שבת , מרץ 28 2020
דף הבית / ים של הצלחות

ים של הצלחות

"כל לקוח הוא אתגר בפני עצמו!" אומרת ימית חיון יועצת עסקית שלוקחת עסקים להצלחה על ידי שילוב של הצבת יעדים ודבקות במטרה

ימית חיון. יועצת עסקית שלא עוצרת בדרך ליעדים
ימית חיון. יועצת עסקית שלא עוצרת בדרך ליעדים

כבר כשדיברתי עם היועצת העסקית ימית חיון, בטלפון הרגשתי את האנרגיה הבועטת שלה. ימית חיון, 26, היא יועצת עסקית מצטיינת בחברת success ועל אף גילה הצעיר היא מצליחה לגרום לעסקים להגיע לתוצאות מרשימות תוך שיטות עבודה יצירתיות, יסודיות ושיטתיות מעוררת השראה. ימית סיימה תואר ראשון בפסיכולוגיה באוניברסיטה הפתוחה כמצטיינת דיקן, תואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני ובימים אלו נקלטת לדוקטורט במנהל עסקים.


  יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "אונו ניוז" dnewsltd@gmail.com


ימית, 26, ידעה כבר מגיל צעיר כיצד להתנהל נכון עם כסף ולהגיע להישגים גבוהים. עד היום היא כותבת מטרות ויעדים ארוכי טווח בחיים ומצליחה להגשים אותם פעם אחר פעם.
כתיבת היעדים כשלעצמם לא מספיקים לה ולכן היא מגדירה עבורם תכנית עבודה מסודרת הכוללת פעולות ספציפיות שעליה לעשות על מנת להגיע למטרה וכך הדברים בחייה אכן זזים לכיוון הנכון. מאחר וימית מתנהלת נכון תקציבית והיא הישגית ושיטתית בחייה האישיים העבודה שלה מול מנהלי ארגונים גדולים ובכירים מתנהלת בצורה פשוטה ורגועה. ימית: "אם לא נדע לאן אנחנו רוצים להגיע, אז איך נדע מה הדרך לשם? "כמו שלעסק יש חזון והוא מתקדם ומבצע פעולות להגשימו כך גם בחיים האישיים".

אז איך זה עובד?
תחילה היא מבצעת חקירה מעמיקה לעסק על ידי תצפיות, לקוח סמוי, שיחות עם עובדים, הכרת המתחרים וניתוח דוחות וסטטיסטיקות. החקירה כוללת את כל הדיביזיות בעסק ( גם כאלה שחשבתם שלא): שיווק, מכירות, פיננסי, כוח אדם, ניהול, אסטרטגיה, חזון ועוד. לא תמיד בעל העסק יודע מה הבעיה האמיתית בארגון שלו. ולכן לאבחון יש חשיבות מאוד גדולה. לאחר מכן היא בונה תכנית אסטרטגית תוך התחשבות בממצאי האבחון ובמטרה שלשמה הלקוח הגיע. כל לקוח מגיע עבור מטרות שונות: לפתוח סניף חדש, להגדיל את מחזור ההכנסות, להיות רווחי יותר מבלי לגדול, לדאוג שהארגון יעבוד בלעדיו כמכונה משומנת ועוד ועוד.

מה האתגר שלך?
"כל לקוח הוא אתגר בפני עצמו! זו אחריות מאוד גדולה – מדובר באנשים שביצעו השקעה בעסק שלהם, במשפחות שלהם שהם צריכים לפרנס, בעובדים עצמם בארגון, ספקים שצריכים לקבל את אשר מגיע להם, לקוחות שצריכים לקבל שירות/ מוצר איכותי. כך שאין הרבה מקום לטעויות".

זה לא מפחיד אותך?
"אני אשקר אם אגיד שלא. ברור שיש את הפחד הזה בכל פעם שאני לוקחת עם בעל עסק הלוואה גדולה או מבצעת תהליכים או שינויים בעלי סיכון בארגון. אבל מצד שני כמו שרופא מצלי חיים של אנשים, כך גם אני מרגישה! אני רואה את השינויים הדרסטיים שהעסקים עוברים וזה מה שנותן לי את הכוח בכל פעם מחדש".

מעבר להגשמת החזון של העסקים שאת מלווה, איך את עושה את זה בעצמך?
"אני כותבת את המטרות שלי ושמה על המקרר כדי שאראה אותם בכל יום. אני משתדלת לשלב מטרות שקשורות גם לקריירה וגם לחיים האישיים שלי. לאחר מכן אני לוקחת כל מטרה ורואה מה הדרך שיש לי לבצע כדי להשיג אותה ומשם גוזרת יעדים ותוכנית עם תאריכים."

את יכולה לתת לי דוגמה?
"כמובן, אם אחת מהמטרות שלי בין כל העומס של הקריירה היא גם לנפוש אז אני ארשום לי יעדים שאני רוצה להיות בהם בחול, אבדוק מה העונות המומלצות להגיע לשם, אבחר את היעד לפי המועד שאני יכולה לקחת חופש, אבדוק מה טווחי המחירים ולפי זה אחשב את הסכום שאני צריכה לחסוך בכל חודש".

את לא מופתעת מעצמך ?
"לי זה נראה רגיל. הסביבה שלי לא מבינה איך אני באמת עושה הכול מהכול. אבל כשהתכנון הוא נכון והמטרות הם מולך אין סיבה שלא תגיעי".

לסיכום: אם הגעת ליעד שלך בהצלחה רבה ואתה חושב שהגעת לסוף הדרך, תחשוב שנית, קח נייר חדש ועט ותתחיל לכתוב את המטרה הבאה שלך.

לרשום את היעדים על המקרר
לרשום את היעדים על המקרר

 

סיפורי ההצלחה של ימית:

מכללה לעיצוב פנים הגיע לייעוץ עם מחזור של 23 אלף שקל, וכיום הם על 185 אלף שקל.

סלון כלות שהצליח להגדיל את המכירות שלו ב230% והגדיל את הצוות מ-4 ל-12 תופרות תוך שנה.

מעצבת פנים שלאחר שנה הפכה ליזמית של 7 בניינים.

סיפורי הצלחה
סיפורי הצלחה
סיפורי ההצלחה
סיפורי ההצלחה

:"רוצים לראות עוד סיפורי הצלחה? לחצו כאן 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל dnewsltd@gmail.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מתחם קורונה בגני תקוה. צילום נטלי פורטי

46 חולי קורונה ביהוד, 32 חולים באור יהודה