יום ראשון , אפריל 28 2024
דף הבית / צפו: המחאה בצומת סביון – 2 נעצרו ע”י המשטרה

צפו: המחאה בצומת סביון – 2 נעצרו ע”י המשטרה

לדברי המשטרה 2 המוחים נעצרו בחשד להפרת הסדר ואי ציות להוראות השוטרים במקום. המחאה הייתה אמורה להיות שקטה ועל המדרכה בלבד, אך לבסוף ירדו חלק מהמפגינים אל הצומת וחסמו אותה. "זה היה מטורף, המעצר היה אלים מאוד, לא התרסנו והיינו ממושמעים", אומרת אחת המפגינות. צפו בתמונות ורגע המעצר

יום השיבוש הלאומי בצומת סביון. צילום: אופיר מנדל
יום השיבוש הלאומי בצומת סביון. צילום: אופיר מנדל

אחרי ההפגנה הסוערת באיילון – גם המחאה בצומת סביון הסתיימה עם עצורים. ממשטרת ישראל נמסר כי במחאה נעצרו 2 אזרחים בחשד להפרת הסדר ואי ציות להוראות השוטרים.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


מהמשטרה נמסר כי העצורים הם גבר בן 38 מקריית אונו וגבר בן 66 תושב יהוד-מונוסון.

לדברי המפגינים, אחד מהעצורים, תושב קריית אונו, פעיל מאוד בארגון המחאות האחרונות וסידורי ההסעות שיוצאים מקריית אונו להפגנות בירושלים.

המחאה, שלדברי מארגניה הייתה אמורה להיות שקטה שכן המשטרה לא אישרה למפגינים לחסום את הצומת, הפכה בסופו של דבר להפגנה בה כן התבצעה חסימה כלשהי של הצומת, אך לדברי המפגינים היא לא נעשתה בהתרסה או באלימות.

יום השיבוש הלאומי בצומת סביון. צילום: אופיר מנדל
יום השיבוש הלאומי בצומת סביון. צילום: אופיר מנדל

ליאת גרוסמן תמיר, ממובילת המחאה בקריית אונו, שנכחה בצומת בעת ההפגנה מספרת לאונו ניוז על שראתה.

“הקשבנו להוראות השוטרים שנכחו במקום”, מספרת גרוסמן-תמיר. “לא התרסנו, לא פעלנו באלימות ורובנו הפגנו על המדרכות כפי שסוכם.

“לא נכחתי באזור טרם המעצר, אז אני לא יודעת על מה בדיוק נעצרו הבחורים שנעצרו, אך את המעצר עצמו אני ראיתי וזה היה מעצר שנראה אלים מאוד, היה פשוט מטורף לראות את זה.

“אני יכולה להגיד לך שזה לא מה שירתיע אותנו, ואנחנו ממשיכים במחאות ובהפגנות בכל הכח במוצ”ש בקריית אונו, וגם שר המשפטים לשעבר גדעון סער יהיה שם כדי לתמוך בנו”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק-משטרה-אונו-ניוז (1)

בפעם השנייה תוך שבועיים: אירוע פלילי ביהוד-מונוסון – אין נפגעים

תפריט נגישות