יום שלישי , יולי 2 2024
דף הבית / הורוסקופ שבועי / הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות- 12.5-18.5.2024

הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות- 12.5-18.5.2024

הורוסקופ/אסטרולוגיה: תחזית שבועית 12.5-18.5.2024 לילידי כל המזלות וגם טיפ שבועי לילידי השבוע

הורוסקופ שבועי. צילום canva
הורוסקופ שבועי. צילום canva

תחזית שבועית מאת צילה שיר-אל אסטרולוגית ויועצת זוגית ומשפחתית לפניכם


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


טיפ לילידי השבוע

בשבוע הקרוב יבקר במזל שלכם הכוכב וונוס שאחראי על יחסים אישיים ולכן צפויים לכם ימים של בשורות טובות והנאות עם האנשים הקרובים לכם ביותר.

טלה 21 במרץ עד 19 באפריל

בחודש הקרוב יימצא כוכב העשייה המוכר בשמו מארס במזל שלכם וייתן לכם את הכוחות הנפשיים והפיזיים לביצוע משימות שדחיתם אותם זמן רב. זה בדיוק הזמן שלכם להשתדל ולהיות בקשר טוב עם הסביבה הקרובה שלכם ולפעול יחד למען מטרות משותפות. נצלו את האנרגיה של כוכב זה לתכנון תכניות לטווח הארוך לימים שבהם יהיה לכם פחות כוח ואנרגיה לעשייה.

שור 20 באפריל עד 20 במאי

כוכבים רבים נמצאים השבוע במזל שלכם ועובדה זו מלמדת על כך שנושאים אישיים יעלו על הפרק בתקופה הקרובה ואתם תמצאו עצמכם עסוקים יותר מתמיד. נראה שהעשייה שלכם תבליט את האישיות שלכם לעיני כולם ותקבלו המון מחמאות מאנשים קרובים ורחוקים על העשייה והנתינה שלכם למען הזולת. זוהי תקופה מעולה לחיזוק יחסים בין אישיים בכל הרמות.

תאומים 21 במאי עד 21 ביוני

אתם נמצאים בתקופה שפותחת את יום הולדתכם ועם כוכבים רבים שנמצאים אצלכם בבית תת המודע שגורמים לכם להיות מסוגרים בתוך עצמכם עם הרבה שאלות משמעותיות שאתם שואלים את תת ההכרה שלכם וגם באופן פיזי את הסביבה ובוחנים כיצד אתם יכולים לשפר את חייכם. התחילו בכך שתעשו קודם כל שלום עם עצמכם ותפסיקו לחוש רגשות אשם.

סרטן  22 ביוני עד 22 ביולי

אתם נמצאים בתקופה סוערת עם עצמכם בכל הנוגע לכל מה שקורה אצלכם בעבודה ובחיים האישיים. נראה שאתם מקובלים בכל מקום בו אתם רוצים להשאיר רושם, ואכן עכשיו זה הזמן לקדם את עצמכם בתחומים השונים של החיים. אתם מוצאים עצמכם עסוקים בעבודה אינטנסיבית שגורמת לכם להיות עסוקים ומוטרדים ללא הרף ולכן חשוב למצוא את האיזון.

אריה 23 ביולי עד 22 באוגוסט

אתם בולטים מאוד מבחינה מקצועית וכוכבים רבים נמצאים אצלכם בבית הקריירה. זה הזמן להתחזק בתחום ולא לאפשר לאף חוסר בטחון קטנטן להפר לכם את הידיעה שאתם מוצלחים. מאחר וכוכב השפע נמצא בבית הקריירה שלכם, הרי נראה שהפעם אתם חווים הצלחות שבעבר לא היו לכם. למרות שלעיתים האירועים החיצוניים יהיו מנוגדים לאני מאמין שלכם , מומלץ לכם להבליג הפעם.

בתולה 23 באוגוסט עד 22 בספטמבר

כל עוד כוכב סטורן הכוכב שמביא אתו עיכובים וקשיים נמצא אצלכם בבית הזוגיות והשותפויות , אתם מרגישים עיכובים שמאוד מתסכלים אתכם כיוון שאתם מזל שמאוד חשוב לכם ללכת לפי הכללים ובצורה מסודרת. יחד עם כך, זוהי תקופה שבה אתם יכולים לקחת אחריות, לא נבהלים מכל קושי ויודעים שיש לכם יכולת לצאת ממצבים קשים. עובדה זו לבדה אמורה להרגיע אתכם.

מאזניים 23 בספטמבר עד 22 באוקטובר

כוכב העשייה המוכר בשמו מארס נכנס אליכם לבית השותפויות ונותן לכם דחיפה חזקה בנושא לאחר תקופה ארוכה שבה רק בניתם את העתיד שלכם על ידי תכניות משמעותיות. עובדה זו יכולה לגרום לכם לעבוד יותר מהרגיל, כך שאתם יכולים להתעייף יתר על המידה. היזהרו משחיקה ולמדו להקשיב לגוף שלכם ולא להתיש את עצמכם באופן מוגזם.

עקרב 23 באוקטובר עד 21 בנובמבר

בית השותפויות שלכם מופעל באופן אינטנסיבי וכוכבים רבים מבקרים אצלכם במקום זה. עובדה שמצביעה על כך שאתם צריכים ללמוד כיצד להתנהל במצבים שונים וכיצד לא להעמיס על עצמכם את צרותיהם של האחרים ולחילופין לא להעיק על אחרים במה שנראה לכם כנכון. למדו לשמור על פרופורציה ולא לצאת מאיזון גם אם הדברים לא מתאימים לתפיסת עולמכם.

קשת 22 בנובמבר עד 21 בדצמבר

בית העבודה והבריאות מופעלים אצלכם על ידי כוכבים רבים ומשמעותיים ונראה שאתם לוקחים על עצמכם אחריות יתר כיוון שאתם לעיתים קרובות מרגישים שאין לכם על מי לסמוך, אלא על עצמכם.  נצלו תקופה זו להשלים כל מה שאתם רוצים לעשות, כיוון שנראה שבפעם אחרת לא תוכלו לעשות זאת באותו דיוק ואנרגיה כפי שאתם יכולים לעשות היום.

גדי  22 בדצמבר עד 19 בינואר

בימים הקרובים תרגישו שאתם דואגים לאנשים קרובים לכם וגם לעצמכם, ריבוי אירועים בחיק המשפחה גורמים לכך שאתם נלחצים ונוטים להגיב בצורה חסרת סבלנות בכל פעם שאין לכם יכולת להכיל את צרותיהם של האחרים. ייתכן שאתם מרגישים מאוימים ולכן אתם מגיבים באגרסיה,  גם אם אין הדבר הכרחי ולכן חשוב מאוד שתלמדו למתן את האנרגיה הפנימית שלכם.

דלי 20 בינואר עד 18 בפברואר

נראה שמרבית האנרגיה שלכם הולכת למקום שבו אתם מרגישים את המחויבות הגדולה ביותר עבורכם, והוא בית המשפחה הגרעינית שלכם. פעמים רבות קשה לכם עם זה, בגלל העובדה שאתם לא יכולים לעשות את ההפרדה בין מה שקשה לכם בתחום האישי ובין מה שקשה לכם בתחום המשפחתי. רק כאשר תוכלו לעשות את ההפרדות האנרגטיות, תוכלו לפעול בצורה אובייקטיבית.

דגים 19 בפברואר עד 20 במרץ

אתם חשים אחריות כלפי אנשים קרובים, גם אם הם אינם מבקשים זאת מכם ולכן לעיתים מאוד אתם חשים כובד משמעותי כתוצאה מתחושת המחויבות שלכם. בית הכספים שלכם בחודש הקרוב מופעל על ידי כוכב העשייה המוכר בשמו מארס ולכן אתם פועלים מבחינה כספית בניסיון לתחזק בצורה יותר חכמה את כל הנושא הכלכלי שלכם וגם ,לעשות שינויים משמעותיים שיגדילו לכם את ההכנסות.

 

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

התחזית השבועית מאת צילה שיר-אל אסטרולוגית ויועצת זוגית ומשפחתית. נייד 0522248626 אימייל Shirel.zila@gmail.com

צילה שיר אל. צילום פרטי
צילה שיר אל. צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

הולכי רגל במעבר חציה (צילום אור ירוק)

איזו שכונה הכי מסוכנת להולכי רגל בקריית אונו?

תפריט נגישות