יום שלישי , יולי 2 2024
דף הבית / הורוסקופ שבועי / הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות- 19.5-25.5.2024

הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות- 19.5-25.5.2024

הורוסקופ/אסטרולוגיה: תחזית שבועית 19.5-25.5.2024 לילידי כל המזלות וגם טיפ שבועי לילידי השבוע

הורוסקופ שבועי. צילום canva
הורוסקופ שבועי. צילום canva

תחזית שבועית מאת צילה שיר-אל אסטרולוגית ויועצת זוגית ומשפחתית לפניכם


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


טיפ לילידי השבוע

בשבוע הקרוב ייכנס למזל שלכם כוכב המזל וההזדמנויות המוכר בשמו יופיטר וישהה אצלכם במשך כל השנה הקרובה. זוהי תקופה מעולה להתחלות חדשות.

טלה 21 במרץ עד 19 באפריל

בשבוע הקרוב יימצא כוכב המוכר בשמו וונוס בבית המעגל הראשוני שלכם הוא הסביבה הקרובה ויגרום לכך שתוכלו להתפשר במצבים שונים שבעבר הייתם מגיבים עליהם בחוסר סבלנות כהרגלכם, שכן וונוס במזל תאומים תמיד משפיע עליכם לטובה . זה בדיוק הזמן שלכם להשתדל להשקיע  ולהיות בקשר טוב יותר עם החברה הקרובה שלכם, ולפעול למען מטרות משותפות.

שור 20 באפריל עד 20 במאי

השמש בשמיים וגם הכוכב שלכם וונוס, ימצאו במשך החודש הקרוב בבית הכספים שלכם כך שתהיו עסוקים במימוש הצרכים שלכם להצלחה אישית וכלכלית. עובדה זו מלמדת על כך שנושאים חברתיים ואישיים כמו גם נושאים של כסף יהיו מאוד רגישים אצלכם בחודש הקרוב ולכן חשוב שתיזהרו בכל הנוגע להוצאת כספים מיותרת שאינה הכרחית.

תאומים 21 במאי עד 21 ביוני

אתם נמצאים בתקופה שפותחת את יום הולדתכם עם הכוכב שלכם מרקורי שנמצא בבית תת המודע שלכם ועם הכוכב וונוס שיבקר אצלכם בחודש הקרוב במזל ויגרום לכך שנושאים ותחומים שונים הנוגעים לאישיות שלכם ומערכות יחסים תהיינה רגישות ביותר . הנושא המשמעותי בשלב זה הוא ביקורה של השמש שמדגישה את הצורך שלכם במימוש אישי.

סרטן  22 ביוני עד 22 ביולי

ימים לא פשוטים עוברים עליכם בתחומים השונים של החיים ולמרות הצורך שלכם בשקט, מנוחה ואפילו להתבודד קצת עם עצמכם ומחשבותיכם, נראה שהחיים לא מאפשרים לכם זאת ואתם מוצאים עצמכם עסוקים ומוטרדים ללא הרף. בתוקף הנסיבות. חשוב מאוד שתכינו לעצמכם לו”ז שבו הדאגה לעצמכם ולבריאות שלכם תהיה במקום הראשון.

אריה 23 ביולי עד 22 באוגוסט

אתם בולטים מאוד מקצועית וחברתית בכל מקום אליו אתם מגיעים ונראה שהקריירה שלכם בשלבי עלייה. חשוב מאוד שבשלב זה תפעלו פעמים רבות בשיתוף עם חברים קרובים כדי להגיע למטרות שלכם ועדיף שלא תיכנסו לעימותים בנושאים שמראש אתם יודעים שיש לכם נטייה להתרגז בגללם ולהגיד דברים שהם מעבר לרצוי ועלולים להשאיר משקעים.

בתולה 23 באוגוסט עד 22 בספטמבר

בשורות טובות ושיתופי פעולה חדשים ייתכנו בנושאי קריירה, כך שאתם  אמורים להרגיש שלמרות הקשיים המקצועיים שהיו לכם לאחרונה , בכל זאת המזל שפר עליכם ואתם מתחילים ליהנות מפירות השקעתכם. הכוכב שלכם מרקורי נמצא החודש במקום המקושר עם לימודים ותפיסת עולם שמחוץ לקופסא. רק התנהלות כזו תעזור לכם להצליח.

מאזניים 23 בספטמבר עד 22 באוקטובר

כוכב העשייה המוכר בשמו מארס עדיין נמצא אצלכם בבית השותפויות האישיות ונותן לכם דחיפה חזקה בנושא לאחר תקופה ארוכה שבה הייתם מרוכזים ועסוקים בבניית השטח. עובדה זו יכולה לגרום לכם לעבוד יותר מהרגיל, כך שאתם יכולים להתעייף יותר מדי. חשוב שתלמדו לשמר את הכוחות שלכם ולא תתנו לאחרים שיודעים שאפשר לקחת מכם אנרגיה לעשות זאת.

עקרב 23 באוקטובר עד 21 בנובמבר

בית השותפויות והיחסים האישיים מופעל אצלכם בצורה אינטנסיבית ונראה שעדיין אין לכם את מרבית האפשרויות שהייתם רוצים שיהיה לכם. אתם חייבים לעשות שינוי בצורת החשיבה שלכם ולא לצפות שאחרים יעבדו בשבילכם. השבוע יעבור כוכב השפע גם הוא למקום המקושר עם בית השותפויות שלכם, כך שתרגישו שכל הסביבה שלכם באה לעזרתכם.

קשת 22 בנובמבר עד 21 בדצמבר

השמש בשמיים נכנסה אליכם לבית השותפויות העסקיות והרגשיות, ולכן כל מערכת יחסים או שותפות, תעמוד למבחן בתקופה זו שהיא בהחלט מאתגרת עבורכם. חשוב מאוד שבמשך התקופה הקרובה ולא רק בשבוע הקרוב, תקשיבו לשפת הגוף של הסמוכים אליכם ובהתאם לכך תגיבו. מומלץ לתת הזדמנות למערכות יחסים חדשות ולא לפסול אותן על הסף.

גדי  22 בדצמבר עד 19 בינואר

בימים הקרובים תרגישו שאתם דואגים מבחינה מקצועית לגבי עתידכם וגם לסביבה הטבעית שלכם כיוון שקיימים אירועים רבים מבחינה אישית ומקצועית שמעיבים על היכולת שלכם להחליט בצורה אובייקטיבית. מאחר וכוכב היחסים הבין אישיים נמצא בבית העבודה שלכם, אין ספק שיחסים מקצועיים יהיו משמעותיים, אך עם שיחה עניינית תוכלו לפתור בעיות רבות.

דלי 20 בינואר עד 18 בפברואר

נראה שמרבית האנרגיה שלכם מנותבת למקום שבו אתם מרגישים מחויבות גדולה והוא המעגל הראשון של חייכם, הוא בית המשפחה כמו כן, יש לכם יותר צורך במימוש יצירתי בחייכם. חשוב מאוד שלא תתייאשו מאנשים קרובים גם אם אתם בטוחים שהם עושים טעויות שהיו יכולות להימנע מהם, אם רק היו מקשיבים לכם. בשבוע זה עליכם לתת לאחרים מרחב זמן להגיע להחלטות.

דגים 19 בפברואר עד 20 במרץ

אתם חשים מחויבות גדולה לאנשים במעגל המשפחתי של חייכם שהיו בשבילכם בכל פעם שהייתם זקוקים להם. זה הזמן לנסות ולהחזיר לאנשים כגמולם באופן שימלא אתכם ואותם בסיפוק ויגרום לקשר ביניכם להעמיק. ייתכן ולעיתים תקבלו תגובות שונות ואפילו סותרות מאנשים קרובים לכם שרוצים את קרבתכם, אך אל תתנו לעובדה זו להרפות את ידיכם.

 

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

התחזית השבועית מאת צילה שיר-אל אסטרולוגית ויועצת זוגית ומשפחתית. נייד 0522248626 אימייל Shirel.zila@gmail.com

צילה שיר אל. צילום פרטי
צילה שיר אל. צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

הולכי רגל במעבר חציה (צילום אור ירוק)

איזו שכונה הכי מסוכנת להולכי רגל בקריית אונו?

תפריט נגישות