יום שלישי , יולי 2 2024
דף הבית / הורוסקופ שבועי / הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות- 8.6.2024 – 2.6.2024

הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות- 8.6.2024 – 2.6.2024

הורוסקופ/אסטרולוגיה: תחזית שבועית 8.6.2024 -2.6.2024 לילידי כל המזלות וגם טיפ שבועי לילידי השבוע

הורוסקופ שבועי. צילום canva
הורוסקופ שבועי. צילום canva

תחזית שבועית מאת צילה שיר-אל אסטרולוגית ויועצת זוגית ומשפחתית לפניכם


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


טיפ לילידי השבוע

בשבוע הקרוב יבקר במזל שלכם הכוכב וונוס שאחראי על יחסים אישיים, ולכן צפויים לכם ימים של בשורות טובות והנאות עם האנשים הקרובים לכם ביותר.

טלה 21 במרץ עד 19 באפריל

בשבוע הקרוב עדיין ימצא כוכב העשייה המוכר בשמו מארס במזל שלכם וייתן לכם ובעיקר לאלה שנולדו בסוף המזל, את הכוחות הפיזיים לביצוע משימות שדחיתם אותם זמן רב. זה בדיוק הזמן שלכם להשתדל ולהיות בקשר טוב עם הסביבה הקרובה ולפעול יחד למען מטרות משותפות. נצלו את האנרגיה של כוכב זה לתכנון תכניות לטווח הארוך ורצוי בשיתוף אנשים קרובים.

שור 20 באפריל עד 20 במאי

כוכבים רבים נמצאים השבוע בבית הכספים שלכם ולכן נראה שנושאים כספיים יעלו על הפרק בתקופה הקרובה, ואתם תמצאו עצמכם זקוקים לשיתוף פעולה של האחרים על מנת להצליח בתכניותיכם. נראה שהמחשבה שלכם נכונה ותוכלו להגיע לשיתופי פעולה שיעזרו לכם לגבש עמדה מקצועית . אל תחששו לחשוב מחוץ לקופסא כיוון שרק בדרך זו תוכלו לפרוץ את המחסום בו חשתם לאחרונה.

תאומים 21 במאי עד 21 ביוני

אתם נמצאים בתקופת יום הולדתכם ועם כוכבים רבים שנמצאים אצלכם במזל וגורמים לכם להרגיש שאתם נמצאים בפני התחלות חדשות. גם כוכב יופיטר שמביא אתו תחושה של שפע והצלחה נכנס השבוע למזל שלכם, ולכן שנה זו אמורה להיות מבורכת בהתחלות חדשות ובתחושה שהחיים מחייכים אליכם בדרך חדשה שגורמת לכם להיות אופטימיים מתמיד.

סרטן  22 ביוני עד 22 ביולי

מרבית הכוכבים נמצאים אצלכם בבית של תת מודע ולכן יותר מתמיד אתם נמצאים בימים ארוכים של מחשבות והרהורים בתוך עצמכם, ועושים חשבונות נפש לגבי החיים. ייתכן שגם מבחינה רגשית אתם חווים קשיים שיכולים להעיק ולהשליך על הבריאות שלכם. סננו את האנשים איתם אתם משוחחים ומשתפים את מחשבותיכם, והרחיקו אנשים שמוציאים מכם אנרגיה.

אריה 23 ביולי עד 22 באוגוסט

כוכב העשייה המוכר בשמו מארס עומד להיכנס אליכם לבית הקריירה וייתן לכם צורך ורצון לעשייה, אלא שייתכן והיא תבוא מתוך לחץ ומתוך הבנה שאתם חייבים לפתור דברים באופן מקצועי, כדי להצליח יותר מבחינת השיווק שלכם. חברים יעזרו לכם בכל מה שאתם תצטרכו, ועובדה זו מצוינת עבורכם, כיוון שאתם מזל שמאוד זקוק לקשר עם חברים, והמעמד החברתי חשוב לכם.

בתולה 23 באוגוסט עד 22 בספטמבר

מרבית הכוכבים בשמיים מפעילים אצלכם את בית הקריירה, כך שנראה שקיימת תזוזה משמעותית אצלכם בכיוון זה גם אם כי נראה שאתם עושים דברים מתוך לחץ, כי כבר נמאס לכם לדרוך במקום בגלל כוכב סטורן, שמביא אתו עיכובים וקשיים ושנמצא אצלכם בבית השותפויות העסקיות והאישיות. ולמרות הקושי, נראה שזוהי תקופה שבה אתם יכולים לקחת אחריות.

מאזניים 23 בספטמבר עד 22 באוקטובר

כוכב העשייה המוכר בשמו מארס עדיין נמצא אצלכם בבית השותפויות ונותן לכם דחיפה חזקה בנושא, לאחר תקופה ארוכה שבה בניתם את העתיד שלכם על ידי תכניות משמעותיות. כוכבים נוספים נמצאים במקום המקושר עם למידה מקצועית וקשרים חדשים שנוצרים בתקופה זו עבורכם, על מנת לקדם אתכם בכל האפשרויות החדשות העומדות לפניכם.

עקרב 23 באוקטובר עד 21 בנובמבר

בית הכספים שמאפשר לכם לקבל עזרה מאחרים מופעל בתקופה זו ונראה שאתם  חווים התחלות חדשות שמאפשרות לכם בדיקה של אפשרויות חדשות שיכולות לעזור לכם ברמה הכספית לטווח הארוך. זוהי כמובן גם עובדה שמצביעה על כך שאתם צריכים ללמוד כיצד להתנהל במצבים חדשים, וכיצד לא להעמיס את עצמכם על אחרים בדאגות האישיות שלכם.

קשת 22 בנובמבר עד 21 בדצמבר

בית הזוגיות והשותפויות האישיות והמקצועיות עומד אצלכם על הפרק ואתם בוחנים את היכולות שלכם לעבוד בעבודה צוות בנסיבות משתנות. אין צורך שתעמיסו על עצמכם מעבר למה שאתם באמת יכולים וחשוב מאוד שגם תעמידו אחרים בגבולות שלכם ותפעלו בפרופורציה בכל פעם שמנסים לגרור אתכם לפעולה על ידי מניפולציה זו או אחרת.

גדי  22 בדצמבר עד 19 בינואר

בית העבודה פורח אצלכם בימים אלה בגלל ריבוי כוכבים במקום זה. זוהי חגיגה עבורכם, כיוון שאתם מזל שממש אוהב לעבוד ונהנה מההישגים שלכם. התחלות חדשות עומדות בפניכם בגלל העובדה שכוכב יופיטר כוכב השפע, נכנס אצלכם לבית העבודה ומשפיע עליכם בכיוון של התחלות חדשות. זה הזמן שלכם לא לפחד ולעבור מנושא לנושא, או ממקום למקום באם צריך.

דלי 20 בינואר עד 18 בפברואר

כוכבים משמעותיים מלמדים על כך שאתם עסוקים עם צעירים מכם במשפחה או בחברה ומקווים שאתם יכולים להראות להם דוגמא אישית. לא כל אחד יכול להתמודד עם קשיים רגשיים כפי שאתם עושים, ואולם הפעם אתם חייבים ללמוד לשמור על המרחב האישי שלכם ולא לתת לאחרים את היכולת לנצל את טוב הלב שלכם, בגלל העובדה שקשה לכם להעמיד גבולות.

דגים 19 בפברואר עד 20 במרץ

בית המשפחה הגרעינית שלכם עמוס בכוכבים ונראה שאתם מרגישים שהמשפחה זקוקה לכם ומחפשת את קרבתכם. כנראה שההתנהגות שלכם לאורך זמן והעובדה שלא לחצתם על אף אחד לפעול כרצונכם, קירבה אליכם את המשפחה. כוכב השפע נכנס אף הוא לסביבתכם האישית , כך שאתם צפויים להודעות חדשות שישמחו אתכם ויגרמו לכם לתקווה ואופטימיות.

 

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

התחזית השבועית מאת צילה שיר-אל אסטרולוגית ויועצת זוגית ומשפחתית. נייד 0522248626 אימייל Shirel.zila@gmail.com

צילה שיר אל. צילום פרטי
צילה שיר אל. צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

הולכי רגל במעבר חציה (צילום אור ירוק)

איזו שכונה הכי מסוכנת להולכי רגל בקריית אונו?

תפריט נגישות