יום שלישי , יולי 2 2024
דף הבית / הורוסקופ שבועי / הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות- 26.5-1.6.2024

הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות- 26.5-1.6.2024

הורוסקופ/אסטרולוגיה: תחזית שבועית 26.5-1.6.2024 לילידי כל המזלות וגם טיפ שבועי לילידי השבוע

הורוסקופ שבועי. צילום canva
הורוסקופ שבועי. צילום canva

תחזית שבועית מאת צילה שיר-אל אסטרולוגית ויועצת זוגית ומשפחתית לפניכם


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


טיפ לילידי השבוע

בשבוע הקרוב יבקר במזל שלכם הכוכב וונוס שאחראי על יחסים אישיים ולכן צפויים נכון

טלה 21 במרץ עד 19 באפריל

בחודש הקרוב יימצא כוכב העשייה המוכר בשמו מארס במזל שלכם וייתן לכם את הכוחות הנפשיים והפיזיים לביצוע משימות שדחיתם זמן רב. זה בדיוק הזמן הנכון  להשתדל ולהיות בקשר טוב עם הסביבה הקרובה, ולפעול יחד למען מטרות משותפות. נצלו את האנרגיה של כוכב זה לתכנון תכניות לטווח הארוך לימים שבהם יהיה לכם פחות כוח ואנרגיה לעשייה.

שור 20 באפריל עד 20 במאי

הכוכב מרקורי יהיה החודש במזל שלכם ועובדה זו מלמדת על כך שנושאי תקשורת בין אישיים יעלו על הפרק בתקופה הקרובה ואתם תמצאו עצמכם עסוקים יותר מתמיד בלהסביר את עצמכם. נראה שהעשייה שלכם תבליט את האישיות שלכם לעיני כולם ותקבלו מחמאות מאנשים קרובים ורחוקים על העשייה והנתינה שלכם למען הזולת, אך עדיין התקשורת תהייה חלק מרכזי בחייכם.

תאומים 21 במאי עד 21 ביוני

אתם נמצאים בתקופה שפותחת את יום הולדתכם ועם כוכבים רבים שנמצאים אצלכם במזל, עובדה שגורמת לכם לתקופה בה חשוב לכם להבהיר לאחרים את דעותיכם האישיות. לעומת זאת כוכב התקשורת נמצא אצלכם בבית תת המודע כך שאת מחשבותיכם אתם שומרים לעצמכם ופחות משתפים את האחרים במה שעובר לכם בנבכי הנפש.

סרטן  22 ביוני עד 22 ביולי

אתם נמצאים בתקופה סוערת עם עצמכם בכל הנוגע לכל מה שקורה אצלכם בעבודה ובחיים האישיים. נראה שאתם מקובלים בכל מקום בו אתם רוצים להשאיר רושם, ואכן עכשיו זה הזמן לקדם את עצמכם בתחומים השונים של החיים. לעומת זאת, מבחינה חברתית אתם מוצאים את עצמכם בודקים ושואלים מי הם אותם אנשים שאתם יכולים לסמוך עליהם בעתות משבר.

אריה 23 ביולי עד 22 באוגוסט

אתם בולטים מאוד מבחינה חברתית ואף מקצועית וכוכבים רבים נמצאים אצלכם בבית המעמד החברתי שמאוד עולה לאחרונה בעקבות העשייה שלכם. זה הזמן להתחזק בתחום, ולא לאפשר לאף היסוס להפר לכם את הידיעה שאתם פחות ממאוד מוצלחים. כוכב השפע עבר לבית החברים שלכם, כך שנראה שצפויות לכם התחלות חדשות גם מכיוונים אלה.

בתולה 23 באוגוסט עד 22 בספטמבר

בית הקריירה שלכם עמוס בכוכבים שיכולים לעזור לכם בכל הנושא המקצועי ותוכלו לשווק את עצמכם כראות עיניכם . גם כוכב השפע שנכנס השבוע לבית הקריירה שלכם יעזור לכם מאוד להצליח במטרותיכם. למרות כל העיכובים שמביא איתו כוכב סטורן , הרי שעכשיו אחרי שנראה שכבר למדתם את השיעור.  תוכלו להמשיך ולפעול למען תכניותיכם העתידיות.

מאזניים 23 בספטמבר עד 22 באוקטובר

את המטרות שלכם חשוב וכדאי להפעיל בשיתוף פעולה יחד עם מקומות רחוקים שעד היום רק כיוונתם אליהם את מטרותיכם. כוכב העשייה המוכר בשמו מארס, נכנס אליכם לבית השותפויות יעזור לכם וייתן לכם דחיפה חזקה בנושא לאחר תקופה ארוכה שבה רק בניתם את העתיד שלכם, על ידי תכניות משמעותיות. עובדה זו תגרום לכם לעבוד יותר מהרגיל – אך בהנאה.

עקרב 23 באוקטובר עד 21 בנובמבר

בית השותפויות והכספים שמתקבלים על ידי אחרים פועל אצלכם באופן מאוד בולט ואתם שואלים את עצמכם מי יכול לעזור לכם בכל מטרותיכם העתידיות. זוהי עובדה  שמצביעה על כך שאתם צריכים ללמוד כיצד להתנהל במצבים כלכליים וכיצד לא לצפות מאחרים שיעזרו לכם ואף לא להעיק על אחרים במה שנראה לכם כנכון. למדו לשמור על פרופורציה בנסיבות אלה.

קשת 22 בנובמבר עד 21 בדצמבר

בית השותפויות האישיות והמקצועיות שלכם מופעלים על ידי כוכבים רבים ומשמעותיים ונראה שאתם לוקחים על עצמכם אחריות יתר, כיוון שלעיתים קרובות אתם מרגישים שאין לכם על מי לסמוך, אלא על עצמכם.  נצלו תקופה זו להשלים כל מה שאתם רוצים לעשות, כיוון שנראה שבפעם אחרת לא תוכלו לעשות זאת באותו דיוק ואנרגיה, כפי שאתם יכולים לעשות היום.

גדי  22 בדצמבר עד 19 בינואר

בימים הקרובים תרגישו שאתם דואגים למשפחה הגרעינית ואף לעצמכם בשל ריבוי אירועים שדורש את נוכחותכם וגורם לכך שאתם נלחצים ונוטים להגיב בצורה חסרת סבלנות, בכל פעם שאין לכם יכולת לעמוד בציפיות. העבודה היא מעל לכל עבורכם, ונראה שיש לכם קונפליקט בין לעשות מה שטוב לכם בתפיסת עולמכם ובין מה שמצפים מכם.

דלי 20 בינואר עד 18 בפברואר

נראה שמרבית האנרגיה שלכם הולכת למקום שבו אתם מרגישים את המחויבות הגדולה ביותר עבורכם, והוא בית המשפחה הגרעינית שלכם. פעמים רבות קשה לכם עם זה, בגלל העובדה שאתם לא יכולים לעשות את ההפרדה בין מה שאתם רוצים בתחום האישי ובין מה שצריך וראוי לעשות בתחום המשפחתי. כוכב השפע נכנס אליכם לבית היצירה ויעזור לכם בפרוק מתחים.

דגים 19 בפברואר עד 20 במרץ

אתם חשים אחריות כלפי החוג המשפחתי שלכם ומנסים לאחד בין כולם , גם אם לא התבקשתם לכך. התוצאה היא כובד רגשי משמעותי כתוצאה מתחושת המחויבות שלכם. בית המשפחה שלכם עמוס בכוכבים ולכן נראה שאתם מנסים לחבר את כולם ליחד משמעותי על ידי עשייה שלכם, שמביאה לכם נחת וסיפוק בכך שכולם מבלים ביחד זמן איכות.

 

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

התחזית השבועית מאת צילה שיר-אל אסטרולוגית ויועצת זוגית ומשפחתית. נייד 0522248626 אימייל Shirel.zila@gmail.com

צילה שיר אל. צילום פרטי
צילה שיר אל. צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

הולכי רגל במעבר חציה (צילום אור ירוק)

איזו שכונה הכי מסוכנת להולכי רגל בקריית אונו?

תפריט נגישות