הרגיל שאתם רגילים ויש לכם תחושה שהדברים נתקעים. המציאות אומנם מראה לכם מהו תחום הקריירה המתאים לכם, כדי לפנות לתחום הנכון, אך עדיין אתם חייבים להשקיע הרבה שעות ומאמץ כדי להוכיח את עצמכם ועובדה זו מתסכלת.

סרטן  22 ביוני עד 22 ביולי

נראה שמערכות היחסים החברתיות עולות שלב וזה הזמן שבו אתם חייבים לשנס מותניים כדי לעזור לקרובים לכם בדרכם החדשה. ייתכנו אירועים ושינויים שייכנסו לחייכם שלמרות שיגרמו לכם נחת, הרי שבמקביל יגרמו לכך שתאלצו לעשות גם שינויים כלכליים בגלל הערכות חדשה שתיכנס לחייכם ותגרום למהפכים.

אריה 23 ביולי עד 22 באוגוסט

אתם עוברים את אחת התקופות הבונות יותר בחייכם מבחינה אישית. נראה שהחיים גורמים לכם לקחת אחריות על נושאים שעד היום התחמקתם מלקחת בהם חלק. עכשיו שאתם בחצי השנה לאחר יום ההולדת, זה בדיוק הזמן לעשות חשבונות נפש ולהעז לפרוץ לעצמכם דרך חדשה וטובה יותר. אל תהססו לעזוב את המוכר והידוע.

בתולה 23 באוגוסט עד 22 בספטמבר

אתם עוברים תקופה שבה אתם מרגישים שיש לכם מחויבות כלפי העבודה ונראה שיש עליכם עומס לא קטן בתחום זה. בסביבה בה אתם חיים ונמצאים ביום יום, יש אנשים שמפרגנים לכם מאוד על דרך פועלכם, גם אם במשפחה הגרעינית שלכם לא תמיד מפרגנים לכם. מומלץ לכם לזרום עם הקיים ולא לנסות ליצור שינויים.

מאזניים 23 בספטמבר עד 22 באוקטובר

זוהי תקופה שבה אתם נאלצים לחשוב בדרכים יצירתיות כיצד לשפר ולשנות את חייכם על מנת להתאימם למציאות ולתקופה שבה אתם נמצאים כרגע. כוכב סטורן המעכב שנמצא בבית העבודה שלכם גורם לכם לכך שאתם לוקחים את הכול ברצינות רבה, לעיתים רבה מדי ואתם בודקים כיצד אתם יכולים לרתום גם את האחרים לצרכים שלכם.

עקרב 23 באוקטובר עד 21 בנובמבר

אתם המזל היחיד שיכול בתקופה הזו ליהנות באופן מלא מביקור כוכב השפע בבית השותפויות שלכם. אתם מבינים בתקופה הזו את החיים בדרך שונה לחלוטין ממה שהבנתם עד היום ולכן אתם גם פתוחים לקבל את ההזדמנויות והאפשרויות הטובות שעד היום אולי הייתם פוסלים אותן . זה הזמן שלכם לשנות ולצמוח מתוך השינוי.

קשת 22 בנובמבר עד 21 בדצמבר

אתם המזל שעוברים את אחת התקופות הקשות של חייכם אם כי גם המפרות ביותר בגלל העובדה שסטורן הכוכב שמביא אתו קשיים נמצא אצלכם במקום המקושר עם המשפחה הגרעינית שלכם. עובדה זו גורמת לכם להבין שאתם חייבים לפתור את הבעיות במעגל הראשון שלעיתים נבעו דווקא מחוסר ידע שלכם כיצד להתנהל. זה הזמן לשינוי.

גדי  22 בדצמבר עד 19 בינואר

מבחינה כספית אתם עוברים את אחת התקופות היותר מעניינות בחייכם כיוון שיש לכם הזדמנות אמיתית לשינוי במידה ואתם מעוניינים לפתח את חייכם בכיוונים חדשים. הגיע הזמן להגיע למקומות הגבוהים אליהם אתם שואפים ועד היום מסיבות שונות לא הצלחתם לעשות זאת. שתפו חברים בכל הקורה אתכם ונסו להיעזר בהם לתמיכה רגשית.

דלי 20 בינואר עד 18 בפברואר

נראה שעד היום חייכם האישיים היו מנוהלים בדרך מאוד ברורה או שלפחות ככה חשבתם והנה עכשיו בעקבות אירועים שונים בחייכם אתם מתחילים להבין שאתם רוצים עוד הישגים , ואולי אפילו לשנות את הכיוון המקצועי שלכם. כוכבים רבים שנמצאים בחודש זה במזל שלכם, יכולים לעזור לכם במימוש תכניותיכם החדשות להצלחה .

דגים 19 בפברואר עד 20 במרץ

נראה שתפיסת העולם שלכם משתנה בעקבות העובדה שכוכבים משמעותיים נמצאים אצלכם בבית תת המודע. תובנות חדשות יכולות לגרום לכם לתת יותר מעצמכם, גם אם זה עלול להגיע על חשבונכם האישי . החיים מזמנים לכם אירועים שונים מבחינה אישית וזאת על מנת שתוכלו לבחון כדאיות ומה נכון לכם לעשות שינוי בתחום.

 

מזל דגים

תאריך המזל: בין ה-19.2 ועד ה-21.3

אלמנט המזל: מים , משתנה

סמל המזל: שני דגים שוחים האחד מול השני

איבר בריאותי רגיש: כפות רגליים

נאמנות: ייתכן מצב של חיים כפולים, או נאמנות מוחלטת לבן/בת הזוג.

תכונות טובות של המזל:
אנשים מאוד רגישים לזולת, למצב הרוח הסביבתי ולכל אנרגיה שזורמת באוויר. אינטואיטיביים, מבינים, בעלי יכולת הזדהות, בעלי יכולת הקרבה ונתינה אמיתית לזולת, יצירתיים, פיוטיים, אנשים נעימים בחברה, בעלי יכולת הקשבה, בעלי יכולת ריפוי אנרגטית.

תכונות שליליות של המזל:
חסרי יושר, מחליקים מצבים כדי לא להתעמת עם נסיבות קשות, לא יודעים להגן על עצמם, בורחים מן המציאות על ידי התמכרות כלשהי, מבולבלים, לא מעשיים, מניפולטיביים, מנצלים את היכולת שלהם להרגיש את הזולת לתועלתם האישית.

תחזית כללית שנתית לילידי מזל דגים

שפע 
הכוכב יופיטר הידוע בכינויו הכוכב המיטיב נמצא אצלכם במקום המקושר עם הסביבה הקרובה שלכם, כך שזה הזמן לאלה מכם שרוצים לעשות שינוי לבחון מה נכון לכם. הדבר הראשון הוא לעשות שיפוץ ושינוי כלשהו בסביבת המגורים הטבעית שלכם כיוון שאתם נמצאים בשלב בו אתם זקוקים להתרעננות מסוימת על מנת להרגיש שהכול זורם סביבכם. גם לימודים או עיסוק בתחום חדש, יכולים מאוד לעזור לכם בריענון תחושות רגשיות ואפילו פיזיות. במהלך חודש יוני יעבור כוכב השפע למשך שנה למקום המאפיין את המעגל הראשון שלכם הוא המשפחה הגרעינית שלכם ואז אתם צפויים לבשורות טובות ומשמחות.
זה גם הזמן לפתור בעיות ישנות שהציקו לכם מול הסביבה ולגרום לכך שאנשים בסביבתם יקשיבו לכם. נצלו תקופה חיובית זו עם המשפחה לחיזוק קשרים.

קושי 
הכוכב סטורן הידוע בכינויו הכוכב המעכב, המלמד ואבי המודעות נמצא אצלכם בפתחו של המזל ולכן התקופה של השנתיים וחצי הקרובים עומדים להיות מאוד משמעותיים עבורכם ואף מלמדים. תפקידו של כוכב זה הוא לדחוק אתכם לפינה בנושא שהכי קשה לכם לשנות ואולי אפילו אתם מרגישים שזה מנוגד לרצון הטבעי שלכם ורק כאשר לא תהייה לכם ברירה תעשו את השינוי המתבקש שלאחר זמן תבינו שהוא היה הכי נכון עבורכם, רק שבזמן אמת לא ידעתם לזהות עובדה זו.

כוכב זה יעזור לכם להתקרקע ולעשות סדר בחיים האישיים שלכם וליצור סדרי עדיפויות נכונים. כוכב סטורן המוכר גם בשמו שבתאי גורם לשחרר נושאים ישנים שהטרידו אתכם. עליכם להבין שלמרות הקשיים שאתם עלולים לחוות, הרי שזו ההזדמנות שלכם להיפטר מבעיות נושנות שהפריעו לכם מלפרוץ קדימה לתחומי חיים חדשים.

 

 

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

התחזית השבועית מאת צילה שיר-אל אסטרולוגית ויועצת זוגית ומשפחתית. נייד 0522248626 אימייל Shirel.zila@gmail.com

צילה שיר אל. צילום פרטי
צילה שיר אל. צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

קבוצת ילדי מועדון הכדורגל גני תקווה. צילום פרטי

“למדנו על סגירת הקבוצה דרך הילדים”: לידר סגרה מספר שנתונים בקבוצת הכדורגל

תפריט נגישות