יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / לאור גל הטרור – מי מאבטח את ילדי הגנים הפרטיים בבקעת אונו?

לאור גל הטרור – מי מאבטח את ילדי הגנים הפרטיים בבקעת אונו?

בבתי הספר ובגני הילדים של העירייה מוצבים בדרך קבע מאבטחים, אך מי דואג לפעוטות הנמצאים בגנים הפרטיים שם אין אבטחה? בהודעות שהוציאו הרשויות באזור נאמר כי תתוגבר האבטחה סביב בתי הספר והגנים, אך לא ברור האם זה כולל את הגנים הפרטיים

גני ילדים פרטיים. צילום אילוסטרציה canva
גני ילדים פרטיים. צילום אילוסטרציה canva

מי מאבטח את הפעוטות בגילאי 0-3 אשר נמצאים בגנים ובמעונות פרטיים? הבוקר שלחו אלפי הורים באזור את ילדיהם הפעוטות לגנים כשסימן שאלה זה מרחף מעל ראשם.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


גני הילדים הפרטיים אשר מכילים מעל 7 ילדים נמצאים אמנם בפיקוח של משרד התמ”ת, אך אינם מאובטחים כמו גני העירייה ובתי הספר, בהם מוצב דרך קבע מאבטח.

בצל גל הטרור הודיעו כל רשויות האזור על הגברת האבטחה במוסדות החינוך, אך בשטח נראה שתוגברה האבטחה סביב בתי ספר וגנים בפיקוח העירייה ולא סביב גנים פרטיים הפזורים ברחבי העיר.

מור דקל, יו״ר העמותה למען הילד בגיל הרך: ״האירועים הביטחוניים האחרונים, העלו את רמת הדריכות והחרדה אצל ההורים והתושבים וכמובן אצל הילדים מהגיל הרך.

על הרשות לדאוג לרשת ביטחון לתושבים הן בשטח הרשות והן במענה רגשי, ועל כן הגברת האבטחה, זמינות המוקד, סיירים רבים ברחבי העיר זמינות של השירות הפסיכולוגי הם קריטיים חשובים בעיר בימים אלה.

ליבי עם המשפחות של הנרצחים והפצועים ואני מאחלת לנו לעבור את התקופה הזאת במהירות ורגישות תוך שמירה ואחריות ציבורית שלנו התושבים גם כן.״

אולי יעניין אותך גם: גני תקווה: יוזמה פרטית לאבטחת מוסדות החינוך בעירהשוטר שנרצח בפיגוע תושב אור יהודה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות