יום ראשון , מאי 5 2024
דף הבית / סביון: הוצבו מתקנים לחיטוי ידיים בקריית החינוך

סביון: הוצבו מתקנים לחיטוי ידיים בקריית החינוך

בקריית החינוך בסביון התלמידים ממשיכים להגיע לבית הספר, אך כצעד מניעתי למיגור נגיף הקורונה הוצבו בבית הספר מתקנים לחיטוי הידיים והתלמידים קיבלו הדרכה מצוות המורים בנושא היגיינה

הסברה לתלמידים בקרית החינוך. צילום: דוברות סביון
הסברה לתלמידים בקרית החינוך. צילום: דוברות סביון

בקריית החינוך של סביון גני-יהודה הוצבו עשרות מתקני חיטוי ידיים במסדרונות וילדי בית הספר עברו הסברה הנוגעת להיגיינה הנחוצה. המתקנים התקבלו בהבנה רבה וילדי בית הספר מקפידים לחטא את הידיים במהלך היום.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


בנוסף, מועצת סביון הקדימה להכניס מתקני חיטוי בכל גני הילדים ביישוב. גם בגני הילדים וגם בקריית החינוך עברו הילדים פעילות הסברה על היגיינה.

 

חיטוי בקרית החינוך. צילום: דוברות סביון
חיטוי בקרית החינוך. צילום: דוברות סביון

ראש המועצה, מוטי לנדאו: “נגיף הקורונה עדיין טומן בתוכו סימני שאלה רבים. משרד הבריאות חוזר ומדגיש את חשיבות היגיינה האישית בתקופה זו, ואנו בסביון רואים בכך חשיבות רבה למען שמירה על בריאות תושבינו. מערכת החינוך היא קרקע פורייה לחיידקים ולכן אנו נבצע כל מהלך נדרש על מנת לשמור על בריאות ילדינו במסגרת החינוכית”.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

תחרות האולימפידע במתמטיקה אור יהודה. צילום: דוברות עיריית אור יהודה

נבחרת בי”ס שיזף זכתה במקום הראשון בגמר תחרות האולימפידע במתמטיקה

תפריט נגישות