שבת , מאי 18 2024
דף הבית / הורוסקופ שבועי / הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות- 5.5-11.5.2024

הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות- 5.5-11.5.2024

הורוסקופ/אסטרולוגיה: תחזית שבועית 5.5-11.5.2024 לילידי כל המזלות וגם טיפ שבועי לילידי השבוע

הורוסקופ שבועי. צילום canva
הורוסקופ שבועי. צילום canva

תחזית שבועית מאת צילה שיר-אל אסטרולוגית ויועצת זוגית ומשפחתית לפניכם


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


טיפ לילידי השבוע

בשבוע הקרוב יבקר הכוכב המזוהה אתכם וונוס, במזל שלכם וישהה שם במשך החודש הקרוב. זמן מתאים להתפנק בתחומי עניין שאתם אוהבים . תיהנו.

טלה 21 במרץ עד 19 באפריל

בשבוע הקרוב יהיו כוכבים רבים בשמיים במקום המאיר את כל נושאי הכספים והיחסים האישיים, כך שתחום זה יהיה הפעם מאוד דומיננטי בחייכם. נראה שלעיתים קרובות אתם אימפולסיביים או עסוקים למדי בעצמכם ולא תמיד רואים את הזולת ואת הצרכים האישיים של האחרים. נסו להקשיב עד הסוף בכל פעם שמישהו מדבר אליכם ופחות להיות שיפוטיים.

שור 20 באפריל עד 20 במאי

כוכבים משמעותיים כולל הכוכב שלכם וונוס, נמצאים השבוע ובמהלך החודש הקרוב אצלכם במזל ובבית האישיות שמראה כיצד אתם מביעים את עצמכם. כמו כן, יחסים בין אישיים שמושתתים גם על נושאי כספים יהיו מאוד רגישים מהיום למשך כל החודש הקרוב ולכן חשוב שתשמרו על הכספים שלכם ותנהגו במשורה, בכל הכרוך להוצאת כספים למרות שזה ממש הזמן שלכם ליהנות.

תאומים 21 במאי עד 21 ביוני

כוכבים רבים נמצאים אצלכם בבית תת המודע ולכן זוהי תקופה מאתגרת, כיוון שזהו מקום שמבקש מכם הסתגרות ואתם למעשה מזל מוחצן. ובכל זאת, אלה ימים טובים לעריכת חשבונות נפש אישיים , לחשוב  וגם לשמור על האני העצמי שלכם ועל דעותיכם. בנוסף, אתם נמצאים בתקופה שפותחת את יום הולדתכם עם הכוכב שלכם מרקורי שמבקש תקשורת בבית החברה ולכן חשוב גם לצאת ולבלות.

סרטן  22 ביוני עד 22 ביולי

למרות הצורך שלכם בשקט, מנוחה ואפילו להתבודד קצת עם עצמכם ומחשבותיכם, נראה שהחיים לא מאפשרים לכם זאת ואתם מוצאים עצמכם עסוקים עם אנשים וקרובים בצורה מאוד אינטנסיבית שגורמת לכם להיות במצב שבו אינכם יכולים להרשות שקט לעצמכם. בתוקף הנסיבות, אין לכם אפשרות להתנגד. נסו לעבוד פחות קשה ולשמר אנרגיה לימים עמוסים.

אריה 23 ביולי עד 22 באוגוסט

אתם נמצאים בתקופה של קונפליקט עם ההבנה שעליכם לפנות לקהל הרחב ולעשות שיווק בצורה יותר משמעותית במידה ואתם רוצים להתפתח . נכון שאתם בולטים מאוד חברתית בכל מקום אליו אתם מגיעים ונראה שגם בקריירה יש לכם הצלחות שבעבר לא חוויתם . אבל לעיתים, יש לכם נטייה להתרגז ולהגיד דברים בחוסר טאקט ולכן זה הזמן להתאפק ולהכריח את עצמכם לדחות סיפוקים.

בתולה 23 באוגוסט עד 22 בספטמבר

זוהי תקופה שבה אתם חווים שינויים בכל הקשור לנושאי שותפויות באשר הם. זה הזמן לחשבונות נפש כיוון שפעמים רבות למרות הרצון שלכם ליצור שותפויות בחייכם, אתם עדיין חווים את תחושת הלבד ונאלצים להתמודד עם דברים חדשים שעד היום חשבתם שתתמודדו איתם היטב. זה לא הזמן לדרוש כספים שאתם יודעים שמגיעים לכם ועדיין לא קיבלתם. חכו עוד כחודש לפני שתחליטו לפעול בנושא.

מאזניים 23 בספטמבר עד 22 באוקטובר

כוכב העשייה מתוך מחויבות ואחריות אישית המוכר בשמו סטורן נמצא אצלכם בבית העבודה ונותן לכם דחיפה חזקה במימוש תכניותיכם האישיות לאחר תקופה ארוכה שבה הייתם רק מרוכזים בגיבוש תכניות לטווח הארוך. סוף סוף הכל יוצא אל הפועל. עובדה זו יכולה לגרום לכם לעבוד יותר מהרגיל, כך שאתם יכולים להתעייף יותר מדי. חשוב מאוד שתשמרו על עצמכם ועל האנרגיה שלהם.

עקרב 23 באוקטובר עד 21 בנובמבר

בית הזוגיות שלכם מופעל בצורה מאוד אינטנסיבית ונראה שעדיין אין לכם את היחסים והכספים שאתם שואפים להגיע אליהם , על מנת להרגיש מאושרים. אתם חייבים לעשות שינוי בצורת החשיבה שלכם ולא לצפות שאחרים יעבדו בשבילכם וכל עוד הכוכב סטורן שמביא איתו צורך באחריות מבקר בבית המשפחה שלכם, נראה שגם בנושא זה תרגישו מחויבות .

קשת 22 בנובמבר עד 21 בדצמבר

כוכב היחסים הבין אישיים המוכר בשמו וונוס נמצא אצלכם בבית העבודה והבריאות ולכן סביר להניח שאתם עסוקים בשתי תחומים אלה. יש לכם יותר הזדמנויות להיות פעילים בתחומים אלה ולקבל ייעוץ שיעזור לכם לגבי כל התלבטות. התקופה מאתגרת, אך במקביל חשוב מאוד שבמשך כל התקופה הקרובה תשקיעו יותר במעגל הראשון של המשפחה שלכם והוא המשפחה הגרעינית.

גדי  22 בדצמבר עד 19 בינואר

בימים הקרובים תרגישו שאתם דואגים לאנשים קרובים וגם לעצמכם, בגלל ריבוי אירועים מבחינה אישית ומקצועית שמעיבים על היכולת שלכם להחליט בצורה אובייקטיבית. מאחר וכוכב היחסים הבין אישיים נמצא בבית המשפחה שלכם, אין ספק שהפעם יחסים במשפחה יהיו רגישים במיוחד לאור העובדה שאתם נוטים לקחת אותם ברצינות ובאחריות רבה.

דלי 20 בינואר עד 18 בפברואר

נראה שמרבית האנרגיה שלכם הולכת למקום שבו אתם מרגישים את המחויבות הגדולה ביותר עבורכם והוא התחום המשפחתי והיצירתי של חייכם, אם בתחום המקצועי ואם בתחום האישי . חשוב מאוד שתנסו לשוחח עם הקרובים לכם כדי לנסות ולגשר בין פערים בתוך המשפחה בגלל תפיסת עולם שונה. אתם נוטים להתרגז אבל חשוב מאוד שתשמרו על איפוק.

דגים 19 בפברואר עד 20 במרץ

אתם חשים מחויבות גדולה לאנשים שהיו בשבילכם בכל פעם שהייתם זקוקים להם ואכן כוכב העשייה בשם מארס שנמצא אצלכם בבית הכספים , נותן לכם יכולת להצליח בכך – לעזור לאחרים גם כספית במידת האפשר . ייתכן ותקבלו תגובות שונות ואפילו סותרות מאנשים קרובים לכם שרוצים את קרבתכם, אך קחו בחשבון שיתכן שהם פועלים כך, כי הם לא תמיד יודעים כיצד תגיבו.

 

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

התחזית השבועית מאת צילה שיר-אל אסטרולוגית ויועצת זוגית ומשפחתית. נייד 0522248626 אימייל Shirel.zila@gmail.com

צילה שיר אל. צילום פרטי
צילה שיר אל. צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בבסיס תל השומר. צילום: כיבוי אש

השריפה בתה”ש: מסקנות חוקר הדליקות הועברו למשטרה, והשמועות מתפשטות כאש בשדה קוצים

תפריט נגישות