יום שלישי , אפריל 30 2024
דף הבית / קבלו אותם! היישובים המובילים בנתוני הגיוס בבקעת אונו

קבלו אותם! היישובים המובילים בנתוני הגיוס בבקעת אונו

כבוד גדול ליישובי בקעת אונו. מנתוני הגיוס והשירות ביישובי ישראל שפרסם דובר צה"ל, עולה כי רוב יישובי בקעת אונו מובילים באחוז המתגייסות והמתגייסים לצה"ל. גבעת שמואל מובילה באחוז המתגייסים לערים קטנות, ומובילה באותה הקטגוריה גם באחוז היוצאים לקצונה. קריית אונו במקום ה-1 באחוז המתגייסות לערים קטנות

נתוני גיוס ביישובים. צילום: דובר צה”ל
נתוני גיוס ביישובים. צילום: דובר צה"ל

השבוע פרסם דובר צה”ל דו”ח מפורט של נתוני גיוס ביישובי ישראל. הבדיקה היא לילידי שנת 2001, שרובם התגייסו בשנת 2019 והיו אמורים להשתחרר השנה.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


החלוקה נעשתה לפי גדלים של ערים (גדולות, בינוניות וקטנות) וכן מועצות מקומיות (גדולות וקטנות). הציון המשוכלל הוא שילוב של אחוז המתגייסים, כמה מתוכם יצאו לקרבי וכמה לקצונה, זאת אומרת שיכול להיות מצב שבעיר מסוימת יהיה אחוז מתגייסים גבוה יותר והיא לא תהיה במקום הראשון כי אחוז נמוך יחסית מתוכם יצא לשירות קרבי או קצונה. החלוקה היא לגיוס נשים וגיוס גברים.

הנתונים המפורסמים בכל קטגוריה הם של עשרת המקומות הראשונים.

 

 

אז מה המספרים אומרים אצלנו בבקעת אונו?

קריית אונו

בקטגוריית גיוס גברים נמצאת קריית אונו בערים הבינוניות, והיא מצויה במקום ה-2 והמכובד, לאחר נס ציונה.

שיעור גיוס הגברים בקרית אונו עומד על 87.2%, כאשר 47.9% מתוכם הולכים לשירות קרבי. 13.1% מכלל המתגייסים ממשיכים לקצונה. ציון משוכלל: 81.73.

בקטגוריית גיוס נשים נמצאת קריית אונו בערים הקטנות, שם היא נמצאת במקום ה-1. שיעור גיוס הנשים בקריית אונו לשנים שנבדקו עמד על 86.5%, כאשר 8.9% מתוכן התגייסו לשירות קרבי. קריית אונו מובילה גם באחוז המתגייסות אשר המשיכו לקצונה – 12.5%, ובסה”כ קיבלה קריית אונו בקטגוריה זו ציון משוכלל של 86.78.

קריית אונו מובילה גם בטבלאות היציאה לקצונה. מקום ראשון אצל הגברים בערים בינוניות עם 13.1%, ואצל הנשים בערים הקטנות עם 12.5%.

כבוד נוסף לעיר נתן בית הספר “בן צבי”. התיכון מצוי במקום ה-9 בכל הארץ מבחינת נתוני גיוס, הן של גברים והן של נשים.

אצל הגברים רשם התיכון שיעור גיוס כללי של 94.1%. 46% מבוגרי התיכון בחרו בשירות קרבי, ו-14.8% מקרב הבוגרים המשיכו למסלול קצונה.

בקרב הנשים רשם התיכון שיעור גיוס כללי של 93.1%, כאשר 15.5% מהבוגרות המשיכו למסלול של קצונה.

גבעת שמואל

בקטגוריית גיוס גברים נמצאת גבעת שמואל בערים הקטנות, והיא מוליכה בגאון את טבלת ערים אלו. בגבעת שמואל נרשמו 87.7% גיוס, כאשר 49.4% מתוכם הלכו לשירות קרבי. 15.7% מהגברים המתגייסים בגבעת שמואל המשיכו גם לקצונה – המקום ה-1 בארץ ביציאה לקצונה של ערים קטנות. סה”כ קיבלה העיר ציון משוכלל של 84.67.

נתוני גיוס ביישובים. צילום: דובר צה”ל
נתוני גיוס ביישובים. צילום: דובר צה”ל

יהוד-מונוסון

בקטגוריית גיוס גברים ונשים, נמצאת יהוד-מונוסון בערים הקטנות. מבחינת גיוס גברים תופסת יהוד-מונוסון את המקום השני והמכובד, כשרק גבעת שמואל מקדימה אותה. אחוז המתגייסים ביהוד הוא הגבוה ביותר בארץ מבחינת ערים קטנות – 90%, אבל בגלל ששיעור היוצאים לקצונה בה הוא יחסית נמוך, 6.7% היא נמצאת במקום ה-2 עם ציון משוכלל של 82.33.

אצל הנשים נמצאת יהוד-מונוסון במקום ה-4 בארץ בקטגוריית הערים הקטנות. שיעור גיוס כללי של נשים בעיר עמד על 79.9% והציון המשוכלל בגיוס נשים עמד על 80.49.

מבחינת גברים אשר יוצאים לקצונה, יהוד מונוסון נמצאת במקום ה-7 בארץ בקטגוריית הערים הקטנות עם 6.7%.

אצל הנשים נמצאת יהוד במקום ה-5 עם 8.6% יוצאות לקצונה.

אור יהודה

בקטגוריית גיוס גברים ונשים נמצאת אור יהודה בערים הבינוניות. אור יהודה נמצאת במקום ה-10 והמכובד ותופסת מקום של כבוד ברשימת הגברים והנשים היוצאים ויוצאות לקצונה. אצל הגברים 7.3% מכלל המתגייסים בעיר יוצאים לקצונה, ואצל הנשים 5.1% יוצאות לקצונה.

גני תקווה

גני תקווה עדיין מוגדרת כמועצה מקומית על פי נתוני הגיוס של דובר צה”ל. המועצה נמצאת במקום ה-10 ברשימת המועצות המקומיות הגדולות בארץ בקטגוריית גיוס גברים. במועצה היה שיעור גיוס כללי של 82.4%, כאשר 53% הלכו לשירות קרבי, ו-15.3% המשיכו לקצונה. סך הכל קיבלה המועצה ציון מכובד של 73.45.

נתוני גיוס ביישובים. צילום: דובר צה”ל
נתוני גיוס ביישובים. צילום: דובר צה”ל

סביון

המועצה המקומית סביון נמצאת במקום ה-1 בארץ בקטגוריית גיוס נשים אצל המועצות המקומיות הקטנות. שיעור גיוס הנשים במועצה עמד על לא פחות מ-97.6%, ושיעור היציאה לקצונה אצל הנשים במועצה עמד על 17.1%. הציון המשוכלל לו זכתה המועצה הנו 82.49.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

משתלת קקטוס סביון. צילום באדיבות המקום

הטיפ השבועי לגנן המתחיל: הכנת הגינה לקראת הקיץ

תפריט נגישות