יום שלישי , יולי 2 2024
דף הבית / הורוסקופ שבועי / הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות- 9.6-15.6.2024

הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות- 9.6-15.6.2024

הורוסקופ/אסטרולוגיה: תחזית שבועית 9.6-15.6.2024 לילידי כל המזלות וגם טיפ שבועי לילידי השבוע

הורוסקופ שבועי. צילום canva
הורוסקופ שבועי. צילום canva

תחזית שבועית מאת צילה שיר-אל אסטרולוגית ויועצת זוגית ומשפחתית לפניכם


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


טיפ לילידי השבוע

ילידי השליש האחרון של המזל תרגישו הרבה יותר קל , כיוון שהכוכב האחראי על היחסים הבין אישיים וונוס מגיע למזל שלכם, וגורם לכם להרגיש שמחה ונינוחות.

טלה 21 במרץ עד 19 באפריל

כוכבים רבים נמצאים אצלכם בבית העוסק בקשרים בין אישיים עם סביבת המגורים הטבעית שלכם וגם עם אלה התלויים בכם. נראה שנושא זה מעסיק אתכם במיוחד ואכן יש לכם יכולת לטפל בנושאים שונים שכבר מזמן הטרידו אתכם. במידה ואתם עדיין בחוסר מנוחה, מומלץ לכם לממש את עצמכם דרך לימודים כלשהם שיתנו לכם תחושה של הנאה וסיפוק כיוון שאתם מפתחים את עצמכם.

שור 20 באפריל עד 20 במאי

הכוכב מארס נמצא במזל שלכם ונותן לכם תנופה לעשייה ופעולה בנושאים שדחקתם אותם עד הזמן שתרגישו שיש לכם חשק ורצון להתפנות ולטפל בנושאים אלה. זוהי תקופה מאתגרת מבחינה כספית, כיוון שאתם יכולים למצוא את עצמכם מתעקשים מול השותפים לכם בחיים או בעסקים עד אשר יבינו שאתם אכן פועלים לטובתם. נראה שאתם צודקים בדרך ראיית חייכם החדשה.

תאומים 21 במאי עד 21 ביוני

הכוכב וונוס נמצא במזל שלכם ונותן לכם רצון לשפר את היחסים עם אנשים קרובים ולרצון לשהות במקום שמסב לכם נחת. זה הזמן לפנק את עצמכם, מאחר ולא תמיד היו לכם תנאים טובים כפי שהם היום ולכן כדי לפצות את עצמכם, לעיתים אתם  נוטים לבזבזנות יתר. הצורך שלכם לקנות חפצים יפים לבית הינו נכון וחיוני עבור המשך מוצלח של תחושותיכם, והיכולת שלכם לפנק אחרים בהמשך.

סרטן  22 ביוני עד 22 ביולי

הכוכב וונוס נמצא במקום המקושר עם תת המודע שלכם וזהו בהחלט לא הזמן המתאים לפעול בצורה חסרת רסן מבחינה כספית. זה הזמן לחשוב היטב ולעשות סדרי עדיפויות של מהם הדברים שאתם רוצים לפעול למענם עכשיו, ומהם הדברים שאתם יכולים לדחות לתקופות אחרות פחות לוחצות. כל תת ההכרה שלכם עובד השבוע, ברמה כזו משמעותית שאתם חייבים ללמוד להקשיב לו.

אריה 23 ביולי עד 22 באוגוסט

יום ההולדת המתקרב מגיע אליכם בסימן עובדה משמעותית והיא שילידי המזל חווים התחלה חדשה ומשמחת עם הכוכב מארס שמבקר אצלכם בבית הקריירה וגורם לכם להבין שזהו הזמן הנכון לפעול מבחינה מקצועית. הדבר הראשוני הנכון לכם הוא שיווק עצמכם בצורה ייחודית ולהשתמש בכל הכלים של חשיבה מחוץ לקופסא, על מנת ליצור לעצמכם נתיב חדש להצלחה.

בתולה 23 באוגוסט עד 22 בספטמבר

מבחינה אישית זוהי תקופה טובה לחזק את היחסים שלכם ביניכם לבין עצמכם וללמוד להקשיב לאחרים שרוצים להעניק לכם מניסיונם האישי שעכשיו יותר רלוונטי עבורכם מתמיד. ייתכן שמחצית מהדברים שאתם מתכננים לא ייצאו אל הפועל בגלל העובדה שאתם עדיין נמצאים בתקופה שהיא חסרת בהירות עבורכם, ואתם בכל זאת מנסים להמשיך ולהיות בשליטה על האירועים.

מאזניים 23 בספטמבר עד 22 באוקטובר

מבחינה מקצועית אתם עומדים לקבל עזרה מאנשים שעד היום לא החשבתם אותם ככאלה ושיכולים לעזור לכם. בתקופה זו, נראה שחילוקי הדעות מתמעטים ואתם יכולים למצוא בהם שותפים להחלטות שלכם. הכוכב שלכם וונוס שאחראי גם על אסתטיקה וגם על מערכות יחסים, נמצא אצלכם במקום המקושר עם תפיסת עולם ואנשים מעבר לים, שיכולים לעזור לכם בתכניותיכם.

עקרב 23 באוקטובר עד 21 בנובמבר

הכוכב מארס שהוא שליט המזל שלכם נמצא אצלכם במקום המקושר עם שותפים לדרך ומשמעות עובדה זו היא, כי תקבלו את הכוחות הנדרשים על מנת לפעול בכל התחומים החשובים לכם. כמו כן, בית ועבודה והשילוב הנכון בין שניהם. חשוב שתלמדו להבין שיש צורך לאזן בין השניים על מנת להגיע להישגים משמעותיים בתחומים החשובים לכם והשתדלו לעשות זאת, ללא כניסה למריבות.

קשת 22 בנובמבר עד 21 בדצמבר

בשבוע הקרוב יימצא בבית העבודה שלכם הכוכב מארס שמביא יכולת עבודה משמעותית וגם אגרסיות ולכן ייתכן שתרגישו שאתם צריכים לפעול בצורה דינמית יותר, ופחות לתת ליד המקרה להחליט עבורכם. לא תמיד בא לכם לקחת אחריות על נושאים שאין להם קשר ישיר אליכם, וזאת מאחר ויכולת ההכלה שלכם הולכת ופוחתת. השתדלו להתרחק קצת מאנשים, כדי להיטען אנרגטית, ולא להיכנס למתחים מיותרים.

גדי  22 בדצמבר עד 19 בינואר

זוהי תקופה מתאימה לחיזוק מערכות היחסים בתחומי העבודה המקצועית שלכם כיוון שנראה שבצורך שלכם ללכת קדימה בחיפוש מהות ומשמעות בחייכם, לא תמיד הקשבתם למה אנשים מצפים מכם והעדפתם לעשות כל דבר כפי שאתם מבינים שצריך לעשות. ולכן, בחודש הקרוב מומלץ לכם לפעול בחיזוק היחסים החברתיים בעבודה שיעזרו לכם בהמשך לפעול לטובת הכלל, ופחות עבור טובתכם האישית.

דלי 20 בינואר עד 18 בפברואר

אתם נמצאים היום בתקופה מאוד משמעותית בחייכם ועל כן מומלץ לכם לעשות את חשבונות הנפש המתאימים ולהיות קשובים לעצמכם ופחות לאחרים. יש לכם הזדמנות טובה לעבוד בשיתוף פעולה עם אנשים קרובים, לבלות איתם כמה שיותר זמן איכות, ולפתור ויכוחים שונים בדרך של פשרה והבנת הצרכים של כל הצדדים, ובעיקר- בכל הקשור לתחום העבודה המקצועי.

דגים 19 בפברואר עד 20 במרץ

בחודש הקרוב יימצאו כוכבים רבים בבית המשפחה שלכם, עובדה שאומרת שמצד אחד תהייה לכם דינאמיקה משמעותית בתוך חיק המשפחה ונראה שחשוב מאוד שתהיו מעורבים בכל מה שקורה בסביבה שלכם ובעיקר בתוך המשפחה שלכם. יחד עם כך, חשוב שתלמדו לשמור על איזון ופרופורציה כיוון שאתם אנשים מאוד רגישים, וחשוב שתשמרו על משמעת פנימית, כך שתוכלו לפעול בהגיון.

 

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

התחזית השבועית מאת צילה שיר-אל אסטרולוגית ויועצת זוגית ומשפחתית. נייד 0522248626 אימייל Shirel.zila@gmail.com

צילה שיר אל. צילום פרטי
צילה שיר אל. צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

הולכי רגל במעבר חציה (צילום אור ירוק)

איזו שכונה הכי מסוכנת להולכי רגל בקריית אונו?

תפריט נגישות