יום שלישי , יולי 2 2024
דף הבית / הורוסקופ שבועי / הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות- 23.6-29.6.2024

הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות- 23.6-29.6.2024

הורוסקופ/אסטרולוגיה: תחזית שבועית 23.6-29.6.2024 לילידי כל המזלות וגם טיפ שבועי לילידי השבוע

הורוסקופ שבועי. צילום canva
הורוסקופ שבועי. צילום canva

תחזית שבועית מאת צילה שיר-אל אסטרולוגית ויועצת זוגית ומשפחתית לפניכם


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


טיפ לילידי השבוע

הכוכב וונוס שאחראי על מערכות יחסים וכספים נמצא במזל שלכם. שבוע של פינוק שבו מומלץ לכם לפצות את עצמכם ואת הקרובים לכם על קשיים שהצטברו.

טלה 21 במרץ עד 19 באפריל

בית המשפחה שלכם מופעל בצורה מאוד אינטנסיבית ולכן נראה שלמרות הקשיים הנוכחיים שלכם, עכשיו זה הזמן לפעול במלוא המרץ בכל הנוגע ליישום תכניותיכם האישיות שכוללות גם אנשים קרובים. מבחינה כספית זוהי תקופה טובה לבחינה מחודשת של התוכניות שלכם , כיוון שאתם פתוחים לרעיונות חדשים ומוכנים לעשות את השינויים הדרושים.

שור 20 באפריל עד 20 במאי

אתם עסוקים מאוד עם הסביבה הקרובה שלכם כיוון שיש לכם צורך לרצות את החברים שלכם, כדי שתשאירו רושם טוב וגם מאחר ואתם מבינים שצריך להיות ביחסים הוגנים עם הסביבה, כדי לתפקד באופן מוצלח. לא בטוח שכולם מרוצים עם ההתנהלות שלכם, אך מספיק שאתם תהיו שלמים עם עצמכם כך שפחות תצטרכו לתת חשבון במידה ותתבקשו.

תאומים 21 במאי עד 21 ביוני

מבחינה כלכלית אתם נמצאים עכשיו בתקופה שהיא מאוד משמעותית עבורכם כיוון שאתם צפויים לשינויים שלא אתם יזמתם, אלא נגררתם אליהם בעל כורחכם. נסו לא לדחוק בדברים שאינכם יכולים לשלוט בהם. אלא למדו לזרום עם הדברים ועם קצב ההתנהלות הטבעית של ההתרחשויות. גם מבחינה מקצועית אתם מרגישים תקיעות מסוימת ולכן זה לא הזמן לתכנן אירועים אלא לחכות.

סרטן  22 ביוני עד 22 ביולי

מרבית הכוכבים בשמיים נמצאים במזל שלכם ונותנים בכם את אותותיהם בדרך של עשייה אינטנסיבית. הכוכב וונוס שאחראי על מערכות יחסים ישדרג את מערכות היחסים הכלליות שלכם, ויהיה זה שבוע שבו תרשו לעצמכם פינוקים ושיחות אינטימיות שיעזרו לכם להתמודד עם הקשיים שחוויתם לאחרונה. חברים יעזרו לכם ברגעים קשים, ואתם תוכלו להיעזר בהם.

אריה 23 ביולי עד 22 באוגוסט

אתם נמצאים בתקופה מאוד רגישה שלא מוסיפה לכם שקט נפשי, כיוון שאתם מזל מאוד מוחצן ומרבית הכוכבים בשמיים במקום המקושר עם תת המודע ולכן לעיתים קרובות תמצאו את עצמכם נוטים להתבודד עובדה שמאוד מנוגדת לאישיות הטבעית שלכם. בעוד כחודש תחלוף תקופה זו ואז תוכלו לחזור לחייכם הרגילים ולהמשיך לעסוק בעניינים שלכם כרגיל.

בתולה 23 באוגוסט עד 22 בספטמבר

מאחר וכוכב סטורן שגורם לעיכובים מתחיל השבוע את נסיגתו בבית השותפים העסקיים והאישיים שלכם, נראה שאתם חווים תחושה שלא הכול זורם. בדרך כלל תקופה כזו באה כדי לגרום לא לעשות כלום, אלא להניח לדברים ולזרום עם הנסיבות . סביר להניח שהאירועים שיתרחשו בתקופה הקרובה יגרמו לכם להבין אחרת את הדברים ואז תפעלו אחרת .

מאזניים 23 בספטמבר עד 22 באוקטובר

אלה ימים מאוד לא קלים עבורכם,  כיוון שבית הקריירה שלכם עמוס בכוכבים וגורם לכם לפעילות רבה. הבעיה בתקופה זו שהכול נעשה בצורה מאוד אינטנסיבית ובצורה כזו שאתם חשים שאתם נמשכים לכל מיני מקומות מנוגדים ולא מצליחים להיות במקום אחד ולמצות את הפעילות שלכם. בתקופה כזו של לחץ, חשוב מאוד שתשמרו על פרופורציה ועל איזון.

עקרב 23 באוקטובר עד 21 בנובמבר

תחומי השותפויות בחייכם מאוד משמעותיים כיוון שכוכב העשייה המוכר בשמו מארס נמצא אצלכם במקום שגורם לכם להיות לעיתים קרובות מדי חסרי סבלנות ואף תגובתכם לא נעימה, לאנשים סמוכים אליכם שאתם לא בטוחים שפעלו כפי שאתם מצפים מהם. זה בדיוק הזמן לא לנסות לקחת את המושכות לידיכם אלא לתת לחיים לזרום לאן שהם מנתבים אתכם.

קשת 22 בנובמבר עד 21 בדצמבר

רבים מכם חשים עכשיו בעקבות עצירת כוכב סטורן בבית המשפחה שלכם, אחריות משמעותית וכבדה בתחומי המשפחה. מסתבר שלאנשים הקרובים אליכם יש ציפיות גבוהות מכם שתעזרו להם, מכיוון שלדעתם הם צריכים עזרה מכם, אך הם לא טורחים לבדוק האם אינם מעמיסים עליכם יותר מדי. לצערכם, הם נוהגים בצורה די אנוכית ואתם יוצאים מתוסכלים.

גדי  22 בדצמבר עד 19 בינואר

אתם עוברים תקופה מאוד מעצבת בחייכם האישיים שגם גורמת לכם לעשות שינויים במחשבותיכם, ולהבין אחרת את החיים בעקבות הנסיבות שאתם עוברים. נראה שאתם מאוד עסוקים עם השותפים העסקיים שלכם, גם בעקבות העובדה שכוכב השפע נמצא בבית העבודה שלכם ונותן לכם הזדמנויות חדשות להצליח. אל תפסידו הזדמנות זו ואל תישארו במצב של קבעון.

דלי 20 בינואר עד 18 בפברואר

אתם נמצאים בתקופה משמעותית ומאתגרת שבה אתם לוקחים על עצמכם המון אחריות לעשייה חדשה וברור שתצליחו. זה הזמן למצוא לעצמכם עיסוק לחיי היום יום ובמידה ואתם עובדים, זוהי תקופה מצוינת לחזק את יחסי האנוש שלכם כי נראה שאתם במצב של תנופה ואנשים עוזרים לכם כאשר אתם פונים אליהם. אל תרשו למצבי רוח שליליים להשפיע עליכם.

דגים 19 בפברואר עד 20 במרץ

אתם עובדים קשה ועדיין לא נראה שאתם מרוצים מהתנהלות חייכם כיוון שהעבודה הסיזיפית שאתם עושים, נועדה על מנת לרצות את האחרים ולהוכיח לכולם שאתם טובים למרות שלא תמיד אתם חושבים כך ביחס לעצמכם. כוכב סטורן שגורם ללקיחת אחריות נמצא במזל שלכם, והוא זה אשר מצד אחר מקשה עליכם אך למעשה הוא זה אשר דוחף אתכם לקחת אחריות על חייכם.

 

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

התחזית השבועית מאת צילה שיר-אל אסטרולוגית ויועצת זוגית ומשפחתית. נייד 0522248626 אימייל Shirel.zila@gmail.com

צילה שיר אל. צילום פרטי
צילה שיר אל. צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

הולכי רגל במעבר חציה (צילום אור ירוק)

איזו שכונה הכי מסוכנת להולכי רגל בקריית אונו?

תפריט נגישות