יום שלישי , אפריל 30 2024
דף הבית / אנשי השבוע – גיא הלוי מאור יהודה

אנשי השבוע – גיא הלוי מאור יהודה

לכבוד שבוע הבטיחות בדרכים, שחל השבוע , נפגשנו לשיחה על גיא הלוי תושב שכונת נווה סביון -אור יהודה, המקדיש מזמנו הפרטי, למלחמה בתאונות הדרכים במשך כל ימות השנה

גיא הלוי אור יהודה

הכירו את גיא הלוי (54) המתגורר באור יהודה מעל 20 שנה. הוא נשוי ואב לשלושה: בת 27, ותאומים בני 23 . בעיסוקו, איש לוגיסטיקה, בחברת בת של ‘שירותי בריאות כללית’.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


“מאז שאני מתגורר בשכונה, אני מתנדב”, כך אומר הלוי שיזם לפני כחודש, סדנאות בטיחות קצרות להורים ולילדים, המדגימה התנהלות נכונה בשעת נהיגה. את הסדנאות הוא מעביר, בהתנדבות מלאה, לעיני הקהל הרחב, בפארקים ובבתי ספר בעיר. הוא נעזר בכיסא בטיחות ובבובת תינוק, בכדי להמחיש, מה קורה במידה והילד לא נחגר.

איך התחלת להתנדב, ומדוע דווקא בנושא בטיחות בדרכים?
“ברוך השם ההתנדבות שלי בתחום, לא באה מתוך מעורבות אישית. אין לי אף קרוב שנהרג בתאונת דרכים, אך אני אדם אכפתי, שרואה עבירת תנועה אני מעיר …אני חש עצמי כאיש חוק במהותי, ובעבר אף התנדבתי במשטרה. אני מתנדב  ותיק, שימשתי כסגן יו”ר ועד בית הספר השכונתי, הייתי במשמרות הזהב, ועזרתי לתלמידים לחצות במעבר חצייה. אני גם ‘עושה סדר’ בין ההורים הנהגים, החונים בצורה מפריעה ומסכנת, ואני גם מזהיר מפני השימוש בנייד, באמצע הנסיעה, כל אלו הסחות דעת מסוכנות”.

צילום – איחוד הצלה

איך נולדה היוזמה הנוכחית?
“היוזמה החלה לפני כחודש, והנושא הוא שימוש נכון בחגורות ביטחון, שעבורי זה סוג של שליחות, למנוע ממשפחות נוספות להצטרף למשפחת השכול שחייהן נהרסו. באור יהודה יש כעשר משפחות שיקיריהן נספו בתאונות דרכים. בעוד כחודש, בחנוכה, אקיים טקס זיכרון בעיר, עם הדלקת נר לאותם קורבנות”.

האם חברת לגוף מסוים, הנאבק בתאונות הדרכים, או שזו יוזמתך הפרטית?
“חברתי לעמותת ‘אנשים באדום’, זוהי עמותה של הורים שכולים ואנשים שתאונות דרכים מטרידות אותם, ומעלים את המודעות לנושא, ברחבי הארץ”.

האם יש לך לוחות זמנים קבועים, להדגמות שהנך מבצע?
“תלוי מאוד בלוחות הזמנים שלי. אני מגיע בדרך כלל בימי שישי בבוקר ובצהרים, לבתי ספר או לגני ילדים, ולגינות בעיר. אני מוכן לבוא, לכל מקום שאתבקש, מדובר בחצי שעה בלבד, של הצגת תכלית”.

צילום – איחוד הצלה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

תגובה אחת

  1. תודה רבה על ההזדמנות!
    שאפו לחנה העיתונאית, להדר העורך ולאונו NEWS האתר.
    סחתיין על ההזדמנות להעלות את המודעות לנושא.
    אשמח אם תמשיכו להעלות את המודעות לנושא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

המגדלים של קבוצת שבירו בשכונת נאות אריאל שרון, קריית אונו. הדמיה באדיבות קבוצת שבירו

שוק הדירות בבקעת אונו בחודש מרץ- איפה נמכרה דירת 4 חדרים ב 1.79 מיליון?

תפריט נגישות