שבת , אפריל 20 2024
דף הבית / סקר התושבים הגדול של קריית אונו: כמה אתם מרוצים ממוקד 106

סקר התושבים הגדול של קריית אונו: כמה אתם מרוצים ממוקד 106

סקרי דעת קהל של תושבי בקעת אונו על השירותים אותם הם מקבלים מהרשויות. הפעם, תושבי קריית אונו, מרוצים או לא מרוצים מתפקוד מוקד 106?

קניון קריית אונו

אונו ניוז עם הפנים לתושב. הפעם, במסגרת הסקר השבועי, החלטנו לבדוק את מידת שביעות הרצון שלכם התושבים משירות המוקד העירוני 106. ארבעה חודשים לאחר הבחירות לרשויות המקומיות זמן טוב לבדוק האם הרשות המקומית שלכם דואגת לתקן עוולות וליקויים  ועונה על הצרכים לתושביה דרך אפיק המוקד העירוני.



רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות קריית אונו – להצטרפות


הרעיון של של מוקד 106 הוא לשפר ולייעל את השירות העירוני לאזרח בנושאים רבים ומגוונים וכן לתת מענה על בעיות כאלו ואחרות אשר צצות מפעם לפעם ומשבשות את חיי התושב. לרוב, פנייה אשר מגיעה למוקד עירוני מתקבלת באמצעות שיחת טלפון/פקס/מייל ומועברת לאגף הרלוונטי בעירייה, שם היא מטופלת ע”י הגורמים המקצועיים. בסוף התהליך, התושב מקבל דיווח על הטיפול בפנייתו על ידי המחלקה המטפלת. בנוסף לטיול בפניות יזומות של התושבים, מוקד 106 אחראי של פעילות שוטפת של מערכות כגון מערכות ההשקיה והרמזורים.

אז, זה הזמן שלכם להצביע, הפעם לא בקלפי, על מנת להשמיע את קולכם ולמענכם.

מוקד 106 העירוני של קריית אונו, מה דעת התושבים על התפקוד, היחס, אופן הטיפול, המקצועיות או האדישות, מטפלים או מורחים אתכם?

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות