יום ראשון , יולי 7 2024
דף הבית / שער היורו: באיזו רשת הכי כדאי לקנות מצרכים שבאים טוב עם כדורגל?

שער היורו: באיזו רשת הכי כדאי לקנות מצרכים שבאים טוב עם כדורגל?

השלבים המוקדמים של היורו כבר כאן, ואתם, חובבי הכדורגל בבקעת אונו, מארחים חברים לצפייה משותפת. אבל צריך גם שיהיה משהו לנשנש, אולי איזו בירה טובה בצד? מניתוח של אונו ניוז בשיתוף אתר השוואת המחירים פרייסז בדקנו עבורכם איפה הכי משתלם לקנות בבקעת אונו את המצרכים שבאים טוב מול הטלוויזיה

חברים צופים במשחק כדורגל. צילום אילוסטרציה canva (2)
צילום אילוסטרציה canva

החגים מאחורינו? לא עבור חובב הכדורגל. חודש היורו כבר התחיל, וממה שנראה עד עתה צפוי לנו טורניר לוהט ומפתיע. חובבי כדורגל רבים אוהבים לצפות במשחקים יחד עם חברים וקרובי משפחה, אבל אי אפשר לראות משחק על בטן ריקה.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


במיוחד עבורכם אוהדי הכדורגל, יצאנו לבדוק באיזו רשת הכי משתלם לקנות מאת המצרכים שבלעדיהם משחק הכדורגל לא מושלם. הניתוח נעשה בשיתוף עם אתר השוואת המחירים פרייסז.

אז איפה הכי זול? התשובות לפניכם.

אבטיח במשקל (מחיר לק”ג)

עונת הקיץ כבר כאן והאבטיחים בשוק טובים ומתוקים (אם יודעים לבחור נכון, אבל זה למדור אחר). טווח המחירים בבקעת אונו עבור אבטיח במשקל שונה מרשת לרשת, בהפרשים לא קטנים.

את האבטיח הזול ביותר תמצאו במחיר של 2.90 שקלים לק”ג. את המחיר הזה תמצאו ברשת סופר חביב בקריית אונו וגבעת שמואל (מחיר מוזל עד ה-21.06), ברשתות יוחננוף ויש בשכונה באור יהודה, ברשת שירה מרקט בגבעת שמואל ובקרפור אור יהודה (מחיר מוזל עד ה-24.06).

בויקטורי גני תקווה ובסופר ברקת בגבעת שמואל תשלמו 3.90 לק”ג.

את המחירים היקרים ביותר עבור ק”ג אבטיח תשלמו ב-am:pm בנווה מונוסון (6.90 לק”ג) ובשופרסל אקספרס בסביון (7.90 לק”ג).

מלון במשקל (מחיר לק”ג)

רצוי כמובן לגוון ושיהיה גם מלון חתוך ומתוק לצד האבטיח. גם כאן טווח המחירים רחב מאוד.

המחיר הזול ביותר למלון בבקעת אונו הוא 3.90 שקלים לק”ג. את המחיר הזה תמצאו ברשתות סופר חביב בקריית אונו וגבעת שמואל (מחיר מוזל עד ה-21.06), מחסני השוק בסיטי גבעת שמואל ושירה מרקט בגבעת שמואל.

המלון היקר ביותר בבקעה נמצא לפי אתר פרייסז בטיב טעם בסיטי ברמת אפעל (לא פחות מ-9.90 שקלים לק”ג).

חטיף מיקס ביסלי במבה 80 גרם של אסם

חטיפים הם כמובן חלק אינטגרלי מכל אירוח, בטח כזה הקשור לכדורגל וצפייה משותפת.

את החטיף האהוב מיקס ביסלי במבה 80 גרם של אסם תוכלו למצוא במחיר של 6 יחידות ב-20 שקלים, או 9 יחידות ב-30 שקלים (מחיר של 3.33 שקלים ליחידה).

את המחיר הנ”ל תמצאו ברשתות גוד פארם קריית אונו ורמת אפעל, סופר ברקת בגבעת שמואל וסופר ספיר בשכונה ביהוד. בכל הרשתות הנ”ל המחיר הוא מחיר מבצע של 6 יחידות ב-20 שקלים. והוא תקף עד ה-30.06.

ביוחננוף הגדול באור יהודה מתקיים אותו מבצע, אך לפי אתר פרייסז הוא מסתיים ב-29.06.

מחיר דומה ניתן למצוא גם בויקטורי גני תקווה, אך שם מדובר על מחיר מבצע של קניית 9 יחידות ב-30 שקלים, במחיר מבצע עד ה-29.06.

המחיר הגבוה ביותר למוצר זה נמצא בשופרסל שלי ביהוד-מונוסון, מחיר של 5.20 שקלים ליחידה.

שישיית בקבוקי בירה גולדסטאר 330 מ”ל.

כמובן להשלמת האירוח, אין כמו בירה קרה וטובה כדי להוריד את החטיף שזללנו קודם. עבור שישיית בקבוקי גולדסטאר תשלמו מחיר שנע בין 25 שקלים ל-37.50 שקלים.

את שישיית הבירות, אם תהיו זריזים, תוכלו להשיג במחיר זול של 25 שקלים בלבד בסופר ספיר בשכונה ביהוד. המבצע מוגבל לשני שימושים בלבד והוא מסתיים ב-21.06, כך לפי אתר פרייסז.

גם ברשת ויקטורי בגני תקווה יש מבצע משתלם במיוחד: 2 יחידות ב-55 שקלים, שהם 27.50 שקלים לשישייה. המצבע הוא עד ה-29.06.

המחיר היקר ביותר לשישיית בירות לפי אתר פרייסז נמצא ברשתות מגה בעיר ברמת אפעל וכן בקרפור סיטי בקריית אונו וגני תקווה. בשתי הרשתות המוצר נמכר במחיר מבצע של 75 שקלים לשתי שישיות, שהם למעשה 37.50 שקלים לשישייה. המבצע יפוג בקרוב והוא מתקיים עד ה-21.06

מאחלים לכל תושבי בקעת אונו יורו שמח וקנייה חכמה!

המחירים נלקחו מאפליקציית Pricez. יש להדגיש שהמחירים נכונים לבוקר יום רביעי 19.6.24 ועשויים להתעדכן בכל עת על ידי הרשתות.

אנו ממליצים להתעדכן באפליקציית pricez לקבלת המחיר העדכני ביותר.

ט.ל.ח

אולי יעניין אותך גם:

קדחת הנילוס המערבי: תושב סביון מאושפז בשיבא במצב קשה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

איגור נפגש לראשונה עם צוות מד”א שהציל את חייו. צילום: דוברות מד”א

המפגש המרגש בין החובשים לאיש שהצילו את חייו

תפריט נגישות