יום שלישי , נובמבר 26 2024
דף הבית / משרד הפרסום שהתגייס למלחמה בסרטן השד: תמונת פרופיל ‘לכי להיבדק’

משרד הפרסום שהתגייס למלחמה בסרטן השד: תמונת פרופיל ‘לכי להיבדק’

לרגל חודש המודעות לגילוי סרטן השד וחשיבות הבדיקה המוקדמת, משרד פרסום גלאי תקשורת החליט לרכוב על הגל הוויראלי וליצור תמונת פרופיל בפייסבוק עם הכיתוב המחייב. מנכ״ל החברה: "מהלך קטן עם חשיבות ענקית"

Screenshot_20201008-180536
קרדיט:גלאי תקשורת

חודש אוקטובר מתאפיין באופן מסורתי כחודש המודעות לגילוי סרטן השד. במהלך החודש נפרסם סדרת כתבות עם סיפורים אישיים של נשים בבקעת אונו אשר מתמודדות ומחלימות מהמחלה.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


בימים האחרונים, גולשים רבים בפייסבוק החליפו את המסגרת של תמונת הפרופיל שלהם לשלל ביטויים המייצגים את דעתם הפוליטית לצד ביטויים הומוריסטיים שונים

במחלקת הדיגיטל במשרד גלאי תקשורת החליטו לנצל את המומנטום הוויראלי של שינוי מסגרת תמונת הפרופיל לטובת קידום חודש המודעות לסרטן השד ויצרו מסגרת רלוונטית “לכי להיבדק” לצד הסרט הוורוד המסמל חודש זה.

לשם כך, עוצבה מסגרת חדשה עם הכיתוב “לכי להיבדק” לצד הסרט הוורוד המציין את חודש זה.

5,000 נשים בשנה מאובחנות כחולות סרטן השד בישראל וגם בימים אלה, המודעות עדיין אינה מספיק גבוהה.

לגילוי מוקדם ישנה חשיבות רבה וישנן נשים רבות שאינן מקפידות על בדיקות שגרתיות שיכולות להציל את חייהן. ולכן, ישנה חשיבות גבוהה במיוחד להזכיר להן ללכת להיבדק.

מנכ״ל גלאי תקשורת אלמוג בייסברג (צילום: עומר וידר)
מנכ״ל גלאי תקשורת אלמוג בייסברג (צילום: עומר וידר)

לדברי אלמוג בייסברג, מנכ”ל גלאי תקשורת: “החלטנו לעשות מהלך קטן עם חשיבות ענקית. אני שמח וגאה בחבר’ה שלקחו את השיח הטעון ברשת החברתית למקום אחר, סרטן השד פוגש כמעט כל אחד מאיתנו בצורה כזו או אחרת.

בייחוד בתקופה הנוכחית, קיימת נטייה לשים בעיות בריאות שונות שאינן קורונה בצד עד יעבור זעם. זוהי טעות. לכן, העלאת המודעות לביצוע בדיקה מוקדמת ומעקב אישי של כל אישה ואישה, חשובה כעת אף יותר”.

גיל אוקנין (יח"צ)
גיל אוקנין (יח”צ)

לדברי גיל אוקנין, מנהל לקוחות במחלקת הסושיאל במשרד גלאי תקשורת: “היה ברור לי מהרגע הראשון שהמהלך הזה יתפוס, שכן הוא חוצה מגזרים, חוצה דעות פוליטיות ובסופו של דבר, זה מה שחשוב באמת, הבריאות שלנו, שלכן.

ההתעוררות סביב שינוי מסגרות לפרופיל היוו לנו מקפצה נפלאה ופלטפורמה ויראלית מטורפת להעלות את המודעות לנושא”.

לחצו על הקישור ושנו את הפריימינג בתמונת הפרופיל שלכם: “לכי. היבדקי.”.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

תיכון מקיף יהוד. צילום אונו ניוז

עקב חוסר המיגון בבית הספר: הורי מקיף יהוד השביתו את הלימודים הבוקר לשעה

תפריט נגישות