יום שלישי , יולי 2 2024
דף הבית / הורוסקופ שבועי / הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות- 16.6-22.6.2024

הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות- 16.6-22.6.2024

הורוסקופ/אסטרולוגיה: תחזית שבועית 16.6-22.6.2024 לילידי כל המזלות וגם טיפ שבועי לילידי השבוע

הורוסקופ שבועי. צילום canva
הורוסקופ שבועי. צילום canva

תחזית שבועית מאת צילה שיר-אל אסטרולוגית ויועצת זוגית ומשפחתית לפניכם


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


טיפ לילידי השבוע

הכוכב המזוהה איתכם והמוכר בשמו מרקורי נמצא במזל שלכם ונותן לכם יכולת ביטוי טובה מהרגיל, כך שאתם יכולים להרגיש בנוח להגיד את דעתכם שאכן תתקבל.

טלה 21 במרץ עד 19 באפריל

יש לכם צורך פנימי עז לסיים חלקים מסגנון חייכם הנוכחי ולהתחיל חיים חדשים שיהיו טובים לכם ומקדמים למקומות אליהם אתם שואפים להגיע, וזאת בעקבות מעבר כוכב העשייה המוכר בשמו מארס לבית הכספים שלכם. ייתכן שיגיעו אליכם הדים של ביקורת על חוסר שביעות רצון מכם, אך לא מומלץ לכם לקחת זאת יותר מדי ללב. תמשיכו בקו שבו אתם פועלים ואליו אתם חותרים להגיע.

שור 20 באפריל עד 20 במאי

כל נושאי השותפויות הכלכליות יעמדו למבחן בתקופה הקרובה בחייכם בנוגע לכל הסביבה הקרובה שלכם שלא תמיד מבינה את המהלכים שאתם עושים. הכוכב שלכם וונוס גם הוא נמצא במקום המקושר עם הסביבה הקרובה, ולכן בהחלט ייתכן שאתם חשים בקשיי תקשורת עם היקרים לכם, אבל אלה תחומים שאתם בהחלט יכולים להתמודד איתם ולהצליח לממש את מטרותיכם.

תאומים 21 במאי עד 21 ביוני

ילידי המזל חווים תסכול וחוסר סבלנות בגלל העובדה שכוכב סטורן שמביא איתו קשיים בעשייה נמצא בבית הקריירה שלכם וגורם לכם לפעול מתוך לחץ. מאחר ואתם מאוד רוצים להתפתח, אתם מגששים את דרככם בכל הקשור למציאת עצמכם בקריירה וחשוב שתבינו ותתאזרו בסבלנות לגבי העובדה , שכל עוד כוכב סטורן נמצא בבית הקריירה שלכם, ומאט תהליכים – התקופה תהייה מאתגרת מהרגיל.

סרטן  22 ביוני עד 22 ביולי

הכוכב אוראנוס שמביא איתו שינויים ולעיתים מפתיעים במיוחד נמצא בבית החברה שלכם כך שיש לכם ימים שאתם חשים שבא לכם לקום ולשבור את כל הדפוסים שהחזיקו אתכם עד היום במערכות יחסים חברתיות. מאחר ובתקופה זו גם כוכב וונוס שאחראי על הקשרים האישיים נמצא במזל שלכם, חשוב שתחברו את שתי האנרגיות גם יחד ותעזרו לעצמכם למצוא את החברים הנכונים.

אריה 23 ביולי עד 22 באוגוסט

כל ההתרחשויות והשינויים אותם נאלצתם לעבור בעל כרחיכם מביאים אתכם להבנה שלמרות שאתם יכולים לפעול טוב לפי הבנתכם מבחינת הקריירה שלכם, הרי שהתפיסה הבסיסית שלכם לגבי איך אתם רוצים לעשות זאת , עלולה להיות שונה לחלוטין מהמציאות ועכשיו אתם מתעמתים עם העובדה שעליכם להמציא את עצמכם מחדש, כדי להצליח ונראה שאתם עושים זאת מתוך תחושת חדווה.

בתולה 23 באוגוסט עד 22 בספטמבר

יש לכם יכולת להתחיל התחלות חדשות במקום שמאוד חשוב לכם והוא בית הקריירה בגלל ביקורו של כוכב השפע המוכר בשמו יופיטר שהגיע אליכם למשך שנה. זה הזמן לבדוק איך חלומותיכם מגיעים לידי מימוש במציאות . במידה ועדיין יש לכם קשיים ליישום , חשוב מאוד שתבדקו כיצד אתם יכולים לעזור לעצמכם וייתכן אף דרך חברים משותפים, כדי לפעול בדרך שתוכל לעזור לכם להתקדם.

מאזניים 23 בספטמבר עד 22 באוקטובר

הכוכב וונוס שאחראי על מערכות יחסים וקשרים בין אישיים נמצא בבית הקריירה שלכם ומביא לכם אפשרויות שיח רבות ומגוונות בנושא, אודות היכולת שלכם לעבוד באופן מקצועי ולפרוץ משמעותית. חשוב מאוד שתאספו את עצמכם ותבינו שכל עוד הכוכבים יהיו החודש בזווית קשה אל המזל שלכם, הרי שיצוצו תחומי עניין חדשים שתאלצו לפתור, אך אלה יהיו נושאים שיעוררו אתכם לחשיבה מחדש.

עקרב 23 באוקטובר עד 21 בנובמבר

הכוכב אוראנוס שמביא איתו שינויים פתאומיים ומהותיים בחיים, נמצא אצלכם בבית הזוגיות והשותפויות ולכן עליכם לצפות למערכות יחסים אישיות או מקצועיות שיכולות להסתיים במהירות. אתם מתבשלים עם המחשבות והתוכניות שלכם ובשלב הזה אתם לא משתפים אף אחד, כי עדיין אינכם בטוחים שאתם פועלים נכון. חכו עד ליום ההולדת שלכם עד אשר תוציאו תכניות לפועל.

קשת 22 בנובמבר עד 21 בדצמבר

שבוע מאוד אינטנסיבי עובר עליכם, נראה שאתם נדרשים לתת את המאה אחוז שלכם בכמה וכמה מקומות יחדיו. מומלץ לכם לשמור על איזון ופרופורציה ולא לתת מעבר ליכולותיכם. זה הזמן לעמוד על דעתכם מול האחרים ולא לתת להם להשפיע עליכם לשנות את דעתכם, על מנת שמטרתם תושג ביתר קלות.  זהו זמן בחינה עבורכם עד כמה אתם יכולים להיות אסרטיביים מול האחרים.

גדי  22 בדצמבר עד 19 בינואר

אתם עוברים שינויים משמעותיים מבחינה אישית ומקצועית וזאת בגלל העובדה שלאחרונה חוויתם קשיים מאוד לא נעימים ואכזבות מאנשים וחברים לעבודה שהייתם בטוחים שיהיו לצדכם, אך בזמן אמת אכזבו אתכם ופנו לדרך אחרת. מאחר וכוכב השפע נכנס לבית העבודה שלכם, אל תתרגשו יותר מדי מעיכובים, כיוון שבסופו של דבר אתם בתקופה נהדרת להצלחה בעבודה.

דלי 20 בינואר עד 18 בפברואר

נושאי הכספים אצלכם עדיין במירב תשומת הלב בגלל חיבור כמה אלמנטים ביחד. כוכב העשייה נמצא בזוית המעוררת אתכם לפעולה מתוך לחץ בנושאי בית והמשפחה הקרובה,  וזאת, כיוון שלעיתים אינכם עומדים מול לחצם של הקרובים לכם, וכאשר מצטרף לכך גם כוכב סטורן שמגביל פעולה, בבית הכספים שלכם, אינכם יכולים לפעול בחופשיות ולכן אתם מוצאים עצמכם דואגים, איך להתנהל מבחינה כלכלית .

דגים 19 בפברואר עד 20 במרץ

כוכב השפע הגיע לבקר בבית המשפחה הגרעינית שלכם וישהה שם במשך השנה הקרובה ולכן נראה ששיתופי הפעולה שלכם עם הקרובים לכם, יהיו אינטנסיביים יותר ותרגישו שאתם רוצים להתקרב אל קרובים שלעיתים בלחץ החיים התרחקתם מהם, אך הפעם אתם מצליחים לשים הכול מאחור ולהתחבר לבני המשפחה שלכם, ואף ליצור איתם ועם המשפחה המורחבת שלכם זמן איכות.

 

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

התחזית השבועית מאת צילה שיר-אל אסטרולוגית ויועצת זוגית ומשפחתית. נייד 0522248626 אימייל Shirel.zila@gmail.com

צילה שיר אל. צילום פרטי
צילה שיר אל. צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

הולכי רגל במעבר חציה (צילום אור ירוק)

איזו שכונה הכי מסוכנת להולכי רגל בקריית אונו?

תפריט נגישות