יום שלישי , יולי 2 2024
דף הבית / הורוסקופ שבועי / הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות- 30.6-6.7.2024

הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות- 30.6-6.7.2024

הורוסקופ/אסטרולוגיה: תחזית שבועית 30.6-6.7.2024 לילידי כל המזלות וגם טיפ שבועי לילידי השבוע

הורוסקופ שבועי. צילום canva
הורוסקופ שבועי. צילום canva

תחזית שבועית מאת צילה שיר-אל אסטרולוגית ויועצת זוגית ומשפחתית לפניכם


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


טיפ לילידי השבוע

בשבוע הקרוב למרות הצורך שלכם להתפנק, מומלץ לכם להתרחק מבזבוז בנושאי כספים. נראה שהצורך שלכם לפצות אנשים קרובים, אינו מעשי בתקופה זו.

טלה 21 במרץ עד 19 באפריל

בתקופה הקרובה תהיו שקועים עמוק בתוך מערכות היחסים שלכם ונראה שיהיה לכם קל מאוד להתרגז על אנשים קרובים שאתם בטוחים שאינם רואים את העובדות כמו שאתם מנסים להציג אותם. יש לכם נטייה טבעית בתקופה הקרובה להיות נסערים מכל דבר, ועובדה זו עלולה לגזול מכם כוחות. התחום העיקרי שממנו אתם הכי נסערים הוא המצב הכספי שלכם והצורך שלכם לשנות בהתאם.

שור 20 באפריל עד 20 במאי

מבחינה כספית אתם נמצאים עכשיו בתקופה הרבה יותר טובה עבורכם, כיוון שיופיטר כוכב השפע נכנס לבית הכספים שלכם וייתן לכם למשך השנה הקרובה יכולת להרוויח יותר, ובמקביל גם לקבל כספים שמגיעים לכם ואתם מחכים להם זמן רב. בשבוע הקרוב הרשו לעצמכם להתפנק יותר בחיק אנשים קרובים שאתם אוהבים. קצת אהבה עצמית לא תזיק לכם, כיוון שלאחרונה שכחתם לדאוג לעצמכם.

תאומים 21 במאי עד 21 ביוני

הכוכב וונוס שמביא מערכות יחסים טובות ואף התנהלות נכונה יותר מבחינה כספית נמצא אצלכם בבית הכספים, עובדה שמלמדת על כך שצפויים לכם ימים של נחת ושמחה והרבה תחושות של רווחה אישית, כיוון שתוכלו לפנק את האנשים הקרובים אליכם ולשמוח ביחד איתם. גם כוכב השפע  יופיטר שהגיע למזל שלכם למשך השנה הקרובה מעניק לכם תחושה של אופטימיות, מלווה בהתחלות חדשות.

סרטן  22 ביוני עד 22 ביולי

בגלל ביקור כוכב היחסים הבין אישיים המוכר בשמו וונוס במזל שלכם, נראה שאתם בתקופה שבה אתם נהנים עם הקרובים לכם וגם מבלים איתם זמן איכות. יחד עם כך, ישנם תחומים שאתם לא  משתפים עם אף אחד ומעדיפים לשמור את דעותיכם לעצמכם . בעיקרון, אתם מזל שדי שומר על הטריטוריה שלו לעצמו ולכן בתקופה זו, למרות שאתם עטופים באוהבים ,עדיין אתם צריכים את השקט שלכם.

אריה 23 ביולי עד 22 באוגוסט

הכוכב מרקורי נמצא במזל שלכם ולמרות שעכשיו אתם נמצאים במיטבכם, ויכולת הביטוי שלכם רק מתחדדת ועולה – מומלץ לכם להקפיד על כל מוצא פיכם כיוון שייתכן ובתקופה הקרובה אנשים קרובים לכם ישתמשו כנגדכם, במה שהם שמעו מפיכם. מומלץ לכם לפעול באופן סמוי ולא לשתף אנשים שאינכם סומכים עליהם בתוכניותיכם, עד אשר תהיו שלמים עם עשייתכם.

בתולה 23 באוגוסט עד 22 בספטמבר

אתם יכולים לנשום לרווחה לאחר שתקופה ארוכה אתם חווים את האנרגיה של כוכב סטורן שמקשה עליכם את ההתנהלות היום יומית וגורם לכך שנושאים שונים מתעכבים כבר תקופה ארוכה. והנה סוף סוף כוכב יופיטר שמביא איתו שפע, נכנס אליכם למקום שבו הוא משפיע על הקריירה שלכם. נצלו תקופה זו למימוש הזדמנויות שתקבלו עכשיו, ואל תהססו לעבור מתחום לתחום, במידה  ותצטרכו.

מאזניים 23 בספטמבר עד 22 באוקטובר

יכולות הקריירה שלכם תהיינה  גבוהות יותר בשבוע הקרוב ולמעשה כך גם במשך כל החודש , וזאת כמובן בגלל ביקור השמש במקום המקושר לקריירה שלכם. זה הזמן שבו מחפשים אתכם פעמים רבות כדי שתגיעו ותעניקו מהזמן, היכולות והחוכמה שלכם לאחרים וכמובן על מנת  לשמש דוגמא לאחרים. יש לכם סיכויים טובים להצלחה והגשמה אישית, למרות שלעיתים הצלחה זו תהייה מלווה בחיכוכים.

עקרב 23 באוקטובר עד 21 בנובמבר

בשבוע הקרוב יבקר הכוכב מרקורי שמביא איתו תקשורת בבית הקריירה שלכם. עובדה זו תגרום לכך שיהיו לכם דיבורים שונים בעבודה עם הממונים עליכם, בהם אתם מנסים להציג את עמדתכם, אך לא בטוח שאתם זוכים לאהדה מצדם. נראה שלאחרונה האסרטיביות שלכם לא נעימה להם. ואולם, זה הזמן שלכם לעמוד על דעתכם במקומות בהם אתם בטוחים בצדקתכם, ובדרך זו גם להוכיח את טענותיכם.

קשת 22 בנובמבר עד 21 בדצמבר

החיים שלכם נמצאים עכשיו בסימן שינויים וזאת בגלל ביקור הכוכב יופיטר בבית הזוגיות והשותפויות שלכם. זה הזמן שלכם לבדוק את אלה הנכנסים בדלתותיכם ורגשותיכם ולבחון האם אתם מרגישים טוב אנרגטית ביחס אליהם. הצורך שלכם בשחרור הנפש שלכם מכבלים, נמצא עכשיו בעיצומו ואתם מרגישים חוסר מנוחה חזק המתפשט בגל גופכם. זה הזמן לעסוק יותר בספורט או/ו למצוא לעצמכם עיסוקים מרגיעים.

גדי  22 בדצמבר עד 19 בינואר

אתם נמצאים בחצי השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן זה הזמן האידיאלי עבורכם לבחון את עצמכם ואת ההישגים שלכם עד עכשיו. נושאי העבודה והשותפויות של חייכם, יתפסו תאוצה ממשית, כיוון שכוכב השפע התמקם לו למשך שנה בבית העבודה שלכם וייתן לכם את ההזדמנויות להם אתם מחכים מזה זמן רב. גם הכוכב וונוס הנמצא בבית השותפויות,  ייתן לכם הזדמנויות נוספות וכנראה דרך חברים.

דלי 20 בינואר עד 18 בפברואר

הכוכב מרקורי נמצא עכשיו בבית השותפויות שלכם וזה אומר שותפויות מכל מין וסוג שהוא. זה הזמן לבדוק את עצמכם מול הקשרים שלכם, ולראות האם אתם נמצאים במקום בו אתם שמחים ורוצים להיות, או שמא אתם נמצאים במקום בו עליכם לוותר על שאיפותיכם על מנת להמשיך ולשרוד. נושאי עבודה יהיו מאוד דומיננטיים בפרק זמן זה של חייכם, ולכן מומלץ לכם להשקיע שם את מירב מרצכם.

דגים 19 בפברואר עד 20 במרץ

הכוכב יופיטר המביא איתו הזדמנויות והתחלות חדשות נמצא בבית המשפחה שלכם ולכן יהיה זה הזמן האידיאלי עבורכם לבחון את כל נושא המשפחתיות, כיון שיש לכם צורך פנימי לשדרג מערכות ישנות לנער אותן ולבנותן מחדש. נראה שתקבלו את הסיוע המתאים מהסביבה הקרובה לכם, ואף ישמחו לבוא לקראתכם בשיתופי פעולה. נראה שהעיסוק שלכם יתקבל בברכה, ואתם תרגישו סיפוק רב.

 

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

התחזית השבועית מאת צילה שיר-אל אסטרולוגית ויועצת זוגית ומשפחתית. נייד 0522248626 אימייל Shirel.zila@gmail.com

צילה שיר אל. צילום פרטי
צילה שיר אל. צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ראש העיר אמנון סעד אירח לסיור עירוני את השרה גילה גמליאל. צילום: עיריית יהוד מונוסון

יהוד מונוסון: ראש העיר אמנון סעד אירח לסיור עירוני את השרה גילה גמליאל

תפריט נגישות