יום חמישי , יולי 4 2024
דף הבית / הורוסקופ שבועי / הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות 25.2-2.3.2024

הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות 25.2-2.3.2024

הורוסקופ/אסטרולוגיה: תחזית שבועית 25.2-2.3.2024 לילידי כל המזלות וגם טיפ שבועי לילידי השבוע

הורוסקופ שבועי. צילום canva
הורוסקופ שבועי. צילום canva

תחזית שבועית מאת צילה שיר-אל אסטרולוגית ויועצת זוגית ומשפחתית לפניכם


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


טיפ לילידי השבוע

השבוע נמצא כוכב העשייה המוכר בשמו מארס בבית תת המודע שלכם ועל כן תחושו שיותר קשה לכם להביא לידי ביצוע ומימוש, את התוכניות שלכם.

טלה 21 במרץ עד 19 באפריל

השמש וכוכב התקשורת ושמו מרקורי נמצאים כרגע יחדיו בבית תת המודע שלכם ביחד עם הכוכב שגורם למודעות ושמו סטורן. זוהי תקופה עמוסה למדי שבה אתם נדרשים להתגבר על הפחדים האישיים שלכם ולהוכיח לעצמכם שאתם יכולים להתמודד ואף להצליח במצבים קשים, שעד היום לא חשבתם שתוכלו להתמודד איתם בהצלחה.

שור 20 באפריל עד 20 במאי

אלה מכם שנולדו בשליש השני של המזל כבר חווים תקופה ארוכה של שינויים ומהפכים בחייכם ואכן אלה ימשיכו עד אשר תהיו שלמים עם עצמכם ועם עשייתכם. מבחינת יחסים בין אישיים מומלץ לכם לבדוק אם אתם נמצאים במקום שאתם מרוצים ממנו באמת, כי כרגע נמצא כוכב השפע במזל שלכם ומעניק לכם הזדמנויות חדשות ומעניינות.

תאומים 21 במאי עד 21 ביוני

נושאי הקריירה ממשיכים לתפוס תאוצה ואתם בטוחים שאתם יודעים מהו הכיוון הנכון ודרך החיים המתאימה לכם. נראה שהשינויים שאתם עושים מדי פעם מוסיפים לכם עניין, אך לא תמיד מצביעים על חשיבה נכונה. זה הזמן לעצור מעט, גם בגלל העובדה שכוכב סטורן בבית הקריירה שלכם מלמד על כך שיש הכרח לעשות זאת, על מנת להיערך מחדש.

סרטן  22 ביוני עד 22 ביולי

אתם עוברים תקופה מצוינת בנושאי קידום וטיפוח ההכרה שלכם בעיני אחרים עד כדי כך שהמעמד החברתי והאישי שלכם עולה. זה הזמן הנכון במידה ויש לכם יכולת לעשות זאת, לחפש גם תשובות ואף לימודים מתאימים מעבר לים שיעזרו לכם לקדם את עצמכם ואת הקריירה שלכם לפסגות שאתם שואפים להגיע אליהם.

אריה 23 ביולי עד 22 באוגוסט

אתם בתקופה של חשבונות נפש כיוון שנראה שאתם נושאים על גבכם אחריות גבוהה ואולי אפילו רבה מדי ביחס להשקעה שאתם באמת צריכים להשקיע על מנת להצליח. יש לכם אפשרות להתקדם עכשיו ביחס לכל התוכניות שלכם ואף לשתף פעולה עם אנשים קרובים שיעזרו לכם להצליח. תנו לכל מי שמבקש לעזור לכם את היכולת הזו ואל תסרבו.

בתולה 23 באוגוסט עד 22 בספטמבר

השמש בשמיים נמצאת בבית השותפויות והזוגיות שלכם ונראה שעובדה זו מתעוררת לחיים באופן מאוד משמעותי. אתם נבחנים עכשיו ביכולת שלכם להראות שאתם מצליחים בתוכניותיכם וגם מצפים שהקרובים לכם, כמו בני זוגכם יהיו שותפים לרעיון. הכוכב שלכם מרקורי נמצא בבית העבודה ומעניק לכם אפשרויות תקשורת חדשות.

מאזניים 23 בספטמבר עד 22 באוקטובר

כוכב התקשורת מרקורי נמצא בבית היצירה שלכם לצדו של הכוכב סטורן שבא להראות לכם שעל מנת להצליח, עליכם לחשוב בצורה יצירתית יותר . התחביבים והרעיונות שלכם להתקדמות הפכו לעבודה שאתם מוכנים להשקיע בה את מירב המאמצים, על מנת להצליח ולהראות גם לאחרים שיש לכם את היכולת להתמודד ולהצליח.

עקרב 23 באוקטובר עד 21 בנובמבר

כל תפיסת העולם שלכם משתנה בתקופה האחרונה , כיוון שלפתע דרך אירועים שונים אתם מבינים שהחיים שלכם יכולים להיראות אחרת לגמרי אם רק תוכלו להתמודד עם השינויים שאתם צריכים לעשות ואשר נועדו למעשה לקדם אתכם לעתיד טוב יותר. יכולת היצירה שלכם פורחת ותחומים אלה יסבו לכם נחת. אל תחששו משינויים.

קשת 22 בנובמבר עד 21 בדצמבר

כתוצאה מביקור כוכב סטורן שמשפיע על המעגל הראשון של חייכם, אתם מרגישים שאתם מחויבים לדאוג לכך שהסביבה שלכם תהייה מרוצה מהעשייה שלכם, אך אתם מרגישים ניגודים פנימיים בין ללחוץ לעשייה למה שטוב לכם ובין עשייה למה שטוב למעגל הראשון שלכם. עליכם להבין שעליכם לשחרר את הקרובים אליכם ולתת להם לחיות את חייהם .

גדי  22 בדצמבר עד 19 בינואר

שלושה כוכבים חזקים ומשמעותיים נמצאים במקום המקושר עם הסביבה הטבעית שיכולה להיות בבית האישי שלכם או אף במקום העבודה. יש לכם צורך לשנות ולהרגיש שהנה אתם מתחדשים. אתם יכולים לעשות זאת בסביבה שלכם, על ידי שינוי מיקום וטיפוח הקיים בדרך שלא הייתה עד היום, ושתיתן לכם תחושת התחדשות.

דלי 20 בינואר עד 18 בפברואר

נראה שחייכם האישיים בתקופה האחרונה הינם כאלה שאתם צריכים להתמודד עם תקופה כלכלית לא פשוטה וחשוב מאוד שתהיו ערניים לשם כך כדי להצליח בתכניותיכם. יש לכם תמיד תכנית מגרה שתיתן לכם יכולת התחדשות וחשוב שתשתמשו בה לצורך המטרות שלכם. אל תתנו לאחרים לנצל את טוב לבכם.

דגים 19 בפברואר עד 20 במרץ

כוכב סטורן שנכנס למזל שלכם, גורם לכך שאתם מבינים שאתם צריכים לקחת אחריות ובמקרה שלכם יכול לעזור לכם להתמודד עם המציאות ולהבין שהמעשים שלכם הינם כאלה שאתם חייבים להתמודד עם התחלות חדשות ולצאת מהקונכייה האישית שלכם שלעיתים קרובות מדי נוח לכם להישאר בה מבלי להתמודד עם נושאים שאינם נוחים לכם.

 

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

התחזית השבועית מאת צילה שיר-אל אסטרולוגית ויועצת זוגית ומשפחתית. נייד 0522248626 אימייל Shirel.zila@gmail.com

צילה שיר אל. צילום פרטי
צילה שיר אל. צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

קבוצת ילדי מועדון הכדורגל גני תקווה. צילום פרטי

“למדנו על סגירת הקבוצה דרך הילדים”: לידר סגרה מספר שנתונים בקבוצת הכדורגל

תפריט נגישות