יום שני , נובמבר 25 2024
דף הבית / דואר ישראל משיקה “דואר בקליק” – מידע מקדים לפני משלוח חבילות לחו”ל מהבית

דואר ישראל משיקה “דואר בקליק” – מידע מקדים לפני משלוח חבילות לחו”ל מהבית

השירות מושק על רקע דרישות איגוד הדואר העולמי, רשויות המכס ומינהלי הדואר בעולם למתן מידע מקדים על משלוחים טרם הגעת המשלוח לחוץ לארץ

מרכז הסחר המקוון – צלם שחר פליישמן
מרכז הסחר המקוון (צילום שחר פליישמן)

חברת דואר ישראל משיקה את “דואר בקליק” – שירות מקוון חדש, המאפשר ללקוחות פרטיים ועסקיים, השולחים משלוחי טובין לחו”ל, לבצע פעולות עצמיות מהבית או מהמשרד, עוד לפני ההגעה לסניף הדואר.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


השירות מאפשר למלא מראש באתר הדואר פרטי מידע מקדים לפני משלוח החבילות לחו”ל, לבחור את שיטת השילוח הרצויה, לשלם מראש את דמי המשלוח וכן להדפיס את מדבקת המשלוח וכל זאת לפני ההגעה לסניף.

השירות יינתן ללא תשלום וייעל משמעותית את תהליכי המשלוח לחו”ל, שכן הלקוחות יוכלו לבצע מגוון פעולות בעצמם, תוך שליטה מלאה בתהליכי המשלוח, בזמן ובמקום שנוחים להם, ולהזמין תור מראש לסניפי הדואר לצורך ביצוע מסירת המשלוחים כמעט ללא המתנה.

בעוד מספר שבועות ניתן יהיה להזמין בתשלום נוסף גם שליח עד בית הלקוח לאיסוף החבילות ולמשלוח שלהן, ללא צורך בהגעה לסניפי הדואר.

שירות “דואר בקליק” מושק על רקע דרישות החובה של איגוד הדואר העולמי, רשויות המכס ומינהלי הדואר בעולם למתן מידע מקדים על משלוחי טובין לפני משלוח לחו”ל החל מ-1.1.2021, והוא יסייע גם בצמצום זמני ההמתנה בסניפי הדואר.

חובת הדיווח חלה על לקוחות פרטיים ועסקיים, על כלל מוצרי היצוא, לרבות החזרות חבילות, חבילות, צרורות ומוצרי ECO POST ו-EMS ולכלל היעדים.

כל לקוח שישלח טובין לחו”ל מינואר באמצעות דואר ישראל, יידרש לדווח טרם המשלוח על פרטי התכולה וערכה, ולציין פרטי שולח ונמען, לרבות שמות, כתובות ומספרי טלפון.

הדרישה מגיעה כאמור מאיגוד הדואר העולמי, לצורך שיפור השירות הכלל עולמי ויצירת סטנדרטיזציה ואחידות בעולם השילוח הבינלאומי, תוך שיפור תהליכי השחרור מהמכס.

המידע יועבר למינהל הדואר הרלוונטי בעולם, עוד לפני משלוח הפריט לחו”ל.

לקוחות פרטיים ועסקיים יוכלו כאמור לבחור בין מסירת המידע המקדים בסניפי הדואר בעת ביצוע המשלוח, או לעדכן מראש את המידע מרחוק באחד מפורטלי המשלוחים שמעמידה החברה ללקוחותיה באתר הדואר.

במקביל חברת הדואר מרחיבה את מערך זימון התורים מראש במאות סניפים החל מינואר 2021, לאחר פיילוט מוצלח שביצעה בתשע יחידות ברחבי הארץ בחודשיים האחרונים.

במסגרת זו החברה תאפשר הגעה למאות סניפים רק בהזמנת תור באתר החברה, באפליקציה בנייד או במוקד 171.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

תיכון מקיף יהוד. צילום אונו ניוז

עקב חוסר המיגון בבית הספר: הורי מקיף יהוד השביתו את הלימודים הבוקר לשעה

תפריט נגישות