יום חמישי , יולי 4 2024
דף הבית / הורוסקופ שבועי / הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות 18.2-24.2.2024

הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות 18.2-24.2.2024

הורוסקופ/אסטרולוגיה: תחזית שבועית 18.2-24.2.2024 לילידי כל המזלות וגם טיפ שבועי לילידי השבוע

הורוסקופ שבועי. צילום canva
הורוסקופ שבועי. צילום canva

תחזית שבועית מאת צילה שיר-אל אסטרולוגית ויועצת זוגית ומשפחתית לפניכם


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


טיפ לילידי השבוע

השבוע נמצאים כוכבים אישיים שלכם בבית תת המודע ולכן זה הזמן לשמור את רגשותיכם ודעותיכם לעצמכם ופחות לשתף את האחרים.

טלה 21 במרץ עד 19 באפריל

למרות שכוכב וונוס שמביא יחסים למצב של נועם ואוירה טובה נמצא בבית החברים והמעמד החברתי שלכם, נראה שזה הזמן הנכון לבדוק מערכות אלה עד אשר תהיו בטוחים שאתם נמצאים במקום הראוי לכם. אתם נמצאים כחודש לפני יום ההולדת והאנרגיות שלכם הינן כאלה שאתם חשים צורך להתבודד מעט ולשמור את דעותיכם לעצמכם.

שור 20 באפריל עד 20 במאי

אלה מכם שנולדו בשליש השני של המזל כבר חווים תקופה ארוכה של שינויים ומהפכים בחייכם ואכן אלה ימשיכו עד אשר תהיו שלמים עם עצמכם ועם עשייתכם. ועכשיו נמצא גם כוכב השפע במזל שלכם ונראה שאתם נמצאים בשלב של התחלות חדשות ואף מרגשות. נכון שלא תמיד אתם אוהבים שינויים, אך למעשה הם נועדו לקדם אתכם.

תאומים 21 במאי עד 21 ביוני

למרות שאתם מרגישים קשיים ועיכובים שלא תמיד באשמתכם, הרי שנושאי הקריירה ממשיכים לתפוס אצלכם תאוצה ואתם בטוחים שאתם יודעים מהו הכיוון הנכון לכם ומהי דרך החיים המתאימה לכם. נראה שהשינויים שאתם עושים מדי פעם מוסיפים לכם עניין , אך לעיתים חשוב מאוד שתחשבו קצת יותר לעומק ופחות תגיבו באימפולסיביות.

סרטן  22 ביוני עד 22 ביולי

אתם עוברים תקופה מצוינת בנושאי קריירה למרות שאתם עובדים מאוד קשה . אתם מוערכים מאוד בכל מקום וכספים מגיעים אליכם בתקופה זו כנגד העבודה שלכם וללא מאמץ יתר. כוכב השפע עדיין נמצא בבית המעמד החברתי שלכם כך שנראה שההתנהלות הכללית שלכם הינה טובה במיוחד ומביאה אתכם להישגים.

אריה 23 ביולי עד 22 באוגוסט

נושאי זוגיות וכספים שמגיעים לכם בגלל חובות שעד עכשיו לא גביתם אותם מאוד דומיננטיים בתקופה זו בחייכם ואתם מרגישים שעכשיו אתם מספיק חזקים על מנת להילחם על מה שמגיע לכם ולהראות את היכולות וההישגים שלכם על מנת להצליח בעיסוקכם. כוכב השפע בתקופה זו מצליח להעניק לכם את מקסימום היכולת להצלחה.

בתולה 23 באוגוסט עד 22 בספטמבר

השמש בשמיים נמצאת בבית השותפויות והזוגיות שלכם ונראה שעובדה זו מתעוררת לחיים באופן מאוד משמעותי. אתם נבחנים עכשיו ביכולת שלכם להראות שאתם מצליחים בתוכניותיכם וגם מצפים שהקרובים לכם, כמו בני זוגכם יהיו שותפים לרעיון. הכוכב שלכם מרקורי נמצא בבית העבודה שלכם ומעניק לכם אפשרויות תקשורת חדשות.

מאזניים 23 בספטמבר עד 22 באוקטובר

הכוכב וונוס שהוא גם הכוכב שלכם נמצא במקום המקושר עם היכולת היצירתית שלכם ודורש מכם בתקופה זו להוכיח את עצמכם שוב ושוב ואתם אכן מוכיחים את יכולותיכם. זו הסיבה שאתם מרגישים עכשיו יותר מתמיד שאתם רצויים ונוכחותכם מאוד מקובלת ואהובה. זוהי תקופה טובה לקדם את העבודה שלכם ואת מטרותיכם הטובות.

עקרב 23 באוקטובר עד 21 בנובמבר

כל תפיסת העולם שלכם משתנה בתקופה האחרונה , כיוון שלפתע דרך אירועים שונים אתם מבינים שהחיים שלכם יכולים להיראות אחרת לגמרי אם רק תוכלו להתמודד עם השינויים שאתם צריכים לעשות ואשר נועדו למעשה לקדם אתכם לעתיד טוב יותר. יכולת היצירה שלכם פורחת ותחומים אלה יסבו לכם נחת. אל תחששו משינויים.

קשת 22 בנובמבר עד 21 בדצמבר

אתם חווים תקופה מאוד משמעותית עם המשפחה הקרובה שלכם ויש לכם ניגודים פנימיים בין ללחוץ לעשייה למה שטוב לכם ובין עשייה למה שטוב למעגל הראשון שלכם. עליכם להבין שעליכם לשחרר את הקרובים אליכם ולתת להם לחיות את חייהם מבלי לעשות להם רגשות אשם על כך שהם פורחים ונותנים מעצמם לבניית העצמאות האישית שלהם.

גדי  22 בדצמבר עד 19 בינואר

שלושה כוכבים חזקים ומשמעותיים נמצאים בבית הכספים שלכם ולכן נראה שאתם עוברים תקופה מאוד בונה ואינטנסיבית. יש לכם יכולת להתמודד עם כל מה שעובר עליכם וגם לקחת אחריות בנושאים כלכליים שאינם פשוטים כלל וכלל, אך דורשים החלטות של אישיות חזקה ומגובשת כשלכם. נסו להיעזר בחברים תומכים .

דלי 20 בינואר עד 18 בפברואר

נראה שהגעתם לנקודת זמן של הבשלה משמעותית של חייכם. הכוכבים שהגיעו לבקר במזל שלכם יתנו לכם את הכוח להחליט על המשך דרככם ולנסות לשתף אחרים בתכניותיכם. כוכב השינויים המשמעותיים בחיים בשם פלוטו נכנס למזל שלכם ולכן ייתן לכם את הכוח לעשות את השינוי העיקרי והכי משמעותי על מנת לפתוח בחיים חדשים.

דגים 19 בפברואר עד 20 במרץ

מבחינה אישית אתם נמצאים בתקופה הרבה יותר טובה ויש לכם יכולת לבטא את עצמכם. הכוכבים שהיו עד לאחרונה בבית החברה גרמו לכם לצאת מהקונכייה של עצמכם ולצאת החוצה כדי להכיר אנשים חדשים. עכשיו הגיע הזמן לעבד את כל הידע שצברתם כיוון שיש ביכולתכם להיות גם מטפלים ומרפאים לאחרים הזקוקים לכם.

 

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

התחזית השבועית מאת צילה שיר-אל אסטרולוגית ויועצת זוגית ומשפחתית. נייד 0522248626 אימייל Shirel.zila@gmail.com

צילה שיר אל. צילום פרטי
צילה שיר אל. צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

קבוצת ילדי מועדון הכדורגל גני תקווה. צילום פרטי

“למדנו על סגירת הקבוצה דרך הילדים”: לידר סגרה מספר שנתונים בקבוצת הכדורגל

תפריט נגישות