שבת , מרץ 30 2024
דף הבית / למען יראו וייראו: מודעות אבל ענקיות באור יהודה בעקבות הקורונה

למען יראו וייראו: מודעות אבל ענקיות באור יהודה בעקבות הקורונה

עיריית אור יהודה העלתה הילוך בקמפיין ההסברה כנגד הנגיף, עם שאלה פתוחה לתושבים - "עדיין לא השתכנעתם להימנע מהתקהלויות?". ראש העיר, ליאת שוחט: "כנראה שרק ככה המסר יכול לחלחל"

IMG-20200930-WA0010
צילום:דוברות עיריית אור יהודה

עיריית אור יהודה החליטה להעלות הילוך בקמפיין ההסברה כנגד הקורונה, כשהחל מהערב (רביעי) מופיעים על שלושה מסכי ענק ברחבי העיר מודעת אבל שמודיעה על פטירתם של 7 תושבי העיר מנגיף הקורונה, עם שאלה אחת פתוחה לתושבים – “עדיין לא השתכנעתם להימנע מהתקהלויות?”.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


הקמפיין מגיע בעקבות עלייה משמעותית בכמות החולים המאומתים ברחבי העיר, כאשר על פי הבדיקות המעמיקות שמבצעת העירייה, מרבית ההדבקות מתבצעות כתוצאה מהתקהלויות חברתיות ומשפחתיות.

WhatsApp Image 2020-08-30 at 09.07.30
אור יהודה. צילום:אונו NEWS

“מרבית התושבים שלנו ממושמעים מאוד להנחיות, אבל יש חלק לא מבוטל של אנשים שעדיין לא הפנימו את חומרת המצב”, מציינת ראש העיר, ליאת שוחט. “אין דרך יפה לתאר את המצב. הייתי שמחה שההסברה תתבצע בצורה חיובית, אבל כנראה שרק ככה המסר יכול לחלחל”, הוסיפה.

נכון להיום, באור יהודה, המונה 37 אלף תושבים, יש 402 חולים מאומתים, כאשר 1,419 תושבים סך הכול חלו בקורונה מאז פרוץ המגפה.

בשבועות האחרונים עולה, כי בכל שבוע נוסף אדם למניין הנפטרים בעיר כאשר נכון לעכשיו שבעה כאמור הלכו לעולמם מהנגיף.

רק לפני כחודש הוגדרה העיר כעיר צהובה על פי מודל הרמזור של רוני גמזו, אך עם פתיחת מערכת החינוך וריבוי ההתקהלויות, עלתה רמת התחלואה והעיר אף נכנסה לתכנית “אנשי חיל” של משרד הביטחון ופיקוד העורף שמעודדת תושבים להכריז על בידוד ובכך לקבל חבילת סיוע מהעירייה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות